abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78362402
Damm en toen had ik in eens de laatste post... naja, laat het je niet tegenhouden

DAMM, vergeet ik CUL SC in de topic te zetten

FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:23:36 #2
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78362431
hehehe
pi_78362562
De forum admin is super snel vandaag, goed bezig !!!!
pi_78362582
Ik zat al te wachten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:46 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78362612
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:

FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78362645
Ik was 'm al kwijt! Raar altijd even hè, dat moment zonder SC-topic? Alsof je dacht dat de trap al ten einde was, maar dat er toch nog een stukje is - even dat angstige zweven van je voet in het niets!
Let me see you stripped down to the bone
pi_78362647
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zat al te wachten
Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
pi_78362688
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoor Keurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
pi_78362721
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
Ik roep niemand, ik attendeer mensen slechts, mocht de admin echt niks beters te doen hebben dat mijn recentelijke aangemaakte topic openen dan ziet hij het vanzelf staan

Ik PM hem niet ofzo
pi_78362736
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoor Keurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
pi_78362750
Kaas! Ook bedankt voor uwe mening!

Ik heb er nu heel lossig een gaasje over, zodat m'n shirt normaal kan..

Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd.. verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
pi_78362817
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
pi_78362833
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
Ik was m ook al kwijt.. ik scan altijd op [cul sc]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:28:56 #14
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78362841
Over koken gesproken, ik heb braaf een pittig prutje met kip en boontjes gemaakt. En er is nog genoeg voor Lein morgen, met ajam pedis en rijst
pi_78362888
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:

Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd.. verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !

Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
pi_78363028
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerd Calendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:31:43 #17
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78363047
quote:

[..]

Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsal
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78363051
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
pi_78363143
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En das een hele goeie zaak !

vandaag merkte ik overigens in eens dat ik mijn enkel veel minder hevig voel als voorheen, dus ik heb hoop op voledig herstel en kijk in eens weer richting de 10 KM van zeeland, ofwel de PZC familie loop !

Is dat niet iets leuks voor jou CF, dan heb je iets om naartoe te trainen

De PZC famillie loop is namelijk een super gezzelige 3-10-20 KM, 3 voor de kleintjes, 10 en 20 voor zowel amateur als recreatie hardlopers

Gaan we samen naar de start in juni...?
pi_78363173
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerd Calendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
K heb alleen nivea? misschien dat het dan als ik naar bed ga droog genoeg is..
pi_78363242
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:

Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.
Sterkte ermee!
pi_78363349
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Minilot, in de winter vind ik het ook niet altijd even jofel, maar op zo'n fijne koude zonnige dag 10 km rennen door het kale bos, dat is toch wel echt heel erg lekker En daarna een hete douche.
pi_78363383
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef minilot het volgende:

[..]

O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerend

(geintje)

((maar ik haal wel fietsers in))
pi_78363394
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.
Sterkte ermee!
Hahaha Met crème brulee red ik me inmiddels wel hoor! die lukt altijd goed, ook het bruine laagje
pi_78363464
Hmm taartje ruikt wel lekker.. is een raar ding, dat wel.. hoop dat de binnenkant stolt..
pi_78363493
Braam, waar in Zeeland, en mogen Belgen ook meedoen?

Lielie, ik zou absoluut geen Nivea gebruiken Maar ik ben echt een ijselijk overgevoelige pieperd.
pi_78363574
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hahaha Met crème brulee red ik me inmiddels wel hoor! die lukt altijd goed, ook het bruine laagje
Stil nou, bah! Jij mag niet over gebrande suikerlaagjes praten tot je wond geheeld is!
pi_78363620
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jah man, als ik ooit zonder munutie zit gooi ik dat ding wel in de richting
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:39:08 #29
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78363636
quote:

[..]

Verse schaafwonden moet je met rust laten, niet smeren en niet punniken. Ook moet je voorkomen dat de nieuwe huid in de zon verbrand, want dat geeft rare littekens
pi_78363693
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Braamyo het volgende:

[..]

O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerend

Dan maar een faalaap - ik ben met geen tien brandende fakkels aan het rennen te krijgen. Nou ja, hoogstens als ik de bus dreig te missen, of bij achtervolging door een wesp. Nooit van harte.
pi_78363717
*bijt op tanden*

Goed, ik zal niks doen
pi_78363810
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah man, als ik ooit zonder munutie zit gooi ik dat ding wel in de richting
Gewoon in de ogen spuiten

oh nee.. babyspul prikt niet
pi_78363987
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Braam, waar in Zeeland, en mogen Belgen ook meedoen?

Lielie, ik zou absoluut geen Nivea gebruiken Maar ik ben echt een ijselijk overgevoelige pieperd.
17 Juni, vlissingen, 3km van station. Iedereen mag meedoen... Heb alleen nog geen idee waar je kan inschrijven
pi_78364054
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan maar een faalaap - ik ben met geen tien brandende fakkels aan het rennen te krijgen. Nou ja, hoogstens als ik de bus dreig te missen, of bij achtervolging door een wesp. Nooit van harte.
Ik zeg alleen dat de mensen die ik inhaal faalapen zijn jij niet

tenzij je consequent onder de 17,23 KM/U rijd
pi_78364056
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Het worst leuker naarmate je er beter in wordt - maar dat is eigenlijk bij iedere vorm van sport zo. Zelfs bij yoga of pilates.
pi_78364147
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Braamyo het volgende:

[..]

17 Juni, vlissingen, 3km van station. Iedereen mag meedoen... Heb alleen nog geen idee waar je kan inschrijven
Da's gewoon een doordeweekse dag Ik ben een burger hoor, moet gewoon de dag erna weer werken
pi_78364209
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het worst leuker naarmate je er beter in wordt - maar dat is eigenlijk bij iedere vorm van sport zo. Zelfs bij yoga of pilates.
Inderdaad, toen ik voor het eerst de 10 KM rende (58,10) was ik echt super blij en trots op mezelf. Amper 2 weken later ren ik diezelfde ronde in 45,31 en dacht ik bij mezelf, waar was ik toen ook al weer blij om
pi_78364259
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's gewoon een doordeweekse dag Ik ben een burger hoor, moet gewoon de dag erna weer werken
Owja? ik had geen idee, heb mezelf er ook nog niet in verdiept voor dit jaar dus ik zou het nog niet weten LOL
pi_78364281
De schuimpjes mislukken! dat is me nog nooit overkomen.. Ze worden niet hard en er is eiwit uit gelopen Waarschijnlijk had ik de kom niet schoon genoeg gemaakt.. niet goed gemengd daardoor..

nou ja, scheelt Thijs en mij weer snoepen..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:48:04 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_78364298
hardlopen? alleen als het regent van huis naar de auto of omgekeerd.
fietsen is geen probleem, als het droog (of bijna droog) ga ik met de fiets naar de sportschool.
het zwembad is me net te ver om met de fiets te doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_78364299
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

EXCUUS 19 juni had dat moeten zijn, en das wel een zaterdag !
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:49:07 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78364361
Morgen gaan Braamyo met echte munitie Zwitsal de steden onveilig maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78364364
wat kaas zei LIE! Absoluut niks smeren en al helemaal niet iets geparfumeerds. Als de korst goed hard is kan je evt vaseline smeren om het soepel te houden.
pi_78364365
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, yoga en (recent weer stevig opgepakt) hoopdance zijn beslist wel aan mij besteed - ik haal daar vooral ook iets uit dat niks met spieren of conditie te maken heeft. Evenwicht, beheersing, expressie, dát vind ik voor mezelf fijn en belangrijk.
Hardlopen druist echt heel erg in tegen wat ik met mijn lijf wil. Al dat geknal op die gewrichten, uitputting, steeds harder gaan, steeds langer door... Ik snap heel goed dat er mensen zijn die dat juist lekker vinden, maar aan mijn lichaam geen hardloperij!
pi_78364474
Als ik buiten fiets, ga ik meestal met een gangetje van 22,23, zit ik boven op de hometrainer fiets ik met gemak 26,28 Ik snap dat niet? Komt dat dan toch door de zeebries die hier altijd hangt?
pi_78364543
Fietsen en hardlopen - ik krijg er alleen maar méér zin in mijn warme bed van. Dus! Erin!
Een fijne avond nog, allemaal!
pi_78364545
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Braamyo het volgende:
De forum admin is super snel vandaag, goed bezig !!!!
ik was het maar hoor
pi_78364559
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef z80 het volgende:
hardlopen? alleen als het regent van huis naar de auto of omgekeerd.
fietsen is geen probleem, als het droog (of bijna droog) ga ik met de fiets naar de sportschool.
het zwembad is me net te ver om met de fiets te doen.
Oh ja, zwemmen. Dat ga ik ook nog doen
Eerst ff zwembad zoeken
pi_78364592
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:

ik was het maar hoor
Admin mori
pi_78364647
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, yoga en (recent weer stevig opgepakt) hoopdance zijn beslist wel aan mij besteed - ik haal daar vooral ook iets uit dat niks met spieren of conditie te maken heeft. Evenwicht, beheersing, expressie, dát vind ik voor mezelf fijn en belangrijk.
Hardlopen druist echt heel erg in tegen wat ik met mijn lijf wil. Al dat geknal op die gewrichten, uitputting, steeds harder gaan, steeds langer door... Ik snap heel goed dat er mensen zijn die dat juist lekker vinden, maar aan mijn lichaam geen hardloperij!
Ik doe gewoon van alles wat Yoga en pilates, maar ook hardlopen, spinnen en zwemmen. Ik hou van de kalmte en beheersing van yoga, maar ook van de kick van grote stukken rennen of spinnen totdat je drijft van het zweet Het geeft me allebei de rust in mijn hoofd die ik weleens nodig heb!
pi_78364689
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Als ik buiten fiets, ga ik meestal met een gangetje van 22,23, zit ik boven op de hometrainer fiets ik met gemak 26,28 Ik snap dat niet? Komt dat dan toch door de zeebries die hier altijd hangt?
Ik fiets ook altijd minimaal 20km/u op langere afstanden.. Alleen even het dorp in doe ik op een kleiner boodschappenfietsje en die wil niet zo heel hard.. Maar langzaam fietsen kan ik eigenlijk gewoon niet geloof ik
pi_78364717
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef kaasplankje het volgende:

Verse schaafwonden moet je met rust laten, niet smeren en niet punniken. Ook moet je voorkomen dat de nieuwe huid in de zon verbrand, want dat geeft rare littekens
Nederlandsche leger ten spijt, maar ik denk toch echt dat je het beter met de mening van een schaafwondenexpert per fiets (alhier geciteerd) en geneeskundig onderlegd iemand kan doen. Niets doen dus en er zeker niet van alles op gaan smeren!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78364726
quote:
Fietsen zonder die weerstand, ja, dat gaat allicht makkelijker. Maar kilometertellers zijn vaak niet al te nauwkeurig, daar kan het ook nog aan liggen
pi_78364840
Dat is het ook ja, die weerstand. Werd me net ook al uitgelegd door de buurman.
En die km tellers zijn net als kg tellers NIET nauwkeurig nee
pi_78364848
truste lot!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:56:53 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_78364876
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef minilot het volgende:
Fietsen en hardlopen - ik krijg er alleen maar méér zin in mijn warme bed van. Dus! Erin!
Een fijne avond nog, allemaal!
mag ik er bij komen liggen?
totaal geen zin meer en barstende spierpijn in mijn nek.
pi_78365009
quote:
Minder weg en luchtweerstand, das logische !
pi_78365154
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Dat is het ook ja, die weerstand. Werd me net ook al uitgelegd door de buurman.
En die km tellers zijn net als kg tellers NIET nauwkeurig nee
Je kunt, als je je buiten-snelheid wilt calibreren, gewoon eens op mapmyrun je fietsroute uitzetten en dan kijken hoelang je erover doet

Ik moet 's morgens altijd tegen de heuvel opfietsen. Vet langzaam ga ik dan
pi_78365165
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef z80 het volgende:

[..]

mag ik er bij komen liggen?
totaal geen zin meer en barstende spierpijn in mijn nek.
lekker hete douche nemen
pi_78365201
nu heb ik zin om onder de douche te staan
pi_78365491
Ik ga overmorgen naar de kapper (voor het eerst sinds laaaang ). Wat zal ik doen, kort met blijmoedige laagjes? Mijn haar is nu net een stukkie over m'n schouders.
pi_78365542
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:

Je kunt, als je je buiten-snelheid wilt calibreren, gewoon eens op mapmyrun je fietsroute uitzetten en dan kijken hoelang je erover doet
Kind, dat heb ik toch allemaal niet
Ik heb wel een iPod, maar daar staan alleen mijn popkoorsongs op om te oefenen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:07:26 #63
63722 z80
I fink you freaky
pi_78365565
gaat bij deze spierpijn niet helpen.
heb net na het sporten in een damp sauna gezeten, en vervolgens onder een hete douche gehangen.
alles zit vast, en gaat alleen met rekken en strekken(of een massage) weer los.
dit gaat weer een paar dagen plezier op leveren.
pi_78365577
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga overmorgen naar de kapper (voor het eerst sinds laaaang ). Wat zal ik doen, kort met blijmoedige laagjes? Mijn haar is nu net een stukkie over m'n schouders.
Daar moeten we eerst een picje voor zien? Leuke laagjes vind ik altijd wel kèk.
pi_78365669
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
ik vind jouw haar altijd leuk in een staartje en van voor met van die losse plukjes
pi_78365787
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef z80 het volgende:
heb net na het sporten in een damp sauna gezeten, en vervolgens onder een hete douche gehangen.
Klinkt naar RSI van achter de pc zitten
Regelmatig naar de fysio?
pi_78365798
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kind, dat heb ik toch allemaal niet
Ik heb wel een iPod, maar daar staan alleen mijn popkoorsongs op om te oefenen
Mapmyrun.com is een website. Kun je je route aanklikken en dan geeft 'ie weer hoeveel km het is. Heb je alleen maar een horloge nodig!

Ik vind laagjes bij de kapper altijd heel leuk, maar in de praktijk ben ik vaak te lui om 's morgens echt moeite te doen voor mijn haar, en dan eindig ik toch weer met een piekenstaartje ofzo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:19:59 #68
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78366470
Mijn danspartner danstte vandaag met een ander meisje die wilde voelen hoe het was om te leiden.

Soooo hot was dat.
Confidence through competence
pi_78366657
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef z80 het volgende:
oh dat is dan wel minder idd
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:33:46 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_78367543
mijn schouders willen niet helemaal doen wat ze moeten doen.
dit zorgt voor de nodige spanningen in de spieren en pezen,
en dat merk ik vooral in mijn nek.
om de paar jaar mag ik ook een aantal keer bij de fysio langs omdat rek en strek oefeningen niet meer helpen.
maar zolang het bij deze ongemakjes blijft kan ik er mee leven.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:34:13 #71
55709 Stereotomy
pi_78367580
z80, je hebt gewoon een vriendin nodig die je wil masseren.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:37:56 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_78367934
als dat zou kunnen.
en helemaal eentje die ook echt kan masseren.

maar laat ik eerst maar bij het begin beginnen, het vinden van een vriendin.
pi_78368026
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef z80 het volgende:
mijn schouders willen niet helemaal doen wat ze moeten doen.
dit zorgt voor de nodige spanningen in de spieren en pezen,
en dat merk ik vooral in mijn nek.
om de paar jaar mag ik ook een aantal keer bij de fysio langs omdat rek en strek oefeningen niet meer helpen.
maar zolang het bij deze ongemakjes blijft kan ik er mee leven.
Herkenbaar.. ik ben er afgelopen jaar voor het eerst mee naar de fysio geweest. Loop al mijn hele leven met hoofdpijn. Blijk een instabiele nek te hebben en moet constant compenseren en zet de boel vast met spieren. Merk nu dat ik het zelf niet meer kan bij werken en dat ik binnen kort maar weer eens lekker moet laten kraken en zo..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:44:31 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78368777
Kramer rijdt in de verkeerde baan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:45:51 #75
55709 Stereotomy
pi_78369015
Borisz leef je nog?
pi_78369236
vind dit echt heel sneu.. hij had het echt niet door zelf ook..
pi_78369254
domme sven
pi_78369392
heel sneu idd
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2010 @ 22:49:04 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78369424
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz leef je nog?

Vreselijk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78369485
watskeburt met sven?
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef z80 het volgende:
als dat zou kunnen.
en helemaal eentje die ook echt kan masseren.

maar laat ik eerst maar bij het begin beginnen, het vinden van een vriendin.
ik ben een aantal van je lakjes aan het uitproberen
althans, je lakjes klinkt ook weer zo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78369542
oh, ik zie het nu, aap
pi_78369545
Volgens mij is de fout van de coach als je die beelden zo ziet
pi_78369576
sven wisselde verkeerd van baan en is gediskwalificeerd
pi_78369667
Woooow bizar dit
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:54:10 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78370082
Poef.....gone! ©golfer
pi_78370086
SVEEEEEENNNN NEEEEEUUUUJJJJJ

Uit teleurstelling ga ik slapen

en wat deed die coach met die vinger
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:55:29 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78370251
Henk Gemser tegen Sven Kramer: " Dat kan beter!"
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:55:35 #88
55709 Stereotomy
pi_78370265
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
pi_78370269
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
pi_78370277
hoe gaat dit aflopen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2010 @ 22:55:59 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78370300
Kemkers zat fout.
pi_78370320
Kemkes zegt 'binnenbaan' tijdens het wijzen.. (als ik goed liplees..)
pi_78370411
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef borisz het volgende:
Kemkers zat fout.
jah, sven heeft het onofficieel bevestigt WAAARRRROOOMMM
pi_78370558

Kijk ik ook eens een keer en ik vond het nog spannend ook
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2010 @ 22:59:39 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78370711
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:

[..]

jah, sven heeft het onofficieel bevestigt WAAARRRROOOMMM
Nu ook officieel
pi_78370819
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef borisz het volgende:

[..]

Nu ook officieel
nouja, via de soundbite die ze hebben opgepikt.
wat een ei, die coach.
pi_78371099
Tja.. het blijft mensenwerk dit..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:03:47 #98
55709 Stereotomy
pi_78371248
Als ik Kemkers was, zou ik van baan wisselen

pi_78371514
On-ge-loof-lijk!!

En ja, Kemkers wees en zei 'binnenbaan'
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:06:24 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78371546
Krijg je bij Essent nu korting op wisselstroom?
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 februari 2010 @ 23:08:31 #101
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_78371763
Vanuit Groningen een schouderklopje voor golfer van mij en freecell.
We zagen de race. Moesten gelijk aan je denken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:08:44 #102
55709 Stereotomy
pi_78371792
Belkoreanen gesignaleerd op het podium in Vancouver

pi_78371861
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Krijg je bij Essent nu korting op wisselstroom?

Foei!
pi_78372117
Klasse, echt klasse, dat hij daar staat!
pi_78372253
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef LieLie het volgende:
Klasse, echt klasse, dat hij daar staat!
QFT.. en wat hij zegt vind ik sterk zo vers nog midden in de shit. Erg genuanceerd meteen terwijl hij toch echt woest moet zijn..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:13:21 #106
55709 Stereotomy
pi_78372291
Goed interview
pi_78372323
avond

Kramer
pi_78372376
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
avond

Kramer Kemkers
pi_78372448
quote:
avond

Kramer
nee kemkers ...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:15:51 #110
55709 Stereotomy
pi_78372528
quote:
avond

Kramer
Den_Bosch
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:20:37 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78372984
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanuit Groningen een schouderklopje voor golfer van mij en freecell.
We zagen de race. Moesten gelijk aan je denken
Waarom?
Omdat ik eigenlijk Jan Bols heet?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78373246
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee kemkers ...
Hij wist het zelf wel goed. vertrouwen op jezelf
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:28:40 #113
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78373762
Ik ben helemaal beduusd!
Arme Kramer maargoed ondanks slecht besluit coach, hij gaat er zelf in mee enzo, had misschien meer zijn gevoel moeten vertrouwen, lastig lastig, tis echt jammer voor hem.

Oja goedenavond, net thuus
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_78374074
Maar, wat doe je, als je een split second voor de pion, de coach waar je al jaren mee werkt en die je vertrouwd, hoort zeggen dat je naar binnen moet...

Wat doe je dan?

Dan kun je toch niet zomaar zeggen: vertrouwen op je eigen gevoel?
Je hebt op dat moment geen tijd voor vertrouwen op je eigen gevoel..
pi_78374384
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
Waarom?
Die finishte toch te vroeg?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:37:09 #116
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78374394

En ik geef niet eens op schaatsen.

Maar toch

En dat gezeik van Smeets en Visser:

"Dit is een belachelijke fout"
- "Nee Dit is ongelooflijk, niet belachelijk."
"Wél! Het is belachelijk dat zoiets gebeurt. Er is niets ongelooflijks aan hoor."
-"Ik blijf erbij dat het ronduit ongelooflijk is. Punt."
"Dat zie jij dan verkeerd. Dit is óók sport en dit is gewoon een be-la-che-lijke fout."
-"Goed, ieder zijn mening, maar ik kan niet anders oordelen dan: ongelooflijk dat dit is gebeurd."
"Ik zeg op mijn beurt: Belachelijk. Niets meer, niets minder."

En zo voort. Jemig, stel wijven.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:38:20 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78374474
Er zal nog jarenlang in Nederland over dat moment nagepraat worden.
In Korea zal het ze een worst zijn.

En heel eerlijk gezegd: ik heb al zoveel OS meegemaakt dat het mij niet echt meer zo kwaad maakt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78374519
Ook die waren een beetje van slag

Maar Smeets moe nie zeiken..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:40:04 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78374639
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die finishte toch te vroeg?
Nee, dat was Hilbert van der Duim.
Jan Bols maakt ook een foutieve wissel.
En dan was er nog een keer het beroemde vogelpoepje waar Hilbert ook nog eens over viel.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:41:17 #120
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78374738
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef LieLie het volgende:
Maar, wat doe je, als je een split second voor de pion, de coach waar je al jaren mee werkt en die je vertrouwd, hoort zeggen dat je naar binnen moet...

Wat doe je dan?

Dan kun je toch niet zomaar zeggen: vertrouwen op je eigen gevoel?
Je hebt op dat moment geen tijd voor vertrouwen op je eigen gevoel..
Daarom zeg ik ook :had misschien meer....
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_78374823
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook :had misschien meer....
Was ook meer richting Den_Haag
pi_78374871
Het is gewoon ongelooflijk zonde en jammer..

en heeft iemand nog wat leuks te vertellen? heb geen zin om zonder nog even te lachen naar bed te moeten gaan
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:43:57 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78374946
En nu gaan we nog even Den Blijker en Jamie Oliver verder kijken op de DVD-recorder.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:44:04 #124
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78374954
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Was ook meer richting Den_Haag
! hehe

Kreeg net nog een stukkie Mart smeets mee en omg wat een gekibbel.
Die ploegen achtervolging die gaat nog wel een knallend einde krijgen denk ik zowaar
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:44:27 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78374995
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:

heb geen zin om zonder nog even te lachen naar bed te moeten gaan
Trek eens aan mij vinger?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78375031
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is gewoon ongelooflijk zonde en jammer..

en heeft iemand nog wat leuks te vertellen? heb geen zin om zonder nog even te lachen naar bed te moeten gaan
ik heb vandaag al *kijkt opzij* 12 kleuren lak op m'n nagels gehad.
sterker nog, in de afgelopen 2 uur
pi_78375050
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Trek eens aan mij vinger?
he bah
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:47:19 #128
55709 Stereotomy
pi_78375180
Kramer zit vanavond zijn zak in Van As

Ze worden wel steeds slechter. Bedtijd dus.
pi_78375210
Op twitter vind je al tientallen woordgrapjes over Sven..

Hoe triest ook, ze zijn soms best heel grappig
pi_78375280
Bedtijd!!
pi_78375284
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb vandaag al *kijkt opzij* 12 kleuren lak op m'n nagels gehad.
sterker nog, in de afgelopen 2 uur
ok, dat helpt wel ja
pi_78375387
Bluezz: TAFKAP is op tv
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:51:31 #133
55709 Stereotomy
pi_78375476
Ik ken een poolse schaatser die ook een kleedkamer heeft verbouwd. Zwart weliswaar.

dinsdag 23 februari 2010 @ 23:56:25 #134
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78375799
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef MissHobje het volgende:

[..]

! hehe

Kreeg net nog een stukkie Mart smeets mee en omg wat een gekibbel.
Die ploegen achtervolging die gaat nog wel een knallend einde krijgen denk ik zowaar
Wanneer is die Hobje?
pi_78375837
zijn de kookboeken van gordom ramsay wat? iemand die er ervring mee heeft?
pi_78375931
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb er 1: Pub Food. Moet zeggen: lekker traditionele engelse recepten. Ik hou er van, maar als je dat niet doet heb je er weinig aan denk ik Ik vind het goed geschreven en duidelijke recepten, denk dat dat voor zijn meeste boeken wel geldt.. Andere boeken ken ik niet..
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:00:30 #137
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78376037
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wanneer is die Hobje?
ploegenachtervolging, 26 en 27 februari
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:00:44 #138
55709 Stereotomy
pi_78376050
Fantastische beelden op de NOS van Kemkes
pi_78376143
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb er 1: Pub Food. Moet zeggen: lekker traditionele engelse recepten. Ik hou er van, maar als je dat niet doet heb je er weinig aan denk ik Ik vind het goed geschreven en duidelijke recepten, denk dat dat voor zijn meeste boeken wel geldt.. Andere boeken ken ik niet..
op ebay zit een hele leuke handelaar en die verkoopt zn nieuwste boek: great escape, Indiaase recepten voor een wel leuk prijsje maar twijfel
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:02:25 #140
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78376148
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Fantastische beelden op de NOS van Kemkes
Thanks

Spreekt wel boekdelen ja
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:03:20 #141
55709 Stereotomy
pi_78376208
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Thanks

Spreekt wel boekdelen ja
Veel beter dan Big Brother dit.
pi_78376333
He.. Sam is vandaag naar de trimmer geweest en ik moet toch iedere keer zo wennen.. Van ontplofte beer met een Chewbaccalook naar een kaal Engels kakhondje Gelukkig groeit zijn haar snel.. tevens ook de reden dat hij regelmatig moet.. Trimster 'klaagde' vandaag weer dat zijn vacht zo dik is dat er soms bijna niet doorheen te komen is met een schaar
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:07:10 #143
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78376445
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Veel beter dan Big Brother dit.
Joah ! en kempkers nu !!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:09:07 #144
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78376546
Dat verhaal van hem komt wel heel puur over, heel erg sneu dit!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:10:44 #145
55709 Stereotomy
pi_78376653
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef MissHobje het volgende:
Dat verhaal van hem komt wel heel puur over, heel erg sneu dit!
Ja, ik vond die beelden van de NOS van Kemkers in de laatste ronden, toen hij zijn ' toneelstukje ' opvoerde, heel indrukwekkend. Zit je er echt ff doorheen zeg, elke keer als Kramer langs komt schaatsen. En dat interview natuurlijk.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:10:58 #146
55709 Stereotomy
pi_78376669
En ik kan niet eens schaatsen
pi_78376702
gemist? wat heeft kemkers gezegd?
pi_78376706

pi_78376835
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, ik vond die beelden van de NOS van Kemkers in de laatste ronden, toen hij zijn ' toneelstukje ' opvoerde, heel indrukwekkend. Zit je er echt ff doorheen zeg, elke keer als Kramer langs komt schaatsen. En dat interview natuurlijk.
Idd.. heb echt ook wel medelijden met hem.. zal hier online totaal afgefikt worden, maar mensen vergeten soms dat ze zelf ook wel eens fouten maken. Alleen spelen ze niet zo in de kijker als Kemers nu. Hoop dat hij een goed sociaal vangnet heeft die hem er doorheen helpt. Hij zal het nodig hebben..
pi_78376874
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb er een paar en ben maar matig enthousiast. Ramsay is een enorme pietje precies, en daardoor zijn de recepten soms wel wat erg veel werk. Leuk als je de tijd hebt, maar niet heel praktisch voor zo effe. Ik gebruik de boeken uiteindelijk niet zo vaak.

Meeste gerechten zijn wel heel lekker, trouwens.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:15:21 #151
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78376939
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat een persoonlijk drama, afschuwelijk. En indrukwekkend om te zien.
pi_78377032
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb er een paar en ben maar matig enthousiast. Ramsay is een enorme pietje precies, en daardoor zijn de recepten soms wel wat erg veel werk. Leuk als je de tijd hebt, maar niet heel praktisch voor zo effe. Ik gebruik de boeken uiteindelijk niet zo vaak.
Oh dat is grappig dat je dat zegt CF! Want dat is in het boek dat ik heb niet echt zo.. Nu is Pub Food natuurlijk ook geen Haute cuisine dus heeft het minder precisie nodig dus ook wel logisch.
pi_78377297
OK. Schaafwonden expert nummer 3 komt ook nog even binnen vallen. Als ie écht vers is, lekker op je tanden bijten en afspoelen onder de kraan met koud water. Eventueel droog deppen met een SCHOON papiertje of gaasje. En dan niks meer aan doen.

• Van gelpleisters gaat de boel rotten
  • Van zalfjes blijft het zacht
  • Eventueel een drupje betadine als het echt niet kan laten, vooruit.
  • Als er een korstje op zit, AFBLIJVEN. Hoe verleidelijk ook, echt niet aan pulken en peuteren.
  • Als er een korstje op zit, ook NIET per ongeluk de korst eraf stoten. Doet haske zeer, gaat weer bloeden, krijg je een litteken
  • En als je het echt af wil/moet dekken, doe het dan luchtig. Zorg dat het gaasje of de pleister niet plat op de schaaf zit, want dan moet je het weer losweken. Dus, zorg dat het eruit ziet als een omega
    Plaatje ter verduidelijking:

Nog vragen, ja?
  • pi_78377363
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh dat is grappig dat je dat zegt CF! Want dat is in het boek dat ik heb niet echt zo.. Nu is Pub Food natuurlijk ook geen Haute cuisine dus heeft het minder precisie nodig dus ook wel logisch.
    Souffleschaaltjes driemaal dik beboteren in verticale richting anyone?
      woensdag 24 februari 2010 @ 00:24:13 #155
    55709 Stereotomy
    pi_78377422
    Hey, ik ben het met zuster Lein eensch.
      woensdag 24 februari 2010 @ 00:25:07 #156
    55709 Stereotomy
    pi_78377471
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
    gemist? wat heeft kemkers gezegd?
    Was radiointerview. Nouja, hoe hij het beleefde. Hij was een beetje in de war, was druk bezig met z'n stift, dacht dat die rus in een andere baan reed.
    pi_78377521
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Souffleschaaltjes driemaal dik beboteren in verticale richting anyone?
    Briljant!! Pure poëzie

over dat soort beschrijvingen lees ik altijd heen geloof ik..
    pi_78377645
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
    Hey, ik ben het met zuster Lein eensch.
    Dokter Bernard Steer
    pi_78377662
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Briljant!! Pure poëzie

over dat soort beschrijvingen lees ik altijd heen geloof ik..
    MAAR DE PERFECTE SOUFFLE DAN!!!!!!!!!!!!

En dan sta ik in blinde paniek me helemaal blauw te kwasten, omdat ik anders denk dat 'ie boos op me wordt

Afijn, welterusten
    pi_78377727
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
    Bluezz: TAFKAP is op tv
    1. die ken ik al
    2. ik had het al in het prince topic gelezen.

Moderator / Redactie Sport woensdag 24 februari 2010 @ 00:31:37 #161
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_78377764
    Tijd om te slapen met kater

Al heb ik niks gedronken
    pi_78377849
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

MAAR DE PERFECTE SOUFFLE DAN!!!!!!!!!!!!

En dan sta ik in blinde paniek me helemaal blauw te kwasten, omdat ik anders denk dat 'ie boos op me wordt

Afijn, welterusten

Ik kijk meestal: wat heb ik nodig, hoeveel, hoe moet ik het hakken en zagen, in welke volgorde gooi ik het bij elkaar en waarin dan wel?

Niet alles lukt..

@ Bluezz: dat weet ik toch niet joh! Ik zie TAFKAP, die ander die niet naast me zit meestal, en denk aan Bluezz
    pi_78377850
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef borisz het volgende:
    Bellefleur was toch een poes

Jamie Oliver kijken gaan
      woensdag 24 februari 2010 @ 00:33:23 #164
    55709 Stereotomy
    pi_78377851
      woensdag 24 februari 2010 @ 00:34:25 #165
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_78377895
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef borisz het volgende:

Al heb ik niks gedronken
    Hier ook zo

(straks wordt mijn iphone gehaald wifi kaduuk enzo )
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_78377925
    Bah.. kon gister al niet echt slapen, ben ik 's middags echt moe (vroeg er uit), na het eten weer moe.. en nu *pling* wakker zooo irritant..
    pi_78378083
    Zit van ellende nu curling te kijken, maar ik snap er echt de ballen van

Ze hebben wel leuke broekies aan
    pi_78378140
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:
    Bah.. kon gister al niet echt slapen, ben ik 's middags echt moe (vroeg er uit), na het eten weer moe.. en nu *pling* wakker zooo irritant..
    Klinkt bekend. Net in de auto naar huis viel ik bijna in slaap. Nu ben ik WAKKERRRRR
    pi_78378168
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Net in de auto naar huis viel ik bijna in slaap. Nu ben ik WAKKERRRRR
    Klote biologische klokken die verkeerd lopen
    pi_78378197
    Oh leuk! Skicross.. Dat snap ik tenminste..
    pi_78378214
    Wat een avond zeg. Eerst mislukt mn risotto bijna (maar gelukkig, ik kon hem nog redden! Was lekker ) en daarna het svendrama Mn telefoon overstroomt inmiddels van de svengrapjes
    pi_78378271
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Aure het volgende:
    Wat een avond zeg. Eerst mislukt mn risotto bijna (maar gelukkig, ik kon hem nog redden! Was lekker ) en daarna het svendrama Mn telefoon overstroomt inmiddels van de svengrapjes
    Ik volg die Olympische Spelen niet. Het is echt elke keer op een klote tijd. Óf ik lig te slapen, óf ik ben hard aan het werk.
    pi_78378349
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik volg die Olympische Spelen niet. Het is echt elke keer op een klote tijd. Óf ik lig te slapen, óf ik ben hard aan het werk.
    Ik volg het ook alleen maar als het uitkomt hoor
    pi_78378567
    Damn wat is dat tof om te kijken dat crossen.. Zowel Ski als snowboard.. Echt een leuke toevoeging aan de games
    pi_78378594
    Ik volg het ook niet en dat is mooi, dan kan ik dit soort teleurstellingen voorkomen (Want ik ben warempel echt teleurgesteld als ik iets spannend vind en het gaat op deze knullige manier mis )
    pi_78378656
    Ja, soms is het handiger maar gewoon niet geïnteresseerd te raken

Nou, zij die toch maar gaan proberen te slapen groeten u
    pi_78378733
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:54 schreef Isabeau het volgende:
    Ik volg het ook niet en dat is mooi, dan kan ik dit soort teleurstellingen voorkomen (Want ik ben warempel echt teleurgesteld als ik iets spannend vind en het gaat op deze knullige manier mis )
    Jaa dat had ik nu dus.. Ik zat het samen met een vriend te kijken en we zaten al bijna zo en toen kwam die verkeerde wissel

Baaaaalen.
    pi_78378736
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:56 schreef Sunnythesun het volgende:
    Ja, soms is het handiger maar gewoon niet geïnteresseerd te raken

Nou, zij die toch maar gaan proberen te slapen groeten u
    Dat ga ik ook maar doen. Tegen de billen van Kaas aankruipen
    pi_78378757
    Slaap lekker iedereen die gaat slapen
    pi_78379415
    Ik zit hier weer lekker te kreunen van de pijn, vindt Ross dat opwindend!
    'Stay away from me!'
    'But you're moaning!'
    'and stop making me laugh!'

auw auw auw, lachen is heul niet leuk

Maar weer een hand vol pillen genomen en dan kijken of ik zo kan slapen
      woensdag 24 februari 2010 @ 01:38:46 #181
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_78379566
    Tja...wij echte mannen vinden kreunende vrouwen nou eenmaal op de 1 of andere manier weer leuk/geil.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_78379614
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 01:29 schreef Isabeau het volgende:
    Ik zit hier weer lekker te kreunen van de pijn, vindt Ross dat opwindend!
    'Stay away from me!'
    'But you're moaning!'
    'and stop making me laugh!'

Hier moest ik eigenlijk wel een beetje om lachen

Maar ik hoop dat je pijn snel weer over is en dat je normaal kan slapen vannacht
    pi_78379871
    Ik zit krom voor de pc, kan plots niets meer en roep om dingen als hete kruik en zo En ross noemt de hunchback van de notre dame

'Shall we go to bed darling?"
    "NO! I will sit here untill it's over!"

wtf, ik heb echt in het afgelopen uur niets raar sgedaan en hup, ernstige pijn en naar adem happen is terug! Ging redelijk vandaag. :/

Maar goed, net toch even filmpje van Sven Kramer gezien en moest toch even slikken. Wat erg voor die twee
      Moderator / Miss SHO woensdag 24 februari 2010 @ 03:41:53 #184
    22592 crew  Ole
    pi_78380667
    Isa
    hou je taai!
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
      Moderator / Miss SHO woensdag 24 februari 2010 @ 03:43:17 #185
    22592 crew  Ole
    pi_78380674
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 01:38 schreef golfer het volgende:
    Tja...wij echte mannen vinden kreunende vrouwen nou eenmaal op de 1 of andere manier weer leuk/geil.
    Ga jij even lekker de botte kerel uithangen

ik weet ook niet zo goed wat te zeggen
    pi_78381073
    Goeie moguh !
    pi_78381154
    Goedemorgen allemaal!

Het weekendje weg afgelopen weekend was heerlijk! We hebben veel gewandeld, vooral in De Drunense Duinen, en ik ben helemaal uitgerust... Helaas was het deze week wel weer belachelijk druk op mijn werk dus ik ben de rust al weer kwijt, hihi.

Gisteren Sven was een drama zeg.... pff. Ik heb de interviews achteraf niet meer gezien, maar ik denk dat Kemkens wel even een psycholoog nodig zal hebben..... Erg hoor!

En ik hoop dat het weer wat beter gaat met DE!

Nu ga ik even het meet-topic zoeken om te neuzen hoe jullie het gehad hebben afgelopen weekend.....
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_78381255
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef Mirjam het volgende:
    [ afbeelding ]

pi_78381272
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Sunnythesun het volgende:
    Damn wat is dat tof om te kijken dat crossen.. Zowel Ski als snowboard.. Echt een leuke toevoeging aan de games
    Waren nu de vrouwen?
    pi_78381367
    Oee, Sven Kramer! Maar goed dat ik het niet gezien heb gisteren - ik zou echt misselijk geworden zijn van plaatsvervangende coach-schaamte! Ik begon al te stuiptrekken bij het stukje op Nu.nl!
      woensdag 24 februari 2010 @ 08:20:47 #191
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_78381423
    Goedemorgen =)
    pi_78381445
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 08:20 schreef Windigo het volgende:
    Goedemorgen =)
    Virtueel kopje thee?
      woensdag 24 februari 2010 @ 08:47:54 #193
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_78381720
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 08:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Virtueel kopje thee?
    Lekker!

Ik ga vandaag verder aan het inzingen van een nummer dat mijn date aan het componeren is (Hij studeert voor componist)
      woensdag 24 februari 2010 @ 08:48:23 #194
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_78381726
    Goedemorgen
    Hier ook al helemaal gedoucht en aangekleed, nu maar hopen dat die koerier snel komt voor foon, anders had ik zoveel langer kunnen slapen.
    Maargoed zit lekker ff OS shizzle te kijken, had vannacht ook nog een stukje cross mee gekregen en idd, das erg leuk om te zien~!
    Nog 1 avonddienst en dan een heel lang weekend vrij en pas maandag avond de nacht in
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      woensdag 24 februari 2010 @ 08:48:23 #195
    11798 Rtificial
    [ahr-tuh-fish-uhl]
    pi_78381727
    Morning

@ColdFeet: Geen domme dingen doen met je haar. Das zonde.

En dan verder...
    Allereerst, ColdFeet bedankt voor je kaartje, was gister aangekomen, ze was er erg blij mee
    De vervelende buurvrouw is gister in de loop van de dag naar huis gegaan, komt vandaag weer terug voor een onderzoek, en gaat daarna als t goed is naar huis.
    Met ons elfje gaat alles redelijk, heel langzaam in de goede richting. Vanochtend belde zo me helemaal jubelend op dat ze een kopje thee gekregen had, en dat na navraag de dokter dat ook echt verantwoord vond
    Das dus wel weer een kleine overwinning.
    Verder klonk ze iets minder kortademig aan de telefoon vanochtend, en daar ben ik zelf dan wel weer heel blij mee.
    Al met al een veelbelovend begin van de dag.
      woensdag 24 februari 2010 @ 08:50:59 #196
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_78381765
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 08:48 schreef Rtificial het volgende:
    Morning

En dan verder...
    Allereerst, ColdFeet bedankt voor je kaartje, was gister aangekomen, ze was er erg blij mee
    De vervelende buurvrouw is gister in de loop van de dag naar huis gegaan, komt vandaag weer terug voor een onderzoek, en gaat daarna als t goed is naar huis.
    Met ons elfje gaat alles redelijk, heel langzaam in de goede richting. Vanochtend belde zo me helemaal jubelend op dat ze een kopje thee gekregen had, en dat na navraag de dokter dat ook echt verantwoord vond
    Verder klonk ze iets minder kortademig aan de telefoon vanochtend, en daar ben ik zelf dan wel weer heel blij mee.
    Hoi
    Dat gaat al weer een stukje beter, erg fijn om te lezen zeg
    Doe haar de groetjes en dat ze snel weer naar huis mag enzo
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_78381789
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 08:48 schreef Rtificial het volgende:
    Morning

En dan verder...
    Jeej Hier ligt ook een kaartje klaar, die gaat ws. vandaag op de post
      woensdag 24 februari 2010 @ 08:58:32 #198
    55709 Stereotomy
    pi_78381882

en voor DE!
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 februari 2010 @ 09:16:05 #199
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_78382192
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Waarom?
    Ah, is dat mysterie ook eindelijk opgelost

Nee, we bedoelden dat iedere keer als we de SC binnenkwamen na een nacht schaatsen je euforie hier duidelijk zichtbaar was (terwijl we het niet echt volgden). Kijken we het wel een keer, gebeurd er dit, en kunnen we ons een beetje voorstellen hoe je je moest voelen.

Arme Bob de Jong trouwens, zal wel een dubbel gevoel hebben. Hij heeft zijn brons, maar tegen welke prijs
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      woensdag 24 februari 2010 @ 09:16:59 #200
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_78382209
    pfff, wat een anticlimax gisteren met Sven zeg . Zeker omdat hij alles en iedereen aan gort reed. Ongelovelijk dat dit Kemkers gebeurd, en ook nog in deze rit. Zag het inteview met hem net. Knap dat hij zo oprecht en precies weet te schetsen wat er gebeurde.

Uit zelfbescherming de PC maar direct uitgedruk gisteren, ik zou me veel te erg kwaad gemaakt hebben over betweters die zelf in nog nooit een prestatie geleverd hebben (nou ja, een bromfietscertificaat wellicht) die gaan lopen zeiken dat Kramer een loser is die de druk niet aankon is en meer van dat soort flauwekul teksten. Ik vond het ontzettend knap hoe hij voor de camera stond na de race

[ Bericht 0% gewijzigd door TAV74 op 24-02-2010 09:25:52 ]
      woensdag 24 februari 2010 @ 09:23:33 #201
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_78382332
    JA die reactie van hem was ik ook erg van onder de indruk, heel beheerst, en dat vind ik echt knap!
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      Moderator / Redactie Sport woensdag 24 februari 2010 @ 09:29:45 #202
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_78382472
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bellefleur was toch een poes

Jamie Oliver kijken gaan
    Slapen met kater en poes dan . Bellefleur ligt de laatste tijd bij mij s'avonds. Heeft dr eigen kussen waar ze op ligt in mijn kamer .

Mogge
    pi_78382866
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jeej Hier ligt ook een kaartje klaar, die gaat ws. vandaag op de post
    ik stuur morgen wel een kaartje vanuit Belgie, of breng hem langs
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_78383929
    Hé, kleine stapjes vooruit voor Elf, dat is fijn om te horen! Hopelijk houdt ze deze stijgende lijn vast
    Heeft ze haar mobiel aanstaan, eigenlijk?
      Moderator / Redactie Sport woensdag 24 februari 2010 @ 10:35:19 #205
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_78384063
    pi_78384311
    Ik vind die bobslee'grap' wel echt om te zeg. Wat smakeloos

Maar deze is leuk, ja
    pi_78385001
    Hoi
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_78385030
    Isa ligt in het ziekenhuis Het was toch niet haar rug, maar het zijn de nieren Ze heeft haar eigen dossier ingelezen op de SEH (waar ze vanmorgen om half 5 met ambulance heengebracht is) en er zitten ontstekingswaarden in haar bloed.

Dus. Wil je een kaartje sturen, ik PM het adres en Isa's echte naam.

Morgen ga ik er heen.
    pi_78385044
    mnooh
    pi_78385099
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef Mirjam het volgende:
    mnooh
    Ja
      Moderator / Redactie Sport woensdag 24 februari 2010 @ 11:11:44 #211
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_78385128
      woensdag 24 februari 2010 @ 11:23:22 #212
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_78385510
    Ohnoes

sterkte voor Isa bizar zeg.
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_78385626
    Nou já, zeg! Wat rot! En dan ook d'r nieren
    Krijgt ze iets voor de pijn?
    pi_78385689
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
    Nou já, zeg! Wat rot! En dan ook d'r nieren
    Krijgt ze iets voor de pijn?
    Ze had vanmorgen vroeg morfine gehad van de huisarts die op huisbezoek kwam, omdat ze zoveel rugpijn had. Maar dat werkte dus niet. Dus moesten het de nieren wel zijn. Ze klonk net aan de foon wel beter dan maandag, dus ik gok dat ze iig iets gekregen heeft voor de pijn.
      woensdag 24 februari 2010 @ 11:29:49 #215
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_78385727
    Jeetje.

Ik PM je even Lein.

Wat ontzettend naar voor Isa.
    pi_78386664
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
    Isa ligt in het ziekenhuis Het was toch niet haar rug, maar het zijn de nieren Ze heeft haar eigen dossier ingelezen op de SEH (waar ze vanmorgen om half 5 met ambulance heengebracht is) en er zitten ontstekingswaarden in haar bloed.

Morgen ga ik er heen.
    Da's vervelend 't Is hier wel ff een ziekenboeg he
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_78387127
    ISA Wat schrikken zeg! Lein je hebt zo pm. Geef haar alvast een telefonische knuffel van Milou en mij
    pi_78387412
    wel weer wat positief nieuws voor DE gelukkig, fijn dat t stukje bij beetje ietsjes beter gaat Rt
    pi_78387784
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef SeaOfLove het volgende:
    ISA Wat schrikken zeg! Lein je hebt zo pm. Geef haar alvast een telefonische knuffel van Milou en mij
    Ik ga in m'n eetpauze vanavond Ross bellen of ik daar van donderdag op vrijdag kan crashen. En dan vrijdag avond weer naar huis, werken het weekend. Maar die knuffel moet morgen wel goed komen
      woensdag 24 februari 2010 @ 12:21:08 #220
    11798 Rtificial
    [ahr-tuh-fish-uhl]
    pi_78387828
    Tjemig, t wordt hier inderdaad net een ziekenboeg

Heel veel beterschap voor Isa dan maar vast. Nierproblemen zijn geen feestje

@CF: Ja, heeft ze wel aanstaan, maar ze kan er niet heel veel mee. Misschien over een paar dagen.
      woensdag 24 februari 2010 @ 12:23:05 #221
    55709 Stereotomy
    pi_78387874
    quote:

Morgen ga ik er heen.
    Nouhou Isa.....
    pi_78388455
    arme isa wens haar veel beterschap morgen van mij lein
    pi_78388561
    Oh! Isa! Tjeetje het houdt niet op hier! Heel veel beterschap (via Lein via Ross hoop ik dat het bij Isa komt).
    pi_78388958
    PM graag, Lein Isa toch Ross zal zijn grapjes wel in willen slikken nu

En Elf gestaag vooruit en minder kortademig
    Fijn Rt dat je hier elke dag ff langs komt om ons op de hoogte te houden over ons culvriendinnetje

@ Tezz wb, fijn dat het leuk was!
      woensdag 24 februari 2010 @ 12:57:10 #225
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_78389079
    Jeetje, Isa toch.
    Nou maar hopen dat ze snel opknapt en net als DE er op vooruit gaat.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_78389083
    ik ben best een beetje boos op een tante van mij.. Oma moet vandaag de hele dag naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken en tests mbt de kanker, tante woont nota bene in dezelfde plaats, is al dik 60 en kan me niet heugen dat ze uberhaupt ooit gewerkt heeft. Ze wilde oma best brengen en aan het eind vand e dag weer ophalen uit t ziekenhuis... je laat dat arme mensje toch niet de hele dag in dr uppie daar? gelukkig heeft mama zich niet bedacht en is die de hele dag bij oma maarja die heeft wel werk dat ze af moet zeggen.
    pi_78389168
    quote:

Morgen ga ik er heen.
    Lein, wat is het adres. stuur anders wel een bloemetje.
    wens haar sterkte
    pi_78389170
    tezz idd super dat je zo'n tof weekend hebt gehad
    pi_78389231
    lein ik wil ook graag het adres
    pi_78389316
    quote:

Morgen ga ik er heen.

Geef haar maar een namens mij. en de pm heb je
    pi_78389463
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik ben best een beetje boos op een tante van mij.. Oma moet vandaag de hele dag naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken en tests mbt de kanker, tante woont nota bene in dezelfde plaats, is al dik 60 en kan me niet heugen dat ze uberhaupt ooit gewerkt heeft. Ze wilde oma best brengen en aan het eind vand e dag weer ophalen uit t ziekenhuis... je laat dat arme mensje toch niet de hele dag in dr uppie daar? gelukkig heeft mama zich niet bedacht en is die de hele dag bij oma maarja die heeft wel werk dat ze af moet zeggen.
    Dat is ook suf inderdaad

Isa
      woensdag 24 februari 2010 @ 13:10:11 #232
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_78389478
    arme Isabeau
    pi_78389549
    Tot nu toe heb ik alle PM's en in-dit-topic verzoekjes het adres ge-PM'd. Ik ga de deur uit, werken. Kaas kan eventueel ook nog berichten versturen met het adres vanaf mijn account.
      woensdag 24 februari 2010 @ 13:13:59 #234
    11798 Rtificial
    [ahr-tuh-fish-uhl]
    pi_78389603
    Namens DE ook heel veel beterschap voor Isa.
    pi_78389638
    RT, ik word sterk afgeleid door je avatar....
    pi_78389678
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
    Tot nu toe heb ik alle PM's en in-dit-topic verzoekjes het adres ge-PM'd. Ik ga de deur uit, werken. Kaas kan eventueel ook nog berichten versturen met het adres vanaf mijn account.
    Dank en werkze
    pi_78389707
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef Tezz het volgende:
    RT, ik word sterk afgeleid door je avatar....
    wie niet
      woensdag 24 februari 2010 @ 13:26:07 #238
    11798 Rtificial
    [ahr-tuh-fish-uhl]
    pi_78390074
    niet te veel door afgeleid raken, ze zijn nep

Ik moet wel weer een keer de sneeuw weghalen geloof ik.
    pi_78390158
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef Rtificial het volgende:
    niet te veel door afgeleid raken, ze zijn nep

Ik moet wel weer een keer de sneeuw weghalen geloof ik.
    Of Head & Shoulders gebruiken
    pi_78390238
    Isa!! Bah!! Gaat het met de een gelukkig weer wat beter, volgt de ander.. Ik wil ook wel een adres om een kaartje heen te sturen.
    pi_78390256
    Liefde tussen 2 geloven is
    pi_78390297
    Isa! . Wat een schrik. Veel sterkte meid! .

Fijn dat DE vooruit gaat! .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_78390762
    wat een toestanden hier allemaal Werkze lein En hoe is het eigenlijk met de arm van LieLie?
    pi_78390957
    ik ga zo maar eens naar buiten waar de mensen zijn, een postzegel scoren
    pi_78392228
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef SeaOfLove het volgende:
    ik ga zo maar eens naar buiten waar de mensen zijn, een postzegel scoren
    Ik heb er nu nog 4 één opsturen?
    pi_78392341
    Nou moe, nu Isa in het hospitaal! Wat sneu!
    pi_78392496
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb er nu nog 4 één opsturen?
    Te laat nouja, ik moest toch ook nog wat formulieren versturen, is dat ook maar gelijk gebeurd
    pi_78392967
    Mijn kadootje is binnen

Ik deed mee aan de 'pimp je hyves' Ik heb die bruna-pimp er welgeteld 24 uur opgehad, maar toch gewonnen
    Extra leuk omdat we dit nu net op TV volgen!

pi_78393372
    wat leuk bluez
    pi_78394026
    bluezz tof

ik had vanmorgen iets doms
    Ik ga op de weegschaal staan, denk nog 'kilo er af voor de kleren' en zie een gewicht staan waarvan ik denk Zeker 3 KG meer dan verwacht.
    Misschien volgende keer wegen zonder baby in m'n armen
    pi_78394189
    FC
    pi_78394567
    Hahaha FC, lekker slim!

Ik krijg eters vanavond die niets fancy's verwachten, dus ik dacht ach ja: boerenkoolstamppot! Maar inmiddels heb er toch nog wat extra dingen bijgemaakt en het is zowaar een Hollands buffetje geworden, hihi!

(stoofvlees, gehaktballen met jus, duitse worstjes met mosterd en gebakken ui, erwten/wortelen uit de wok, geroosterde aardappelen en oh ja: boerenkoolstamppot)
    pi_78394696
    Tezzzzzzzzzzzzz
    pi_78394735
    Freecell Restje zwangerschapsdementie?

Tezz, lekker zeg! Hoeveel eters krijg je wel niet?
    pi_78394768
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
    Freecell Restje zwangerschapsdementie?

Tezz, lekker zeg! Hoeveel eters krijg je wel niet?
    Hmmm 3! (nou ja, inclusief onszelf is 6 natuurlijk)

Maar dat geeft niets! Ik kan nog een bordje meegeven en morgen een keertje niet koken en kliekjes eten is ook prima!
    pi_78395274
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
    bluezz tof

ik had vanmorgen iets doms
    Ik ga op de weegschaal staan, denk nog 'kilo er af voor de kleren' en zie een gewicht staan waarvan ik denk Zeker 3 KG meer dan verwacht.
    Misschien volgende keer wegen zonder baby in m'n armen
    lolz, ik heb ook vaak van die suffe actie's. sta ik bijv onder de douche en bedenk me dat er iets niet klopt....heb ik mijn sokken nog aan ofzo
    pi_78395349
    lekker Tezz, en wat een leuk idee.
    pi_78395998
    Lekker Tezz

Free
    Dat heb ik nou ook elke ochtend als ik op de weegschaal sta
    pi_78396058
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Tezz het volgende:
    Hahaha FC, lekker slim!

Ik krijg eters vanavond die niets fancy's verwachten, dus ik dacht ach ja: boerenkoolstamppot! Maar inmiddels heb er toch nog wat extra dingen bijgemaakt en het is zowaar een Hollands buffetje geworden, hihi!

(stoofvlees, gehaktballen met jus, duitse worstjes met mosterd en gebakken ui, erwten/wortelen uit de wok, geroosterde aardappelen en oh ja: boerenkoolstamppot)
    Ook nog spareribs erbij maken. en speklapjes
      woensdag 24 februari 2010 @ 16:01:36 #260
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_78396387
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:

Free
    Dat heb ik nou ook elke ochtend als ik op de weegschaal sta
    Je moet mij ook niet elke keer in je armen hebben als je jezelf weegt.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_78396607
    je moet toch wel je ochtendboertje doen Golfer?

Vliegticket naar Vietnam gevonden
    nu alleen nog boeken
    pi_78396762
    Wanneer ga je? En hoe lang?
    pi_78397100
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
    Wanneer ga je? En hoe lang?
    Eind juli tot half augustus. 3 weken rondtrekken
    pi_78397709
    Nice Aaaahhh, wat is vakantie plannen toch fijn
    pi_78397994
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
    Nice Aaaahhh, wat is vakantie plannen toch fijn
    Zeker. maar nu eerst een weekendje Gent
    pi_78398458
    Vakantie Ik ga 4 maanden naar curacao
    pi_78398592
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zeker. maar nu eerst een weekendje Gent
    Komend weekend?

ik moet ook nog 's die kant uit. Ik ben toch maar een Vlaming van niks!
    pi_78399136
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Komend weekend?

ik moet ook nog 's die kant uit. Ik ben toch maar een Vlaming van niks!
    pi_78399484
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Den_Haag het volgende:

Eind juli tot half augustus. 3 weken rondtrekken
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
    Holy dat klinkt goed van jullie

We zijn weer bij met Lost... lekker geloofwaardige serie die helemaal klopt en die je meteen snapt. Not.
    pi_78400230
    Wij kijken tegenwoordig The Big Bang Theory. Stiekem toch wel grappig
      woensdag 24 februari 2010 @ 17:30:29 #271
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_78400466
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
    4 maanden? Dat is geen vakantie meer te noemen, dat is bijna emigreren.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_78400985
    nou het brandalarm dat die leuke vent hier een tijdje geleden heeft geplaatst werkt hoor kreeg 'm niet uit, dus heb het ding zo van het plafond getrokken en toen bleef t ding nog doorpiepen na een minuut ofzo hield het op dikke vette fail hier
      woensdag 24 februari 2010 @ 17:45:45 #273
    63722 z80
    I fink you freaky
    pi_78400996
    ik heb het idee dat er weinig vakantie bij is voor braam.
    en dat de "vakantie"betaald wordt met geld van de Nederlandse belasting betaler.
      woensdag 24 februari 2010 @ 17:45:52 #274
    55709 Stereotomy
    pi_78401000
    Batterijtje eruit wippen, SOL
    pi_78401073
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:45 schreef z80 het volgende:
    ik heb het idee dat er weinig vakantie bij is voor braam.
    en dat de "vakantie"betaald wordt met geld van de Nederlandse belasting betaler.
    mijn idee
    pi_78401209
    ik zit hier gewoon een potje te janken, voel me zo'n kneus en ik ben zo geschrokken. nu alles maar tegenover elkaar opengezet om te luchten
      woensdag 24 februari 2010 @ 17:53:58 #277
    55709 Stereotomy
    pi_78401241
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
    ik zit hier gewoon een potje te janken, voel me zo'n kneus en ik ben zo geschrokken. nu alles maar tegenover elkaar opengezet om te luchten
    Brandalarmen gaan hier ook regelmatig af, en het piept inderdaad dwars door je hoofd heen. Stressinducerend is een understatement.
      Moderator / Miss SHO woensdag 24 februari 2010 @ 17:58:40 #278
    22592 crew  Ole
    pi_78401388
    He gelukkig. Het Kleine Huis op de prairie is wéér goed afgelopen.
    pi_78401397
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
    Wat was er verbrand, dan?
      woensdag 24 februari 2010 @ 17:59:33 #280
    63722 z80
    I fink you freaky
    pi_78401421
    Wat is er dan gebeurd?
    iets in de oven, op het gas vergeten?
    pi_78401453
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Ole het volgende:

Volgens mij zou ik me dood ergeren als ik het nu zou kijken, maar vroeger vond ik het echt geweldig
    pi_78401691
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat was er verbrand, dan?
    ik durf t bijna niet te zeggen maar een visburger van iglo in een pannetje met olie. ik geloof dat ik dit maar als teken moet zien dat ik gewoon maar weereens normaal moet gaan koken. dat doe ik al maanden al niet echt meer nl.
      woensdag 24 februari 2010 @ 18:10:57 #283
    55709 Stereotomy
    pi_78401770
    Da's toch lekker SOL? Puree'tje, visburgertje, doperwtje.

Sterker nog, toen ik op de middelbare school op schoolreis naar Engeland ging, was dat het eerste wat we aten bij ons gastgezin.

Zelf vind ik het altijd moeilijk om gepaneerde dingen met zo min mogelijk olie toch goed en mooi gaar te laten worden. Teveel olie en je voedsel slokt dat allemaal op, te weinig en het wordt niet bruin. Teveel olie en te hoog vuur is wel funest ja.
    pi_78401887
    naar de sportschool
      Moderator / Miss SHO woensdag 24 februari 2010 @ 18:16:04 #285
    22592 crew  Ole
    pi_78401915
    Per ongeluk je combi op magnetron laten staan en dan een afbakstokbroodje erin geeft ook zo'n leuk effect
    pi_78401951
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik durf t bijna niet te zeggen maar een visburger van iglo in een pannetje met olie. ik geloof dat ik dit maar als teken moet zien dat ik gewoon maar weereens normaal moet gaan koken. dat doe ik al maanden al niet echt meer nl.
    Wat Steer zegt, gepaneerde dingen zijn ook best een bitch om te bakken heb je nu nog wel te eten?
      woensdag 24 februari 2010 @ 18:20:16 #287
    55709 Stereotomy
    pi_78402053
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Ole het volgende:
    Per ongeluk je combi op magnetron laten staan en dan een afbakstokbroodje erin geeft ook zo'n leuk effect
    Geeft wel sfeer aan je keukentoneel, zo'n rokerige vloer.
    pi_78402095
    het was dus niet persee te veel olie aangezien je ze ook in de frituurpan kon doen, wel te hoog vuur dus, olie was te heet. ding is zwart en opengesprongen en heeft zijn laatste rustplaats in de vuilnisbak gekregen. had tijd geleden al de pest in, toen had ik paar dagen in keuken gestaan om indisch te koken, gerecht of 10, alles goed gelukt. dag erna dus die visburgers gekocht en bakken in de pan en dus aangebrand. denk dat ik maar voortaan oosters ga koken aangezien ik ook altijd last heb van ontplofte saucijzen enzo
      woensdag 24 februari 2010 @ 18:22:32 #289
    55709 Stereotomy
    pi_78402125
    Saucijzen

Vanavond misschein low carb currywurst eten

Maar he SOL, je haar zit tenminste wel goed
    pi_78402207
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 18:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat Steer zegt, gepaneerde dingen zijn ook best een bitch om te bakken heb je nu nog wel te eten?
    ja ik heb nog 1 zo'n visburger maar die sla ik even over.... ik zet zo wel weer even bak lasagne in de oven en heb nog tomaten, dus tomatensalade erbij. @steer, dat was zaterdag, nu zit t ruk

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 18:29:11 ]
    pi_78402354
    Als je haar maar goed zit... Morgenochtend naar de kapper!
    pi_78402616
    SOL ter troost: weten jullie nog van de knakworsten van gisteren? Die ik per ongeluk had opengetrokken?
    Nou, die heb ik gisteravond in de magnetron laten ontploffen

O en wil iemand me vertellen dat ik moet stoppen van de trap te flikkeren?
    Zeker met kinderen in mijn armen?
    pi_78402629
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
    Als je haar maar goed zit... Morgenochtend naar de kapper!
    weet je nu al hoe je het laat knippen?
      woensdag 24 februari 2010 @ 18:46:26 #294
    63722 z80
    I fink you freaky
    pi_78402848
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
    het was dus niet persee te veel olie aangezien je ze ook in de frituurpan kon doen, wel te hoog vuur dus, olie was te heet. ding is zwart en opengesprongen en heeft zijn laatste rustplaats in de vuilnisbak gekregen. had tijd geleden al de pest in, toen had ik paar dagen in keuken gestaan om indisch te koken, gerecht of 10, alles goed gelukt. dag erna dus die visburgers gekocht en bakken in de pan en dus aangebrand. denk dat ik maar voortaan oosters ga koken aangezien ik ook altijd last heb van ontplofte saucijzen enzo
    dan kom ik graag bij je eten
    en saucijzen, of beter braadworst moet je langzaam braden.
    het makkelijkste gaat het in een hapjes pan.
    laagje boter of vet er in, deze warm laten worden (niet te heet).
    vlees er in en warmte bron lager zetten, deksel scheef op de pan leggen.
    na een ongeveer 5 a 10 minuten (de worst is nu tot bijna bovenaan verkleurd) deze omdraaien en een paar minuten laten staan.
    kan bijna niet fout gaan.
    alleen bij het opwarmen in de magnetron wel even een gaatje er in prikken, anders kan je de magnetron schoon gaan maken.
    pi_78402955
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]

Holy dat klinkt goed van jullie

We zijn weer bij met Lost... lekker geloofwaardige serie die helemaal klopt en die je meteen snapt. Not.
    Jah, het is wel een werk vakantie, zogezegt

maarem, je volgt lost dus vanaf het begin tot het einde?
    pi_78403369
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef z80 het volgende:

[..]

dan kom ik graag bij je eten
    en saucijzen, of beter braadworst moet je langzaam braden.
    het makkelijkste gaat het in een hapjes pan.
    laagje boter of vet er in, deze warm laten worden (niet te heet).
    vlees er in en warmte bron lager zetten, deksel scheef op de pan leggen.
    na een ongeveer 5 a 10 minuten (de worst is nu tot bijna bovenaan verkleurd) deze omdraaien en een paar minuten laten staan.
    kan bijna niet fout gaan.
    alleen bij het opwarmen in de magnetron wel even een gaatje er in prikken, anders kan je de magnetron schoon gaan maken.
    ik weet t, ik weet t, maar t is net als met die visburger, zo simpel en t toch weten te verpesten, of aardappels droog laten koken bijv gewoon de meest simpele dingen weten te verpesten zou het zo zijn dat ik met nieuwe of ingewikkelder gerechten gewoonweg meer geconcentreerd ben en beter op let?en dat ik dan mijn ziel en zaligheid erin leg ipv van iets in een pannetje olie te dumpen?
    pi_78403437
    oh en FC hou eens op met de trap als glijbaan te gebruiken
    pi_78403519
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Ole het volgende:
    daar verbaas ik me elke keer weer over
    pi_78403537
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
    oh en FC hou eens op met de trap als glijbaan te gebruiken
    kreng is glad
    Maar er ligt vloerbedekking op en TARA valt er nooit af, dus het zal wel aan mij liggen
    pi_78403637
    zo de lasagne maar in de oven doen voor het weer 10uur 's avonds is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')