Regenboogtaartenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef NanKing het volgende:
Hehehehe "voor al uw gay-weddings en feestjes"
Hi![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef NanKing het volgende:
Oeh, als ik ga trouwen dan bel ik je.
Beter bel je mij ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef NanKing het volgende:
Oeh, als ik ga trouwen dan bel ik je.
Oh, gewoon de mogelijkheden van cupcakes enzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:28 schreef NanKing het volgende:
Ah jij mag mijn bruidsmeisje zijn, Ewik.
* NanKing is nieuwsgierig naar die mail.
cute maar hoe oud is ze?? 21 of 22 ofzo??quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:37 schreef Avey het volgende:
Oooh, toch nog een reden om schaatsen te kijken
Hege Bokko
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:26 schreef wonderer het volgende:
*wordt helemaal enthousiast van Qebbel's mail*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
't Was idd ook mijn eerste gedachte. Ze is niet lelijk, maar kinderen en ditquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor
Ik heb ze liever wat ouder.
4 keer ouder ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nu weer thuis, dus ga zo weer op jou reageren!
Zat gewoon te studeren, word ik opeens gebeld of ik zin had om naar het afscheid van Philip Freriks voor NOS medewerkers te komen, binnen 10min. Ik; okay... Stond ik opeens tussen Marga v Praag, Eva Jinek en Erwin Krol biertjes te drinken
![]()
. Beter dan tentamens leren!
Dat zijn toch best leuke dingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Die is zelfs ronduit lelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Tsjechische die gisteren de 5000 meter won was niet bepaald moeders mooiste.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef lezzer het volgende:
Eva Jinek!IK ZIE JE BORSTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jij 4x (das wel vet ouder dan jij toch?), Qebbel 3x.. Mag het ook 2,5x zo oud zijn? Dat vind ik nou wel een fijne leeftijd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ze liever wat ouder.
4 keer ouder ofzo
Zij won toch brons toen Wust goud had? Toen zei serieus iemand tegen mij dat ze haar helemaal niet zo lelijk vond, alleen een beetje opvallende neus....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://lh5.ggpht.com/_DBP(...)4/s640/Sablikova.jpg
Arme meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |