quote:Screamadelica is een goeie plaat.
Op donderdag 09 mei 2002 20:11 schreef JantjeB het volgende:
Zijn er fokkers die hier van houden? Ik kom nog maar net kijken, ik denk er over Screamadelica te kopen, of is er een ander album waar ik beter mee kan beginnen?
Niks mis mee.
quote:Psychedelische rock. Engelse band. Frontman Bobby Gillepsie.
Op donderdag 09 mei 2002 20:23 schreef Screw het volgende:
Primal Scream?!?
wat is dat voor band?
quote:idd geweldig.
Op donderdag 09 mei 2002 20:24 schreef spaceben het volgende:
we wanna be free! to do what we wanna do!
and we wanna get loaded!
*heerlijk*
[Dit bericht is gewijzigd door raampie1 op 11-05-2002 05:59]
De rest is toch best wel anders. Meer electronisch gericht.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:19 schreef U het volgende:
Ik ken alleen dat nummer "Get your rocks off, honey"; maar dat was dan ook best gaaf
Mwoa, ik vind Vanishing Point toch echt wel iets beter als Screamadelica....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:20 schreef DaisyDuke het volgende:
"Screamadelica" hebben ze nooit meer overtroffen, hoewel "Vanishing Point" natuurlijk een prima revanche voor het uiterst matige "Give Out but Don't Give Up" was.
Heh bah. Juist het electronische werk vind ik lekker, die jaren 70 retro sound vind ik nou helemaal niks. Swastika Eyes is where it's at. Oh, en de remixes van Echo Dek natuurlijk.quote:a return to the Stones-fueled rock of their third disc, Give Out But Don't Give Up
Ja, dat zal best, maar Screamadelica klinkt beter!quote:Op zondag 27 februari 2005 12:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mwoa, ik vind Vanishing Point toch echt wel iets beter als Screamadelica....
Vanishing Point barst van de energie en is véél dynamischer...
Mmm, dan ga ik hem toch maar eens checken. Ik hou juist van 70's rock en niet van dance (=vorige albums)......quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef belsen het volgende:
Tja, Primal Scream is nu weer helemaal de Iggy & the Stooges garagerocksound op gegaan. Het hele album klinkt dus inderdaad zo.
[afbeelding]
Ik weet niet goed wat ik er nu van moet vinden. Het is weer een soort zelfde actie als Give out but don't give up, die 70's rock revival plaat.
Op zich is er niks mis met goedkope middle-of-the-road seventies trashrock, maar dit is ook nog eens ongeïnspireerde trashrock. En de single was ik na twee keer luisteren al beu.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind het echt een enorme baggerplaat, die nieuwe Primal Scream. Goedkope, middle-of-the-road 70's trashrock. Bah!
Vanavond Classic albums over Screamadelica. Ben eigenlijk wel erg benieuwd. Bijzonder album.quote:
Ik las het net op de WC waar mijn TV-gids ligt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Vanavond Classic albums over Screamadelica. Ben eigenlijk wel erg benieuwd. Bijzonder album.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |