quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef Jumparound het volgende:
Is dit het topic voor flauwe paints?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:09 schreef KoningStoma het volgende:
Deze al gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
Mag dat zomaar worden overgenomen??quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag in het Brabants Dagblad 2 pagina's vol over de humor van Sven/Kemkers met vele, zo niet alle creaties van jullie
aangezien het merendeel van de paints en soeps inbreuk maken op iemands auteursrecht hebben de heren en dames geen poot om op te staan...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Mag dat zomaar worden overgenomen??
Foto, scan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag in het Brabants Dagblad 2 pagina's vol over de humor van Sven/Kemkers met vele, zo niet alle creaties van jullie
deze toch ook ijzersterk...maar prachig voorzetje ook natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef J00SD het volgende:
[..]
Volgens mij was franske erbij....
[ link | afbeelding ]
Ik zat ook al te zoeken:: gaat dit nog ergens verder?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:38 schreef Adelante het volgende:
Wat een nietszeggend stukje tekst er bij
tis net de playboy...het gaat om de plaatjes, niet om de tekstenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:38 schreef Adelante het volgende:
Wat een nietszeggend stukje tekst er bij
Jij bent mijn held!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Gefelicteerd Kuik, deze stond ook in onze krant, de Stentor.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent mijn held!!!![]()
Met je sms'je over die neger!
![]()
Precies hetzelfde stuk staat ook in de Gelderlander, dus in Gelderland zijn jullie ook al te bewonderen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan godsson
Ehm, ja maar deze keer staat er ook echt bij dat het van internet komtquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef Dropdown het volgende:
En wederom strijkt de media met andermans creaties.
En ook in Twente en de Achterhoek in de TC Tubantiaquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Sannun het volgende:
[..]
Precies hetzelfde stuk staat ook in de Gelderlander, dus in Gelderland zijn jullie ook al te bewonderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |