All in the game hoor. En ja hij zou liever anders gewonnen hebben, maar in de goede baan blijven hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat een echte winnaar zo niet wil winnen. Smerige faalhaas vind ik het.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Kemkers nu ook van baan gaat wisselen.
LOL.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Kemkers nu ook van baan gaat wisselen.
Zal ik hem voor je inkoppen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zeg Peter Mueller kom er maar in
Well duh. Die werd na de 1500 ook al vertoond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef superworm het volgende:
HAHA! Ze hadden de 'jammer Sven'-reclame al klaar!Karma, ik zeg je.
maar geen gouden!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onzin, Lee heeft gewoon een medaille verdiend met zijn prestatie.
Mensen die op het moment dat het falen net gebeurd is al beginnen te juichen, zijn hufters. Meer of minder kan ik er niet van maken. Sorry, heb er geen respect voor. Zeker niet in een sport als schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
All in the game hoor. En ja hij zou liever anders gewonnen hebben, maar in de goede baan blijven hoort er gewoon bij.
En verder is het natuurlijk uitermate kut allemaal
Ja, een bijna zekere gewaande medaille ben je nu verloren. Zal ook wel een flinke klap zijn voor Kramer de komende tijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het ook echt oprecht sneu voor Kemkers zeg.. Je eigen pupil gewoon een gouden medaille door de neus boren. Gaat tegen alles wat je de afgelopen jaren hebt geprobeert te bereiken...
En dan die van Unox met het wilhelmusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef truedestiny het volgende:
hahahah die reclame "jammer sven, we staan nog steeds achter je"geniaal
ik had mijn schaats door zijn strot gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef electronique het volgende:
[..]
ik zou mn schaatsen niet eens meer afdrogen
Obv voor de 1500m.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef superworm het volgende:
Het complot wordt dikker nu is Essent ook in beeld!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
Kemkers krijgt gewoon een dikke bonus van Essent want hij heeft ze geld opgelevert
Uiteraard staan er 2 variaties klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef superworm het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Mastertje het volgende:
straks dus die randstad reclame;Ook onzeker over je huidige baan?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Mastertje het volgende:
straks dus die randstad reclame;Ook onzeker over je huidige baan?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Aap_2 het volgende:
Als ik Kemkers was zou ik van baan wisselen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
jsmithready: There's an awful lot of Dutch swear words floating through the atmosphere right now. I feel so bad for Kramer. #olympics
hahaha, ik ga straks voor het eerst met plezier naar een nabeschouwing schaatsen kijkenquote:
Ik snap het even nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zal ik hem voor je inkoppen?
Contin?
Die grap is nog maar 10x gemaakt inmiddels hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Aap_2 het volgende:
nee, morgen gaat iedereen zich ziek melden zo kapot zijn we er van....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Gourmetschotel het volgende:
Nou, iedereen boos nu, lekker nachtje slapen, morgen iedereen weer blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |