Mja, ik ga vanavond nog wel even op zoek!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als de quest echt klaar is zou het niet al te moeilijk moeten zijnDan heeft hij een dik vraagteken boven zijn harses hangen
Wat kán, maar ik kan het me bijna niet voorstellen, is dat er één of andere horde met verveleritis voorbij is gesprongen en die questgiver even om heeft gelegd om n00bies te pesten.
Maar dat gebeurd eigenlijk bijna nooit
Der zijn ook vriendjes die t niet mogen, maar zitten t hier te spelen ,ze doen t toch.En hij mag t niet te lang doen achter elkaar,dat dan wel, maar ik ben daar niet zo moeilijk in.Hij voetbalt, is vaak buiten ,dus ik kweek geen nerd, hoop ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat!? Die gast is 11 en speelt Call of Duty en GTA!?
Wat een kleine koning!
En wat ben jij een chille moeder?
Je staat altijd daar waar je stond toen je off ging.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja, ik ga vanavond nog wel even op zoek!
Ik heb gewoon t spel afgesloten, sta in dan op dezelfde plaats of weer op die binnenplaats zeg maar?
Wehe, crimineeltje in de dopquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nu is t meer Call of duty op de X-box en Gta , hij wordt volgende week toevallig 12...
Komt wel goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Der zijn ook vriendjes die t niet mogen, maar zitten t hier te spelen ,ze doen t toch.En hij mag t niet te lang doen achter elkaar,dat dan wel, maar ik ben daar niet zo moeilijk in.Hij voetbalt, is vaak buiten ,dus ik kweek geen nerd, hoop ik.
Boeiend, die heb ik ook al een keer of 25 uitquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze walkthrough zou letterlijk dikker zijn dan de bijbel.
Ah! AH! OORAIDS! AH!quote:
Niet het einde verraden!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boeiend, die heb ik ook al een keer of 25 uit
Oh, Renate Groenewold doet niet eens mee? Dan zou het idd een grote verrassing zijn als ze zou winnenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgens mij doen alleen Jorien Voorhuis en Elma de Vries mee....
Ja dat denk ik ook.hij is er minder verslaafd aan dan die anderen die t niet hebben, en een hele dag jochies opspeuren waar ze t mogen spelen, als je daar vrijer in bent gaat dat veel beter.Dan mag t en hoeft t niet meer zo nodig...en hij doet er voor de rest van alles en nog wat bij, Habbohotel vinden ze hier ook te gek, ikzelf ook een beetjequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt wel goedJe moet ze gewoon lekker hun gang laten gaan, dan heb je d'r nog zicht op
Anders gaan ze het stiekem zitten doen en weet je al helemaal niet wat hij uithaalt
En van een game is nog nooit iemand debiel geworden, debielen spelen simpelweg ook wel 's games
Ik hoop t niet...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehe, crimineeltje in de dop
Ah oke.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je staat altijd daar waar je stond toen je off ging.
Als je echt terug wil naar het begin heb je altijd je Hearthstone nog in je inventory, schatquote:
Nah, zij ruilen altijd en zijn nu megarijk, en ik deed dat weleens voor hun, was wel leuk...Doel is er ook eik niet...als ze maar wat te doen hebben toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het uiteindelijk doel van Habbo Hotel nog nooit begrepen. Ik denk dat dat ook komt door het feit dat er opeens spontaan stukjes hersen uit mijn oren brokkelen als ik de naam in mijn hoofd hoor.
Dus je moet rijk worden? En dan? Wat kan je met je geld?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nah, zij ruilen altijd en zijn nu megarijk, en ik deed dat weleens voor hun, was wel leuk...Doel is er ook eik niet...als ze maar wat te doen hebben toch?
Bwehehe, ik zou spontaan weer beginnen. Raiden met Liesje!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet zo niet aan WOW beginnen, verslavingsgevoelig als ik ben.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bwehehe, ik zou spontaan weer beginnen. Raiden met Liesje!
Hysterisch gegil in Teamspeak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |