Ben is op dit moment vrij ver verwijderd van The Others, zowel physiek als in zijn doel volgens mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef 9x19 het volgende:
Ik hoop wel snel wat meer duidelijkheid te krijgen over de relatie Ben-Others-Jacob-Smokey. Vind het nog steeds vreemd dat Ben Smokey vorig seizoen opriep terwijl The Others hem duidelijk kennen als vijand en daarom de as strooien.
Zou Ben nooit iets gezegd hebben tegen Richard over Smokey? Richard weet donders goed met wie hij te maken heeft en hij zou Ben niet waarschuwen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ben is op dit moment vrij ver verwijderd van The Others, zowel physiek als in zijn doel volgens mij.
de vraag is alleen of hij genezen is door het water en de 'darkness' al in hem zat, of dat die erin is gekomen in die blubberpoel... want anders is dat niet echt schlimm van jacob..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
Om hem te genezen. Kijk je uberhaupt de serie of wat
Ben riep vorig seizoen 2x smokey op, 1 keer in zijn oude woning en 1 keer onder de tempel. Alle 2 de keren was fake-locke daarbij, die toevallig verdween toen smokey kwam. Oftwel Ben riep smokey niet echt op, smokey deed hem denken alsof hij dat deed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef 9x19 het volgende:
Ik hoop wel snel wat meer duidelijkheid te krijgen over de relatie Ben-Others-Jacob-Smokey. Vind het nog steeds vreemd dat Ben Smokey vorig seizoen opriep terwijl The Others hem duidelijk kennen als vijand en daarom de as strooien.
De poel was nog nooit donker geweest. Op het moment dat Jacob werd vermoordt, werd de poel wel donker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom leidde Jacob Sayid naar de vieze sloot waardoor hij evil werd? Leidde via Hurley, that is. Althans, ik neem aan dat Jacob wist dat die vijver niet meer zo pretty zou zijn als dat het ooit is geweest.
Well said.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:18 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ben riep vorig seizoen 2x smokey op, 1 keer in zijn oude woning en 1 keer onder de tempel. Alle 2 de keren was fake-locke daarbij, die toevallig verdween toen smokey kwam. Oftwel Ben riep smokey niet echt op, smokey deed hem denken alsof hij dat deed.
De eerste keer was 't volgens mij toch de echte Locke.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:18 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ben riep vorig seizoen 2x smokey op, 1 keer in zijn oude woning en 1 keer onder de tempel. Alle 2 de keren was fake-locke daarbij, die toevallig verdween toen smokey kwam. Oftwel Ben riep smokey niet echt op, smokey deed hem denken alsof hij dat deed.
Nee hoor, Locke was al dood op het moment. Het was na de Ajira-crash immers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De eerste keer was 't volgens mij toch de echte Locke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |