quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef BeamofLight het volgende:
En Montanes breekt hem. Wordt 6-1 derde set.
Ja ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef franklop het volgende:
HAd iemand cuevas? verliest eerste set 1-6
Hij heeft nog niet gespeeld en is ook nog niet begonnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef dekouwe het volgende:
Dag 2 kubot .. kan het eigenlijk nog ?
Want als Amerikaans service kanon vlak na een volle week indoor hardcourt tennis (plus dubbel) ben je natuurlijk dik favoriet in een gravelpartij?quote:
M'n research staat op een laag pitje tegenwoordigquote:Op woensdag 24 februari 2010 07:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Want als Amerikaans service kanon vlak na een volle week indoor hardcourt tennis (plus dubbel) ben je natuurlijk dik favoriet in een gravelpartij?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Want als Amerikaans service kanon vlak na een volle week indoor hardcourt tennis (plus dubbel) ben je natuurlijk dik favoriet in een gravelpartij?
Yes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef BeamofLight het volgende:
Beginnen ze pas om 22:00 uur NL-tijd?
Houdt hij er mee op?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Copado het volgende:
BS kan uit de ranking, intel en bruce.
Ik dacht al dat jij het was!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Copado het volgende:
BS kan uit de ranking, intel en bruce.
3 maanden geweest johquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij het was!
maar wat heb jij dan met Argentinie?
Ach ja!quote:
Dat vind ik wel een goed planquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef franklop het volgende:
het grote bespreek hier de XL-tennisgame toernooi topic die geen eigen topic waardig zijn topic?
Wat denk je van gewoon hier: [ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef franklop het volgende:
het grote bespreek hier de XL-tennisgame toernooi topic die geen eigen topic waardig zijn topic?
Lijkt mij ook een beetje vervelend als iedereen daar over de tennisgame -en onderlinge resultaten- gaat posten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat denk je van gewoon hier: [ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
Nou ja ze bespreken alleen de tussenstanden. Dat is het topic waar je dat kan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een beetje vervelend als iedereen daar over de tennisgame -en onderlinge resultaten- gaat posten...
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef franklop het volgende:
XL, is het niet een idee om Miami en Indian Wells te upgraden naar 500 toernooien, aangezien we daar meer picks moeten doen? (en anders staat dat lijstje van 500 ook weer voor niks in OP)
Ik switch: pick 4 Gonzalezquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:44 schreef Guus_Geluk het volgende:
Dag 4: Ferrero
okido, duidelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef XL het volgende:
Dat is een idee idd. We proberen echter qua punten aan te sluiten op de ATP. Gaan we niet doen dus
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef Szura het volgende:
Maar als je dus kwartfinale-halve finale-finale aanhoudt heb 6 picks.
Of moet je uit beide halve finales kiezen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit had eigenlijk opgelost moeten worden met twee picks op één dag, maar daar is het nu te laat voor. Vorig jaar ging het blijkbaar ook niet helemaal goed, toen kreeg je 10 punten als je pick 1 goed had en vanaf daar verder. Zo gaat het dit jaar ook weer, dus als je pick van vandaag verliest krijg je tien punten. De vijf punten vervallen dus, ik vind niet dat Karrel en Nalbandian punten moeten krijgen voor een falende pick...
Overigens verloopt de organisatie tot nu toe nog een beetje chaotisch, waarvoor excuses
Dat zou een erg onhandige oplossing zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef Szura het volgende:
Maar als je dus kwartfinale-halve finale-finale aanhoudt heb 6 picks.
Of moet je uit beide halve finales kiezen?
Whehe owjaquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat zou een erg onhandige oplossing zijn.
Op die manier kan niemand het toernooi uitspelen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat zou een erg onhandige oplossing zijn.
Op die manier kan niemand het toernooi uitspelen
Klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef franklop het volgende:
voglens mij hoor ik op 3 unieke picks te staan wim, had er in belgrado ook 1
ik denk dat er heel veel zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:10 schreef franklop het volgende:
er moet toch haast wel 1 uitspeler tussen zitten lijkt me
Het kan ook wel eens gruwelijk mee gaan vallen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik denk dat er heel veel zijn
Klopt, want er zijn 8 verschillende manieren van uitspelen mogelijk en zijn er nu al aantal gebruiktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het kan ook wel eens gruwelijk mee gaan vallen..
ook sommige met ferreroquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ferrer kan het voor een aantal af gaan maken in de finale.
5.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:29 schreef franklop het volgende:
hoeveel mensen hebben nu kans met uitspelen?
Je bent een beetje de Almagro van Fok!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
Grappig dat ik dit toernooi al eens eerder had gewonnen, wist ik niet eens meer. Volgens mij ook de enige twee die ik heb uitgespeeld. Feli Vulture & VV.
Ferrer, mijn held!
Ja zag het; bedankt voor de pm. pm-box blijft overigens gesloten. Nu de possible picks nog of moet ik het zelf uitzoeken, lamlul?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Open even je PM-box, ik heb nu m'n modpowers aan moeten spreken.
Dat mag jij als lamlul wel even uitzoeken ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja zag het; bedankt voor de pm. pm-box blijft overigens gesloten. Nu de possible picks nog of moet ik het zelf uitzoeken, lamlul?
Tijdsverschil hequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar er moeten volgens mij nog iets van 175 quali's gespeeld wordem. Wordt er niet duidelijker op zo
[ ] Geschikt [x] Ongeschiktquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja zag het; bedankt voor de pm. pm-box blijft overigens gesloten. Nu de possible picks nog of moet ik het zelf uitzoeken, lamlul?
Lijkt me een mooie om achter mijn naam voor 1a Carlos Moya op te schrijvenquote:
das een mooie jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie om achter mijn naam voor 1a Carlos Moya op te schrijven
Dag 1: Taylor Dentquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Aangezien Blake helemaal niet speelt!
Dag 1a: Philipp Petzschner
Verander ik naar Dent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dag 1: Beck.
Heeft die Delgado dan zo'n goede resultaten behaald dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:38 schreef Oidale het volgende:
Staat nu 4-3, dus denk dat het niet begonnen was hoor.
Ik snap al die Beck kiezers niet. Zelfs bij de bookies was ie underdog. En terecht me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |