oeps, nog maar een keer wisselen dan maar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
Lol vorig jaar won Gimeno-Traver nog van Albert Montanes in Acapulco. Wel een close match!
Ga anderen even wijzer maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
Lol vorig jaar won Gimeno-Traver nog van Albert Montanes in Acapulco. Wel een close match!
Dit had eigenlijk opgelost moeten worden met twee picks op één dag, maar daar is het nu te laat voor. Vorig jaar ging het blijkbaar ook niet helemaal goed, toen kreeg je 10 punten als je pick 1 goed had en vanaf daar verder. Zo gaat het dit jaar ook weer, dus als je pick van vandaag verliest krijg je tien punten. De vijf punten vervallen dus, ik vind niet dat Karrel en Nalbandian punten moeten krijgen voor een falende pick...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
dank, dan doe ik straks hier even snel een pick kiezen
Trouwens: INTEL schuiven de punten een rondje door omdat toernooi zaterdag afgelopen is?
Jij doet er ook alles aan om anderen te helpen cq. beinvloeden hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zeg waar het op staat. Ik vond het gewoon toevallig dat ze vorig jaar ook in Acalpulco tegenover elkaar stonden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij doet er ook alles aan om anderen te helpen cq. beinvloeden he
Heb het ook kwaadschiks geleerd, maar het is beter om dat soort feiten lekker voor jezelf te houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik zeg waar het op staat. Ik vond het gewoon toevallig dat ze vorig jaar ook in Acalpulco tegenover elkaar stonden.
Dit is een keihard spel, ieder voor zich.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik zeg waar het op staat. Ik vond het gewoon toevallig dat ze vorig jaar ook in Acalpulco tegenover elkaar stonden.
Graag zelfs.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb het ook kwaadschiks geleerd, maar het is beter om dat soort feiten lekker voor jezelf te houden
Zo kennen we je toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoeren, anders vergeet je weer es mee te doen
Was een 200 toernooi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik had het trouwens goed tot aan de finale. Dat zijn toch 150 i.p.v. 100 punten?
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik had pick 6 goed, zijn 150 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |