Kut ja, ff zetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Piet, nog vijf minuten en dan is het tijd voor de koffie
Zal um leren in die muis te happen !!! Nee hij is happy. Ik heb een film gekeken met een slapende pup op mijn schoot (thank god !!!) Duurde ffquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury, wat doe je met dat beest, het kijkt zo treurig en het heeft verdriet volgens mij
Bedanktquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ken wijven die lelijker zijn dan Pietje.
Wat dat verder zegt over Pietje laat ik in het midden.
Doe er je voordeel mee.
Ja die is al lelijk voor de sluier, en beter gaat het niet wordenquote:
De storm is daar al geluwd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmmmz, je zit leuke wijven bij ons weg te troggelen huh
quote:
We hebben wel Y'tubejes gekeken van puppy's en geluid enz.. Ging die kop helemaal scheef ..quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury, wat doe je met dat beest, het kijkt zo treurig en het heeft verdriet volgens mij
Ik vind het oprecht een lelijk varken. Maar ik weet dat jij juist met die dingen iets hebt en hij zal ook vast wel lief zijn of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben wel Y'tubejes gekeken van puppy's en geluid enz.. Ging die kop helemaal scheef ..
Misschien moet ik dat niet meer doen
yeah en dat heeft hij ws gedaan na de crash in training met de 4 mansbobquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een gedoe trouwens ook met die bobsleeër. Dat had die gast toch ook wel eens eerder kunnen bedenken
Plankenkoortsquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een gedoe trouwens ook met die bobsleeër. Dat had die gast toch ook wel eens eerder kunnen bedenken
quote:Van tien uur 's ochtends tot drie uur 's middags werd alle verkeer dat over de A12 vanuit Duitsland naar Nederland kwam gecontroleerd. De douane controleerde weggebruikers op accijns, de Belastingdienst op mogelijke belastingschulden en de marechaussee op mensensmokkel. Medewerkers van het ministerie van VROM controleerden op afvalstoffen.
Van de 40.000 euro aan uitgedeelde bekeuringen werd 32.000 euro meteen voldaan. Het grootste deel daarvan kwam voor rekening van één bestuurder; hij voldeed zijn openstaande boetes van in totaal 30.000 euro ter plekke met zijn pinpas. Waarvoor de man de boetes kreeg, wilde een woordvoerder van de douane niet zeggen.
Ja blijkbaar, ze zijn zo lelijk dat ze schattig zijn. Mijn hond is ook zo'n model... Ach as ze maar lief zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een lelijk varken. Maar ik weet dat jij juist met die dingen iets hebt en hij zal ook vast wel lief zijn of zo.
Ja, dat zaldie wel zijn, als je er maar genoeg voer in stoptquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ze zijn zo lelijk dat ze schattig zijn. Mijn hond is ook zo'n model... Ach as ze maar lief zijn
Ik kan maar tot 2000 euro per dag of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat kon, zoveel in 1 keer
Ook eens proberen
Liefde en aandacht Teunquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat zaldie wel zijn, als je er maar genoeg voer in stopt![]()
![]()
Kan niet, bij je internetbankieren kan je zien wat je limiet is. Mijn ouders hebben een hogere limiet dan ik, en ben er nog steeds niet achter waar dat in zitquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ook eens proberen
Er is wel een verschil tussen je eigen bank en andere bank pin dingenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ook eens proberen
Hogere limiet moet je aanvragen, is zo geregeld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan niet, bij je internetbankieren kan je zien wat je limiet is. Mijn ouders hebben een hogere limiet dan ik, en ben er nog steeds niet achter waar dat in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |