quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erben werd gek en smeet zijn laptop weg als ik het goed hoorde.
Hij zegt daarbij BINNENBAANquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Omdat je weet welke baan je net had en welke je moet nemen.
Die coach had niet moeten wijzen, maar misschien bedoelde hij wel iets heel anders met zijn vingertje.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Bartoli het volgende:
deze is ook![]()
van twitter 'Krijg je bij Essent nu korting op wisselstroom?" dit nav die reclame
Ahquote:
Denk datie nu niet meer zo moeilijk doet over een lager salaris bij Mueller; dat vertrouwen is voorlopig helemaal wegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Kramer kan wel een andere trainer gaan zoeken. Hoe is deze nog te vertrouwen?
Hij smeet hem dicht, niet weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als ze Kemkers hebben omgekocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef blonchi het volgende:
Zouden er soms ook al Belkoreanen bestaan?
Dat had ik wel willen horen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
idem. Hij is wel in goed gezelschap van Ritsma en Hedrick die het ook overkomen zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Kemkers moet zich niet met de wissel bemoeien maar misschien kan Sven zelf ook nadenken. Zo moeilijk is het niet lijkt me.
Kramer zal ongetwijfeld zelf geteld hebben. Maar Kemkers telt natuurlijk ook gewoon mee, als je denkt dat je pupil een fout maakt dan probeer je dat natuurlijk te corrigeren door zoiets te roepen, dat floept er uit zonder dat je er erg in hebt denk ik. Een zo'n misverstand komt dan op een bijzonder ongelukkig moment.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Kemkers moet zich niet met de wissel bemoeien maar misschien kan Sven zelf ook nadenken. Zo moeilijk is het niet lijkt me.
ja joh?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Onnoman het volgende:
die kutreclame waren ze al op voorbereid..
1 versie voor winst
1 versie voor verlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |