Vast, maar dit keer gaat dat dus fout. Er moet altijd iets verkeerds gebeuren om jezelf af te vragen of de dingen die je in de loop der jaren bent gaan doen nog wel de juiste zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat vind jij voldoende. Misschien heeft Sven er wel om gevraagd....
Dat vind ik wat overdreven. Het gaat 6 jaar goed en nu maakt Kemkers 1 fout en dan zou dat allemaal niet meer goed zijn. Dat vind ik een beetje erg snel geconcludeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vast, maar dit keer gaat dat dus fout. Er moet altijd iets verkeerds gebeuren om jezelf af te vragen of de dingen die je in de loop der jaren bent gaan doen nog wel de juiste zijn.
Dat hele hysterische gedoe met die bordjes en oortjes is gewoon een beetje uit de klauwen gelopen. Als je ziet wat hij allemaal op de boarding heeft liggen: mappen, whiteboards, blocnotes... En dan nog een oortje in. Ik denk dat ze eens rustig moeten evalueren of die manier van coachen iets minder moet in het vervolg.
[ afbeelding ]
Zoiets ja, of nog een iets langere rustperiode.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:30 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht dat hij de rest van het OS het werk neerlegt, en daarna weer verder gaat als coach van Kramer.
Dat zeg ik ook. Het is altijd goed gegaan, maar dit soort momenten doen je wel afvragen of dit nog wel effectief is en of het gegoochel met die bordjes niet een truukje op zichzelf is geworden. Het hoeft niet meteen radicaal anders, maar een goede evaluatie of dit nog wel nodig is, is wel op zijn plaats denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik wat overdreven. Het gaat 6 jaar goed en nu maakt Kemkers 1 fout en dan zou dat allemaal niet meer goed zijn. Dat vind ik een beetje erg snel geconcludeerd.
Eens..Kramer ging als een speer..dan doe je beter wat rustiger aan lijkt me. Als oe 7 seconden voor ligt, laat 'm gewoon z'n gang gaan toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vast, maar dit keer gaat dat dus fout. Er moet altijd iets verkeerds gebeuren om jezelf af te vragen of de dingen die je in de loop der jaren bent gaan doen nog wel de juiste zijn.
Dat hele hysterische gedoe met die bordjes en oortjes is gewoon een beetje uit de klauwen gelopen. Als je ziet wat hij allemaal op de boarding heeft liggen: mappen, whiteboards, blocnotes... En dan nog een oortje in. Ik denk dat ze eens rustig moeten evalueren of die manier van coachen iets minder moet in het vervolg.
[ afbeelding ]
Het hoeft ook niet helemaal afgeschaft te worden. Maar als iemand een paar rondjes voor het einde 7 seconden voor ligt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik wat overdreven. Het gaat 6 jaar goed en nu maakt Kemkers 1 fout en dan zou dat allemaal niet meer goed zijn. Dat vind ik een beetje erg snel geconcludeerd.
Dat dus, ik heb de beelden nog steeds niet gezienquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:49 schreef jpjedi het volgende:
Bagger. Youtubes zijn verwijderd en de NOS internet beelden kan ik vanuit België niet bekijken
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij voelde de Jong zich geen winnaar aan z'n houding te zien tijdens de medailleceremonie.
Ik dacht ff zo'n blik te hebben gezien.quote:
Die blik van Lee op de tweede foto: "WTF, wat doe jij nou?"quote:
Inderdaad. Priceless.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die blik van Lee op de tweede foto: "WTF, wat doe jij nou?"
Ja dat zal toch jammer zijn..Al is hij de schuldige..maar ze hebben samen 6 jaar top tijd gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben benieuwd, zou slecht zijn voor 't Nederlandse schaatsen als ie stopt.
Ik zie 't nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die blik van Lee op de tweede foto: "WTF, wat doe jij nou?"
Ah, eindelijk een blog gevonden die zelf de beelden hostquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb de beelden nog steeds niet gezien
Waarom is dat triest?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Man, wat was ie teleurgesteld. Triest om te zien.
Inderdaad. Want hij zegt in het interview dat hij een whiteboard met pen, een aantal blaadjes en een rondebord bij de hand heeft..... Blijkbaar is dat teveel om tegelijkertijd te hanteren. Zijn 10 vingers waren genoeg geweest lijkt me.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, hij is altijd al druk en opgefokt langs de baan. Soms op het hysterische af. Eén moment van zwakte leidde dit keer tot fatale gevolgen.
Ik denk en hoop toch wel dat hij in het vervolg wat minder met die bordjes en hysterische armbewegingen gaat doen. Met drie vingers aangeven dat je 3 seconden voor ligt en afgemeten technische aanwijzingen geven is voldoende. Dat gegoochel met die 36 bordjes is nergens voor nodig.
Zeker in deze situatie...want de buit was toen al binnenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:11 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Inderdaad. Want hij zegt in het interview dat hij een whiteboard met pen, een aantal blaadjes en een rondebord bij de hand heeft..... Blijkbaar is dat teveel om tegelijkertijd te hanteren. Zijn 10 vingers waren genoeg geweest lijkt me.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |