Tot mijn grote vreugde was er wel een simpel paintje van mij langsgekomen:quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef Dropdown het volgende:
Idd, ik denk misschien komt de mijne ook nog langs, maar nee.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Adelante het volgende:
Editie NL had net ook stuk of tien plaatjes uit dit topic
Zulks een werkje 'sjoppen' noemenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:49 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Net even snel gesjopt
Aan het einde ergens ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Adelante het volgende:
Editie NL had net ook stuk of tien plaatjes uit dit topic
Jij wilde toch snel beroemd worden? Wat is dit dan voor 'n opmerking?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zolang mijn kop niet langs komt daar vind ik alles best
Maar gaven ze de users van FOK! ook credits?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Prulez het volgende:
Er waren net wat van deze plaatjes op Editie NL.
Doet geen enkele zender. Ik zag het trouwens niet bij EditieNLquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij wilde toch snel beroemd worden? Wat is dit dan voor 'n opmerking?![]()
[..]
Maar gaven ze de users van FOK! ook credits?![]()
![]()
Ik weet niet wat ik grappiger vind. Dat hele Sven gebeuren of die twee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan het einde ergens ofzo?
Voor of na deze 2 "ik kijk alsof ik moet schijten"-dames?
[ afbeelding ]
Wanneer kwamen die fotos dan? Ervoor of erna?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik grappiger vind. Dat hele Sven gebeuren of die twee.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zulks een werkje 'sjoppen' noemen
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer kwamen die fotos dan? Ervoor of erna?
Erna, het Editienl.com gedeelte, waarin ze altijd filmpjes enzo laten zien. (Voordat die lutsers van het RTL Nieuws en het weer erin komen)quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik niet.Ik heb het niet gezien, die screencap zei al genoeg over die twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |