Brand is pas erg als je binnengesloten bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
En het lullige is, normaal maken ze een deur met een flop plastic in 1 minuut open, maar het liep wat schuin dus kon niet. Dus een uur bezig...
Maar goed, brand is erger.
Jij praktisch denker jijquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brand is pas erg als je binnengesloten bent!
Spruiten! En jij?quote:
Ik ben er nog niet uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Spruiten! En jij?
Oh, vanmiddag wel de kantine hier leeg geplunderd. Had een beetje honger, raar.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het ooit gehad heb.
Oh ja, ooit wel. Toen had ik Bink net als pup en die zat nog binnen en ik stond buiten.
Maar ik had een marinierbuurman die voor me over het dak ging klimmen naar het zolderraam dat nog open stond. Hoera voor marinierbuurmannen!
Hij was wel leuk jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het nog een jonge marinierbuurman of was dat net teveel goed geluk
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
Toen, tien jaar later (!) kreeg ik op mijn huidige werk ineens een mailtje 'Ben je het?'. Van de marinierbuurman van vroegah. Had hij me opgespoord. Klaarblijkelijk was ie me nooit helemaal vergetenHij wilde nu wel eens weten, na tien jaar, of we nou meer dan vrienden waren of dat hij dat al die tijd verkeerd had gezien.
Zó romantisch zie ik het allemaal niet - we hebben ook nooit iets 'gedaan' ofzo vroegah, heel braaf allemaal - maar het is inderdaad wel bijzonder als iemand je na tien jaar weer zoektquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat romantiesssLeuk Mooi vind ik dat soort verhalen, dat iemand je weer zoekt, omdat je speciaal voor die persoon bent
En ook al gaat er tijd voorbij en heb je soms contact en soms weer niet, dan ineens weer wel. Ja mooi
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Is hij nu single?
Zo, ik heb toen wel veel indruk op je gemaakt he? Kapsalon (shoarma gerecht)quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit.
Heb wel trek in een kapsalonnetje (ken je dat?)
Ik weet het nog niet. Misschien wel stampen, ook wel lekker.quote:maar ik ga verstandig doen en het niet doen.
Ik gooi het maar op een biefstukje met salade, of misschien ga ik sushi halen![]()
Hoe ga je die spuiten klaarmaken? Wokken met kip en ketjap?
Ik vind dat toch wel (gewoon wat) romantisch, zoals je zelf zegt vonden jullie elkaar meer dan gewoon vriendschappelijk leuk. Is toch leuk als iemand je dan zoveel jaar later weer opzoekt, en nu ook weer?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
Zó romantisch zie ik het allemaal niet - we hebben ook nooit iets 'gedaan' ofzo vroegah, heel braaf allemaal - maar het is inderdaad wel bijzonder als iemand je na tien jaar weer zoektEn hij vond me stiekem dus leuker dan dat hij toen toegaf en ik hem heus ook wel
![]()
Nee, want dat weet ik toch al?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
En is de vraag of ik zelf single ben ook niet belangrijk in deze?![]()
Dat zou het verhaal wel een stuk saaier maken. Als je single bent is het gewoon klaar, dan kan alles. Als je niet single bent, dan wordt het pas leuk voor ons om te volgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
En is de vraag of ik zelf single ben ook niet belangrijk in deze?![]()
Ik woon samen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zou het verhaal wel een stuk saaier maken. Als je single bent is het gewoon klaar, dan kan alles. Als je niet single bent, dan wordt het pas leuk voor ons om te volgen.
Hoezo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:27 schreef Helly het volgende:
Krijg net een nieuwsbrief van een bookmaker dat ze een actie hebben, waarbij de hoofdreis een VIP trip naar de finale in Oslo is. Raar beeld van hun doelgroep hebben die volgens mij.
![]()
Die had je nog niet namelijk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, ik plaats even een soort van tvp
Ach ja, das ook wel weer zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woon samen.
[..]
Hoezo?
Wie wil er nou NIET naar die finale!?
Dat je later rechten wilt ontlenen aan het feit dat ze single is kan ik me nog voorstellen, maar aan het omgekeerde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, ik plaats even een soort van tvp
Dan is het toch smeuïger. Als het een beetje in begint te dutten, sturen we een mailtje naar haar vriend. Zak chips er bij en F5-en maar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:41 schreef Helly het volgende:
Dat je later rechten wilt ontlenen aan het feit dat ze single is kan ik me nog voorstellen, maar aan het omgekeerde?![]()
Jajajajaja, even in de tvgids zoeken hoe laat en welk net enzo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
That makes two of us!![]()
Ga je Closer kijken vanavond?
Het moet wel heel hard indutten als haar partner niet meer weet, dat ze op 24 februari samenwoondenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan is het toch smeuïger. Als het een beetje in begint te dutten, sturen we een mailtje naar haar vriend. Zak chips er bij en F5-en maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |