Ik heb er vandaag weer over getwijfeld. Of ik het zou afhalen of niet.quote:
Ik heb er geen hap van gehadquote:
Jawel hoor! Vind ik heel leuk! Das ook een beetje mijn doel uiteindelijk. Ik wil het voor anderen gaan doen en dan via internet te aanbieden enzo. Ieder z'n eigen wensen. Ben nu bezig met dat uit te werken en op te zetten. Website maken enzo. Dus als je dat wilt, vind ik dat superleuk hoor, maar dan moet je me even je wensen en zulks pm-en .quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
Met kaas maak je mij ook wel blijer, maar ik zou een stuk marsepein ook niet afslaanje hebt zeker geen zin om cupcakes te bakken voor mijn presentatie, huh?
Gdvr het is echt pieken en dalen hier. Ik was drie dagen superblij, nu is het weer allemaal onzeker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:25 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh, details bitte?
En goedemorgen!
Ben nog ook steeds sad vanwege Sven hoor Qebbel
Wow!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:48 schreef Qebbel het volgende:
Resultaat van mijn cupcakeworkshop vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal ik eens doen, dat vindt ze leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef NanKing het volgende:
Mrs lezzer
Doe dr eens de groetjes van me.
Wauw, da's echt een vrolijkmakend plaatje!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:48 schreef Qebbel het volgende:
Resultaat van mijn cupcakeworkshop vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er maar lol in hebt toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef Blue-eyes het volgende:
Leuk, die cupcakes. Ik krijg meteen zin om ook iets creatiefs te gaan doen. Helaas komt dat er nooit van. Ik ben nu eenmaal geen crea bea, bij mij mislukt het altijd
Hee als mijn carriere als linguist nou grandioos mislukt, kan ik dan instappen in jouw cateringbedrijf?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Qebbel het volgende:
Thnx iedereen!![]()
[..]
Als je er maar lol in hebt toch?
Gezellig!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hee als mijn carriere als linguist nou grandioos mislukt, kan ik dan instappen in jouw cateringbedrijf?ik weet nog wel een paar mensen die dat als alternatief hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |