Ach, Laysa dit vind ik erg, ik heb er helemaal geen erg in gehad,jeettje ,klote is dit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...Ja eigenlijk....na 6 weken pijn en ellende nonstop heb ik gisteren in zak en as het ziekenhuis gebeld....Het lijkt er nl op dat mn lichaam mn infuus telkens afstoot...dus nu ik in zo'n 6 a 7 weken tijd om de 2 weken mn infuus moest wisselen doordat de boel ging onsteken ben ik gewoon op ff....Morgen kan ik al terecht in amsterdam... Ze vermoeden dat ik een ziekenhuis bacterie heb opgelopen toen ik daar lag en nu dus telkens mn infuus be invloedt....en afstoot en dus telkes alles ontsteekt....ik hoop dat dat het is want dan krijg ik antibioticum en dan hoop ik snel weer gewoon alles te kunnen doen....ik wil gewoon weer lekker sporten en alle andere dingen doen zonder pijn....ben nu weer ff infuusloos...moet straks prikken en voor het eerst in tijden zie ik er vreselijk tegen op....
Het kost me ook best moeite om aardig te doen...dus neem het maar niet persoonlijk als ik wat kattig doe...
Nou....ik word gewoon in de polie ertussen gefrommeld...dus ik ga dr vanuit dat ik gewoon aan het eind van de middag naar huis mag...het is een ac ziekebhuis en daar gaan alle testen redelijk snel...dit is een kwestie van bloed checken en mij weer moed inspreken geloof ik want ik sta op het punt om met dat hele infuus gebeuren te kappen...heb ook niet mn eigen arts gistren gesproken maar het hoofd van de afdeling...en die wilde dat ik morgen kwa...dan is ook mn eigen arts er en de verpleegkundige...ik hoop serieus dat het een bacterie is......quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe lang moet je daar blijven, één nacht?
Weet je wat het is Annie....ik blijf altijd lachen en dan merken alleen maar de mensen die heel dichtbij me staan dat er wat is...dus het ligt niet aan jullie...ik moet mn smoel wat eerder opentrekken ...ook richting ziekenhuis maar ik ben altijd bang dat ik overkom als een zeikwijfquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach, Laysa dit vind ik erg, ik heb er helemaal geen erg in gehad,jeettje ,klote is dit.
Wat zal je blij zijn dat je morgen heen mag.
Je bent toch ook een zeikwijf, maar dat zijn ze allemaal, daarin ben je niet onderscheidendquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je wat het is Annie....ik blijf altijd lachen en dan merken alleen maar de mensen die heel dichtbij me staan dat er wat is...dus het ligt niet aan jullie...ik moet mn smoel wat eerder opentrekken ...ook richting ziekenhuis maar ik ben altijd bang dat ik overkom als een zeikwijf
Als het om zulke onderwerpen gaat kan ik me niet voorstellen dat iemand je zal zien als zeikwijf. En zo wel geef je dat even aan en bijt ik diegene zijn strot door.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
ik ben altijd bang dat ik overkom als een zeikwijf
Ja ik snap t maar je mag t altijd bij mij vertellen pm of wat dan ook. Maar nu moet je ff op de chat komen palma voert oorlog tegen onze titaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je wat het is Annie....ik blijf altijd lachen en dan merken alleen maar de mensen die heel dichtbij me staan dat er wat is...dus het ligt niet aan jullie...ik moet mn smoel wat eerder opentrekken ...ook richting ziekenhuis maar ik ben altijd bang dat ik overkom als een zeikwijf
Je bent er alquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik snap t maar je mag t altijd bij mij vertellen pm of wat dan ook. Maar nu moet je ff op de chat komen palma voert oorlog tegen onze tita
ze belt met jaap!!!!
Wie? Ik denk jijquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef Soury het volgende:
Zo die pup is ook weer gehaald.. Tering zeg wie heeft een sportschool nodig met zo'n pingpong bal..
Het is episch treurig, ook ik had 'm aanstaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmmmz, je zit leuke wijven bij ons weg te troggelen huh
Ja, alsof jij ook een leuk wijf bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is episch treurig, ook ik had 'm aanstaan.
OMFG WAT EEN TOF BEEST!1!1!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en ik noem hem maar ff zuurs omdat ie Britse ouders heeft. Leek me wel gepast
Denk ik ookquote:
Soury, wat doe je met dat beest, het kijkt zo treurig en het heeft verdriet volgens mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en ik noem hem maar ff zuurs omdat ie Britse ouders heeft. Leek me wel gepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |