Tot mijn grote vreugde was er wel een simpel paintje van mij langsgekomen:quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef Dropdown het volgende:
Idd, ik denk misschien komt de mijne ook nog langs, maar nee.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Adelante het volgende:
Editie NL had net ook stuk of tien plaatjes uit dit topic
Zulks een werkje 'sjoppen' noemenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:49 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Net even snel gesjopt
Aan het einde ergens ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Adelante het volgende:
Editie NL had net ook stuk of tien plaatjes uit dit topic
Jij wilde toch snel beroemd worden? Wat is dit dan voor 'n opmerking?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zolang mijn kop niet langs komt daar vind ik alles best
Maar gaven ze de users van FOK! ook credits?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Prulez het volgende:
Er waren net wat van deze plaatjes op Editie NL.
Doet geen enkele zender. Ik zag het trouwens niet bij EditieNLquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij wilde toch snel beroemd worden? Wat is dit dan voor 'n opmerking?![]()
[..]
Maar gaven ze de users van FOK! ook credits?![]()
![]()
Ik weet niet wat ik grappiger vind. Dat hele Sven gebeuren of die twee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan het einde ergens ofzo?
Voor of na deze 2 "ik kijk alsof ik moet schijten"-dames?
[ afbeelding ]
Wanneer kwamen die fotos dan? Ervoor of erna?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik grappiger vind. Dat hele Sven gebeuren of die twee.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zulks een werkje 'sjoppen' noemen
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer kwamen die fotos dan? Ervoor of erna?
Erna, het Editienl.com gedeelte, waarin ze altijd filmpjes enzo laten zien. (Voordat die lutsers van het RTL Nieuws en het weer erin komen)quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik niet.Ik heb het niet gezien, die screencap zei al genoeg over die twee.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:12 schreef J00SD het volgende:
Ok dit idee is al geplaatst maar ik d8 ik werk hem even een beetje uit
[ link | afbeelding ]
http://nos.nl/uitzending/8259-nos-journaal-2000-uur.html - 25.00quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:28 schreef Minifan het volgende:
Net bij het 8 uur journaal hadden ze op het eind een paar plaatjes uit dit topic laten zienwaaronder in ieder geval die met die "DomDom"
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef De_Vink het volgende:
"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAA
HEY SVEN.....HEY........SVEN.... BOEJUH MAN!!! IK HEB BRONS!!!!!!"
[ afbeelding ]
"Krijg de Kemker Bob! Kemkerlijer, MET JE MAT!!!"
[ afbeelding ]
"brons....brons...my precious, my prrrrrrrrrrrrrrecious......."
[ afbeelding ]
lang niet slechtquote:
Haha, ja, dat wilde ik ook! Maar dat kon ik niet...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:12 schreef J00SD het volgende:
Ok dit idee is al geplaatst maar ik dacht ik werk hem even een beetje uit
[ link | afbeelding ]
Hebben we elkaar een beetje geholpenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ja, dat wilde ik ook! Maar dat kon ik niet...
Nee, dat is geen toeval. Daar hebben ze de hele nacht voor opgezeten met een team brainstormersquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef June. het volgende:
Vanochtend in de metro, toeval?
[ afbeelding ]
Dan lees je niet goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:07 schreef --Snow-- het volgende:
Het enige dat ik ze nog kan adviseren is het exact nameten van de baan. Indien de afmetingen afwijken van de standaard afmetingen maakt hij nog een kans op een uitzondering onder lid b van hetzelfde artikel.
Nouja, bovendien, als de afmetingen niet zouden kloppen zouden alle afstanden overgereden moeten worden.quote:
Er staat dat bij de 1000mtr en 1500mtr op een exact 400mtr lange baan de eerste keer niet gewisseld hoeft te worden. 10.000mtr wordt sowieso niet genoemd in lid B.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef --Snow-- het volgende:
[..]
Nouja, bovendien, als de afmetingen niet zouden kloppen zouden alle afstanden overgereden moeten worden.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop dat Sven dit topic vindt en nog een klein beetje kan lachen weer...![]()
Heel toevallig had hun website hetzelfde:quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef June. het volgende:
Vanochtend in de metro, toeval?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef DaMart het volgende:
Ook wel leuke ad bij het artikel op metronieuws.nl:
[ afbeelding ]
Volgens mij was franske erbij....quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef bbroeders het volgende:
[ plaatje ]
Concurrentiestrijd steeds heftiger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |