Heeft hij goud gewonnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet waarmaakt? Hij reed gewoon op schema voor goud hoor.
Ja, en dan wijs je ook naar de binnenbaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
Schijnt dat Kemkers dus niet BINNENBAAN heeft geroepen maar
DIE IS BINNEN
nja, ik denk dat je wel wat milder had mogen juichen. En dan bedoel ik niet eens Lee maar vooral Bosquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Lee is niets te verwijten, logisch dat hij blij is met z'n gouden medaille. Had Kramer maar in de goede baan moeten rijden.
Nee, zeker niet. Geldt evengoed voor plaatsen 2 en 3. Het is gewoon heel zuur voor Kramer & coach.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Lee is niets te verwijten, logisch dat hij blij is met z'n gouden medaille. Had Kramer maar in de goede baan moeten rijden.
Da zal, en dan nog dat roepen en dan naar de binnenbaan wijzen, nondeju...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
DIE IS BINNEN
Dan nog, hij had gewoon zijn bek moeten houden en geen verwarring moeten scheppen. En dan ook nog eens wijzen naar binnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
DIE IS BINNEN
we zullen het zo horenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
DIE IS BINNEN
Je bent niet aan het nadenken, je rijd in een trance. Juist door die beweging van Kemkers is hij gaan nadenken en twijfelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Kemkers moet zich niet met de wissel bemoeien maar misschien kan Sven zelf ook nadenken. Zo moeilijk is het niet lijkt me.
dat zal Kemkers er zeker van gaan maken...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef Xaryna het volgende:
Ik vermoed dat Kemkers zegt 'hij is binnen' en dan met zijn vinger enthousiast de 1 gebaard, en dat Sven het verkeerd interpreteerde en ze allebei fout zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |