zegtie dat? zondequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Oei, Kramer wil de ploegenachtervolging niet rijden.
Dat juichen van Sven inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd.
Maar hij had wel een DQ op zijn bord kunnen zetten want dan was Kramer niet juichend over de finish gegaan.
Vandaar het 'gewoon'. Hij kwam als winnaar over de streep. Dat gun je toch NIEMAND?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd.
Maar hij had wel een DQ op zijn bord kunnen zetten want dan was Kramer niet juichend over de finish gegaan.
nou ik ook, hij had het zo verdiend. En dan op zo'n manier...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef JohnDDD het volgende:
jee ik voel me echt ziek hierover zeg
Ja, gewoon DSQ.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef JohnDDD het volgende:
zou kramer gediskwalificeerd zijn als hij in plaats van een binnenbocht extra een buitenbocht extra had gepakt? levert nl. geen voordeel op
Is dat al gezegd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Dat was echt hartverscheurend.quote:
bron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Gniffelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Aap_2 het volgende:
Als ik Kemkers was zou ik van baan wisselen.
Neequote:
Ja, dan wordt je gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef JohnDDD het volgende:
zou kramer gediskwalificeerd zijn als hij in plaats van een binnenbocht extra een buitenbocht extra had gepakt? levert nl. geen voordeel op
Yup, ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me helemaal voorstellen dat Kramer op zijn coach afgaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |