Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleemquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:
FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaatquote:
Ik roep niemand, ik attendeer mensen slechts, mocht de admin echt niks beters te doen hebben dat mijn recentelijke aangemaakte topic openen dan ziet hij het vanzelf staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoorKeurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes renquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
Ik was m ook al kwijt.. ik scan altijd op [cul sc]quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Kaas! Ook bedankt voor uwe mening!
Ik heb er nu heel lossig een gaasje over, zodat m'n shirt normaal kan..
Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd..verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !
Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
En das een hele goeie zaak !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
K heb alleen nivea? misschien dat het dan als ik naar bed ga droog genoeg is..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerdCalendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Kaas! Ook bedankt voor uwe mening!
Ik heb er nu heel lossig een gaasje over, zodat m'n shirt normaal kan..
Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd..verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsal
O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef minilot het volgende:
[..]
O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
Hahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.![]()
Sterkte ermee!
Stil nou, bah!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
HahahaMet crème brulee red ik me inmiddels wel hoor! die lukt altijd goed, ook het bruine laagje
Jah man, als ik ooit zonder munutie zit gooi ik dat ding wel in de richtingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsal
Verse schaafwonden moet je met rust laten, niet smeren en niet punniken. Ook moet je voorkomen dat de nieuwe huid in de zon verbrand, want dat geeft rare littekensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan maar een faalaap - ik ben met geen tien brandende fakkels aan het rennen te krijgen. Nou ja, hoogstens als ik de bus dreig te missen, of bij achtervolging door een wesp. Nooit van harte.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerend
Gewoon in de ogen spuitenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah man, als ik ooit zonder munutie zit gooi ik dat ding wel in de richting
17 Juni, vlissingen, 3km van station. Iedereen mag meedoen... Heb alleen nog geen idee waar je kan inschrijvenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Braam, waar in Zeeland, en mogen Belgen ook meedoen?
Lielie, ik zou absoluut geen Nivea gebruikenMaar ik ben echt een ijselijk overgevoelige pieperd.
Ik zeg alleen dat de mensen die ik inhaal faalapen zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan maar een faalaap - ik ben met geen tien brandende fakkels aan het rennen te krijgen. Nou ja, hoogstens als ik de bus dreig te missen, of bij achtervolging door een wesp. Nooit van harte.
Het worst leuker naarmate je er beter in wordt - maar dat is eigenlijk bij iedere vorm van sport zo. Zelfs bij yoga of pilates.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan maar een faalaap - ik ben met geen tien brandende fakkels aan het rennen te krijgen. Nou ja, hoogstens als ik de bus dreig te missen, of bij achtervolging door een wesp. Nooit van harte.
Da's gewoon een doordeweekse dagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
17 Juni, vlissingen, 3km van station. Iedereen mag meedoen... Heb alleen nog geen idee waar je kan inschrijven
Inderdaad, toen ik voor het eerst de 10 KM rende (58,10) was ik echt super blij en trots op mezelf. Amper 2 weken later ren ik diezelfde ronde in 45,31quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het worst leuker naarmate je er beter in wordt - maar dat is eigenlijk bij iedere vorm van sport zo. Zelfs bij yoga of pilates.
Owja? ik had geen idee, heb mezelf er ook nog niet in verdiept voor dit jaar dus ik zou het nog niet weten LOLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's gewoon een doordeweekse dagIk ben een burger hoor, moet gewoon de dag erna weer werken
EXCUUS 19 juni had dat moeten zijn, en das wel een zaterdag !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's gewoon een doordeweekse dagIk ben een burger hoor, moet gewoon de dag erna weer werken
Nou ja, yoga en (recent weer stevig opgepakt) hoopdance zijn beslist wel aan mij besteed - ik haal daar vooral ook iets uit dat niks met spieren of conditie te maken heeft. Evenwicht, beheersing, expressie, dát vind ik voor mezelf fijn en belangrijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het worst leuker naarmate je er beter in wordt - maar dat is eigenlijk bij iedere vorm van sport zo. Zelfs bij yoga of pilates.
ik was het maar hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Braamyo het volgende:
De forum admin is super snel vandaag,goed bezig !!!!
Oh ja, zwemmen. Dat ga ik ook nog doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef z80 het volgende:
hardlopen? alleen als het regent van huis naar de auto of omgekeerd.
fietsen is geen probleem, als het droog (of bijna droog) ga ik met de fiets naar de sportschool.
het zwembad is me net te ver om met de fiets te doen.
Ik doe gewoon van alles watquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, yoga en (recent weer stevig opgepakt) hoopdance zijn beslist wel aan mij besteed - ik haal daar vooral ook iets uit dat niks met spieren of conditie te maken heeft. Evenwicht, beheersing, expressie, dát vind ik voor mezelf fijn en belangrijk.
Hardlopen druist echt heel erg in tegen wat ik met mijn lijf wil. Al dat geknal op die gewrichten, uitputting, steeds harder gaan, steeds langer door... Ik snap heel goed dat er mensen zijn die dat juist lekker vinden, maar aan mijn lichaam geen hardloperij!
Ik fiets ook altijd minimaal 20km/u op langere afstanden.. Alleen even het dorp in doe ik op een kleiner boodschappenfietsje en die wil niet zo heel hard.. Maar langzaam fietsen kan ik eigenlijk gewoon niet geloof ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Als ik buiten fiets, ga ik meestal met een gangetje van 22,23, zit ik boven op de hometrainer fiets ik met gemak 26,28 Ik snap dat niet? Komt dat dan toch door de zeebries die hier altijd hangt?
Nederlandsche leger ten spijt, maar ik denk toch echt dat je het beter met de mening van een schaafwondenexpert per fiets (alhier geciteerd) en geneeskundig onderlegd iemand kan doen. Niets doen dus en er zeker niet van alles op gaan smeren!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
Verse schaafwonden moet je met rust laten, niet smeren en niet punniken. Ook moet je voorkomen dat de nieuwe huid in de zon verbrand, want dat geeft rare littekens
Fietsen zonder die weerstand, ja, dat gaat allicht makkelijker. Maar kilometertellers zijn vaak niet al te nauwkeurig, daar kan het ook nog aan liggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Als ik buiten fiets, ga ik meestal met een gangetje van 22,23, zit ik boven op de hometrainer fiets ik met gemak 26,28 Ik snap dat niet? Komt dat dan toch door de zeebries die hier altijd hangt?
mag ik er bij komen liggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef minilot het volgende:
Fietsen en hardlopen - ik krijg er alleen maar méér zin in mijn warme bed van. Dus! Erin!
Een fijne avond nog, allemaal!
Minder weg en luchtweerstand, das logische !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Je kunt, als je je buiten-snelheid wilt calibreren, gewoon eens op mapmyrun je fietsroute uitzetten en dan kijken hoelang je erover doetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Dat is het ook ja, die weerstand. Werd me net ook al uitgelegd door de buurman.
En die km tellers zijn net als kg tellers NIET nauwkeurig nee
lekker hete douche nemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef z80 het volgende:
[..]
mag ik er bij komen liggen?
totaal geen zin meer en barstende spierpijn in mijn nek.
Kind, dat heb ik toch allemaal nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Je kunt, als je je buiten-snelheid wilt calibreren, gewoon eens op mapmyrun je fietsroute uitzetten en dan kijken hoelang je erover doet
Daar moeten we eerst een picje voor zien? Leuke laagjes vind ik altijd wel kèk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga overmorgen naar de kapper (voor het eerst sinds laaaang). Wat zal ik doen, kort met blijmoedige laagjes? Mijn haar is nu net een stukkie over m'n schouders.
ik vind jouw haar altijd leuk in een staartje en van voor met van die losse plukjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga overmorgen naar de kapper (voor het eerst sinds laaaang). Wat zal ik doen, kort met blijmoedige laagjes? Mijn haar is nu net een stukkie over m'n schouders.
Klinkt naar RSI van achter de pc zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef z80 het volgende:
gaat bij deze spierpijn niet helpen.
heb net na het sporten in een damp sauna gezeten, en vervolgens onder een hete douche gehangen.
alles zit vast, en gaat alleen met rekken en strekken(of een massage) weer los.
dit gaat weer een paar dagen plezier op leveren.
Mapmyrun.com is een website. Kun je je route aanklikken en dan geeft 'ie weer hoeveel km het is. Heb je alleen maar een horloge nodig!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, dat heb ik toch allemaal niet
Ik heb wel een iPod, maar daar staan alleen mijn popkoorsongs op om te oefenen
oh dat is dan wel minder iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef z80 het volgende:
gaat bij deze spierpijn niet helpen.
heb net na het sporten in een damp sauna gezeten, en vervolgens onder een hete douche gehangen.
alles zit vast, en gaat alleen met rekken en strekken(of een massage) weer los.
dit gaat weer een paar dagen plezier op leveren.
Herkenbaar.. ik ben er afgelopen jaar voor het eerst mee naar de fysio geweest. Loop al mijn hele leven met hoofdpijn. Blijk een instabiele nek te hebben en moet constant compenseren en zet de boel vast met spieren. Merk nu dat ik het zelf niet meer kan bij werken en dat ik binnen kort maar weer eens lekker moet laten kraken en zo..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef z80 het volgende:
mijn schouders willen niet helemaal doen wat ze moeten doen.
dit zorgt voor de nodige spanningen in de spieren en pezen,
en dat merk ik vooral in mijn nek.
om de paar jaar mag ik ook een aantal keer bij de fysio langs omdat rek en strek oefeningen niet meer helpen.
maar zolang het bij deze ongemakjes blijft kan ik er mee leven.
ik ben een aantal van je lakjes aan het uitproberenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef z80 het volgende:
als dat zou kunnen.
en helemaal eentje die ook echt kan masseren.
maar laat ik eerst maar bij het begin beginnen, het vinden van een vriendin.
Nu ook officieelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah, sven heeft het onofficieel bevestigtWAAARRRROOOMMM
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Krijg je bij Essent nu korting op wisselstroom?
QFT.. en wat hij zegt vind ik sterk zo vers nog midden in de shit. Erg genuanceerd meteen terwijl hij toch echt woest moet zijn..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef LieLie het volgende:
Klasse, echt klasse, dat hij daar staat!
Waarom?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanuit Groningen een schouderklopje voor golfer van mij en freecell.
We zagen de race. Moesten gelijk aan je denken
Die finishte toch te vroeg?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
Waarom?
Omdat ik eigenlijk Jan Bols heet?
Nee, dat was Hilbert van der Duim.quote:
Daarom zeg ik ook :had misschien meer....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef LieLie het volgende:
Maar, wat doe je, als je een split second voor de pion, de coach waar je al jaren mee werkt en die je vertrouwd, hoort zeggen dat je naar binnen moet...
Wat doe je dan?
Dan kun je toch niet zomaar zeggen: vertrouwen op je eigen gevoel?
Je hebt op dat moment geen tijd voor vertrouwen op je eigen gevoel..
Was ook meer richting Den_Haagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook :had misschien meer....
quote:
Trek eens aan mij vinger?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
heb geen zin om zonder nog even te lachen naar bed te moeten gaan![]()
ik heb vandaag al *kijkt opzij* 12 kleuren lak op m'n nagels gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is gewoon ongelooflijk zonde en jammer..
en heeft iemand nog wat leuks te vertellen? heb geen zin om zonder nog even te lachen naar bed te moeten gaan![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vandaag al *kijkt opzij* 12 kleuren lak op m'n nagels gehad.
sterker nog, in de afgelopen 2 uur![]()
Wanneer is die Hobje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]! hehe
Kreeg net nog een stukkie Mart smeets mee en omg wat een gekibbel.
Die ploegen achtervolging die gaat nog wel een knallend einde krijgen denk ik zowaar
Ik heb er 1: Pub Food. Moet zeggen: lekker traditionele engelse recepten. Ik hou er van, maar als je dat niet doet heb je er weinig aan denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
zijn de kookboeken van gordom ramsay wat? iemand die er ervring mee heeft?
op ebay zit een hele leuke handelaar en die verkoopt zn nieuwste boek: great escape, Indiaase recepten voor een wel leuk prijsje maar twijfelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er 1: Pub Food. Moet zeggen: lekker traditionele engelse recepten. Ik hou er van, maar als je dat niet doet heb je er weinig aan denk ikIk vind het goed geschreven en duidelijke recepten, denk dat dat voor zijn meeste boeken wel geldt.. Andere boeken ken ik niet..
Thanksquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Fantastische beelden op de NOS van Kemkes
Veel beter dan Big Brother dit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks
Spreekt wel boekdelen ja
Joahquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel beter dan Big Brother dit.
Ja, ik vond die beelden van de NOS van Kemkers in de laatste ronden, toen hij zijn ' toneelstukje ' opvoerde, heel indrukwekkend. Zit je er echt ff doorheen zeg, elke keer als Kramer langs komt schaatsen. En dat interview natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef MissHobje het volgende:
Dat verhaal van hem komt wel heel puur over, heel erg sneu dit!
Idd.. heb echt ook wel medelijden met hem.. zal hier online totaal afgefikt worden, maar mensen vergeten soms dat ze zelf ook wel eens fouten maken. Alleen spelen ze niet zo in de kijker als Kemers nu. Hoop dat hij een goed sociaal vangnet heeft die hem er doorheen helpt. Hij zal het nodig hebben..quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik vond die beelden van de NOS van Kemkers in de laatste ronden, toen hij zijn ' toneelstukje ' opvoerde, heel indrukwekkend. Zit je er echt ff doorheen zeg, elke keer als Kramer langs komt schaatsen. En dat interview natuurlijk.
Ik heb er een paar en ben maar matig enthousiast. Ramsay is een enorme pietje precies, en daardoor zijn de recepten soms wel wat erg veel werk. Leuk als je de tijd hebt, maar niet heel praktisch voor zo effe. Ik gebruik de boeken uiteindelijk niet zo vaak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
zijn de kookboeken van gordom ramsay wat? iemand die er ervring mee heeft?
Inderdaad. Wat een persoonlijk drama, afschuwelijk. En indrukwekkend om te zien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik vond die beelden van de NOS van Kemkers in de laatste ronden, toen hij zijn ' toneelstukje ' opvoerde, heel indrukwekkend. Zit je er echt ff doorheen zeg, elke keer als Kramer langs komt schaatsen. En dat interview natuurlijk.
Oh dat is grappig dat je dat zegt CF! Want dat is in het boek dat ik heb niet echt zo.. Nu is Pub Food natuurlijk ook geen Haute cuisine dus heeft het minder precisie nodig dus ook wel logisch.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er een paar en ben maar matig enthousiast. Ramsay is een enorme pietje precies, en daardoor zijn de recepten soms wel wat erg veel werk. Leuk als je de tijd hebt, maar niet heel praktisch voor zo effe. Ik gebruik de boeken uiteindelijk niet zo vaak.
Souffleschaaltjes driemaal dik beboteren in verticale richting anyone?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat is grappig dat je dat zegt CF! Want dat is in het boek dat ik heb niet echt zo.. Nu is Pub Food natuurlijk ook geen Haute cuisine dus heeft het minder precisie nodig dus ook wel logisch.
Was radiointerview. Nouja, hoe hij het beleefde. Hij was een beetje in de war, was druk bezig met z'n stift, dacht dat die rus in een andere baan reed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
gemist? wat heeft kemkers gezegd?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Souffleschaaltjes driemaal dik beboteren in verticale richting anyone?
Dokter Bernard Steerquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, ik ben het met zuster Lein eensch.
MAAR DE PERFECTE SOUFFLE DAN!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Briljant!! Pure poëzie
![]()
over dat soort beschrijvingen lees ik altijd heen geloof ik..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MAAR DE PERFECTE SOUFFLE DAN!!!!!!!!!!!!
En dan sta ik in blinde paniek me helemaal blauw te kwasten, omdat ik anders denk dat 'ie boos op me wordt
Afijn, welterusten
Hier ook zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef borisz het volgende:
Tijd om te slapen met kater
Al heb ik niks gedronken
Klinkt bekend. Net in de auto naar huis viel ik bijna in slaap. Nu ben ik WAKKERRRRRquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. kon gister al niet echt slapen, ben ik 's middags echt moe (vroeg er uit), na het eten weer moe.. en nu *pling* wakkerzooo irritant..
Klote biologische klokken die verkeerd lopenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Net in de auto naar huis viel ik bijna in slaap. Nu ben ik WAKKERRRRR
Ik volg die Olympische Spelen niet. Het is echt elke keer op een klote tijd. Óf ik lig te slapen, óf ik ben hard aan het werk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Aure het volgende:
Wat een avond zeg. Eerst mislukt mn risotto bijna (maar gelukkig, ik kon hem nog redden! Was lekker) en daarna het svendrama
Mn telefoon overstroomt inmiddels van de svengrapjes
Ik volg het ook alleen maar als het uitkomt hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik volg die Olympische Spelen niet. Het is echt elke keer op een klote tijd. Óf ik lig te slapen, óf ik ben hard aan het werk.
Jaa dat had ik nu dus.. Ik zat het samen met een vriend te kijken en we zaten al bijna zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik volg het ook niet en dat is mooi, dan kan ik dit soort teleurstellingen voorkomen(Want ik ben warempel echt teleurgesteld als ik iets spannend vind en het gaat op deze knullige manier mis
)
Dat ga ik ook maar doen. Tegen de billen van Kaasquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, soms is het handiger maar gewoon niet geïnteresseerd te raken![]()
Nou, zij die toch maar gaan proberen te slapen groeten u
Hier moest ik eigenlijk wel een beetje om lachenquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier weer lekker te kreunen van de pijn, vindt Ross dat opwindend!![]()
'Stay away from me!'
'But you're moaning!'
'and stop making me laugh!'
Ga jij even lekker de botte kerel uithangenquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:38 schreef golfer het volgende:
Tja...wij echte mannen vinden kreunende vrouwen nou eenmaal op de 1 of andere manier weer leuk/geil.
Waren nu de vrouwen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat is dat tof om te kijken dat crossen.. Zowel Ski als snowboard.. Echt een leuke toevoeging aan de games![]()
Lekker!quote:
Hoiquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:48 schreef Rtificial het volgende:
Morning
@ColdFeet: Geen domme dingen doen met je haar. Das zonde.
En dan verder...
Allereerst, ColdFeet bedankt voor je kaartje, was gister aangekomen, ze was er erg blij mee
De vervelende buurvrouw is gister in de loop van de dag naar huis gegaan, komt vandaag weer terug voor een onderzoek, en gaat daarna als t goed is naar huis.
Met ons elfje gaat alles redelijk, heel langzaam in de goede richting. Vanochtend belde zo me helemaal jubelend op dat ze een kopje thee gekregen had, en dat na navraag de dokter dat ook echt verantwoord vond
Das dus wel weer een kleine overwinning.
Verder klonk ze iets minder kortademig aan de telefoon vanochtend, en daar ben ik zelf dan wel weer heel blij mee.
Al met al een veelbelovend begin van de dag.
Jeejquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:48 schreef Rtificial het volgende:
Morning
@ColdFeet: Geen domme dingen doen met je haar. Das zonde.
En dan verder...
Allereerst, ColdFeet bedankt voor je kaartje, was gister aangekomen, ze was er erg blij mee
De vervelende buurvrouw is gister in de loop van de dag naar huis gegaan, komt vandaag weer terug voor een onderzoek, en gaat daarna als t goed is naar huis.
Met ons elfje gaat alles redelijk, heel langzaam in de goede richting. Vanochtend belde zo me helemaal jubelend op dat ze een kopje thee gekregen had, en dat na navraag de dokter dat ook echt verantwoord vond
Das dus wel weer een kleine overwinning.
Verder klonk ze iets minder kortademig aan de telefoon vanochtend, en daar ben ik zelf dan wel weer heel blij mee.
Al met al een veelbelovend begin van de dag.
Ah, is dat mysterie ook eindelijk opgelostquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ik eigenlijk Jan Bols heet?
Slapen met kater en poes danquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bellefleur was toch een poes
Jamie Oliver kijken gaan
ik stuur morgen wel een kaartje vanuit Belgie, of breng hem langsquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JeejHier ligt ook een kaartje klaar, die gaat ws. vandaag op de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had vanmorgen vroeg morfine gehad van de huisarts die op huisbezoek kwam, omdat ze zoveel rugpijn had. Maar dat werkte dus niet. Dus moesten het de nieren wel zijn. Ze klonk net aan de foon wel beter dan maandag, dus ik gok dat ze iig iets gekregen heeft voor de pijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nou já, zeg! Wat rot! En dan ook d'r nieren![]()
Krijgt ze iets voor de pijn?
Da's vervelendquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa ligt in het ziekenhuisHet was toch niet haar rug, maar het zijn de nieren
Ze heeft haar eigen dossier ingelezen op de SEH (waar ze vanmorgen om half 5 met ambulance heengebracht is) en er zitten ontstekingswaarden in haar bloed.
Dus. Wil je een kaartje sturen, ik PM het adres en Isa's echte naam.
Morgen ga ik er heen.
Ik ga in m'n eetpauze vanavond Ross bellen of ik daar van donderdag op vrijdag kan crashen. En dan vrijdag avond weer naar huis, werken het weekend. Maar die knuffel moet morgen wel goed komenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ISAWat schrikken zeg! Lein je hebt zo pm. Geef haar alvast een telefonische knuffel van Milou en mij
Nouhou Isa.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze heeft haar eigen dossier ingelezen op de SEH (waar ze vanmorgen om half 5 met ambulance heengebracht is) en er zitten ontstekingswaarden in haar bloed.
Morgen ga ik er heen.
Lein, wat is het adres. stuur anders wel een bloemetje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen ga ik er heen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen ga ik er heen.
Dat is ook suf inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best een beetje boos op een tante van mij.. Oma moet vandaag de hele dag naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken en tests mbt de kanker, tante woont nota bene in dezelfde plaats, is al dik 60 en kan me niet heugen dat ze uberhaupt ooit gewerkt heeft. Ze wilde oma best brengen en aan het eind vand e dag weer ophalen uit t ziekenhuis... je laat dat arme mensje toch niet de hele dag in dr uppie daar? gelukkig heeft mama zich niet bedacht en is die de hele dag bij oma maarja die heeft wel werk dat ze af moet zeggen.
Dank en werkzequote:Op woensdag 24 februari 2010 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Tot nu toe heb ik alle PM's en in-dit-topic verzoekjes het adres ge-PM'd. Ik ga de deur uit, werken. Kaas kan eventueel ook nog berichten versturen met het adres vanaf mijn account.
wie nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef Tezz het volgende:
RT, ik word sterk afgeleid door je avatar....![]()
Of Head & Shoulders gebruikenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:26 schreef Rtificial het volgende:
niet te veel door afgeleid raken, ze zijn nep
Ik moet wel weer een keer de sneeuw weghalen geloof ik.
Ik heb er nu nog 4quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga zo maar eens naar buiten waar de mensen zijn, een postzegel scoren
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 4één opsturen?
Hmmm 3!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
FreecellRestje zwangerschapsdementie?
Tezz, lekker zeg! Hoeveel eters krijg je wel niet?
lolz, ik heb ook vaak van die suffe actie's. sta ik bijv onder de douche en bedenk me dat er iets niet klopt....heb ik mijn sokken nog aan ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
bluezz tof
ik had vanmorgen iets doms![]()
Ik ga op de weegschaal staan, denk nog 'kilo er af voor de kleren' en zie een gewicht staan waarvan ik denkZeker 3 KG meer dan verwacht.
Misschien volgende keer wegen zonder baby in m'n armen
Ook nog spareribs erbij maken. en speklapjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Tezz het volgende:
Hahaha FC, lekker slim!
Ik krijg eters vanavond die niets fancy's verwachten, dus ik dacht ach ja: boerenkoolstamppot! Maar inmiddels heb er toch nog wat extra dingen bijgemaakt en het is zowaar een Hollands buffetje geworden, hihi!
(stoofvlees, gehaktballen met jus, duitse worstjes met mosterd en gebakken ui, erwten/wortelen uit de wok, geroosterde aardappelen en oh ja: boerenkoolstamppot)
Je moet mij ook niet elke keer in je armen hebben als je jezelf weegt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Free
Dat heb ik nou ook elke ochtend als ik op de weegschaal sta![]()
Eind juli tot half augustus. 3 weken rondtrekkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wanneer ga je? En hoe lang?
Zeker. maar nu eerst een weekendje Gentquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
NiceAaaahhh, wat is vakantie plannen toch fijn
Komend weekend?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zeker. maar nu eerst een weekendje Gent
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komend weekend?
ik moet ook nog 's die kant uit. Ik ben toch maar een Vlaming van niks!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
Eind juli tot half augustus. 3 weken rondtrekken
Holyquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
VakantieIk ga 4 maanden naar curacao
4 maanden? Dat is geen vakantie meer te noemen, dat is bijna emigreren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Braamyo het volgende:
VakantieIk ga 4 maanden naar curacao
mijn ideequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:45 schreef z80 het volgende:
ik heb het idee dat er weinig vakantie bij is voor braam.
en dat de "vakantie"betaald wordt met geld van de Nederlandse belasting betaler.
Brandalarmen gaan hier ook regelmatig af, en het piept inderdaad dwars door je hoofd heen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zit hier gewoon een potje te janken, voel me zo'n kneus en ik ben zo geschrokken. nu alles maar tegenover elkaar opengezet om te luchten
Wat was er verbrand, dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zit hier gewoon een potje te janken, voel me zo'n kneus en ik ben zo geschrokken. nu alles maar tegenover elkaar opengezet om te luchten
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Ole het volgende:
He gelukkig. Het Kleine Huis op de prairie is wéér goed afgelopen.
ik durf t bijna niet te zeggen maar een visburger van iglo in een pannetje met olie. ik geloof dat ik dit maar als teken moet zien dat ik gewoon maar weereens normaal moet gaan koken. dat doe ik al maanden al niet echt meer nl.quote:
Wat Steer zegt, gepaneerde dingen zijn ook best een bitch om te bakkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik durf t bijna niet te zeggen maar een visburger van iglo in een pannetje met olie. ik geloof dat ik dit maar als teken moet zien dat ik gewoon maar weereens normaal moet gaan koken. dat doe ik al maanden al niet echt meer nl.
Geeft wel sfeer aan je keukentoneel, zo'n rokerige vloer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Ole het volgende:
Per ongeluk je combi op magnetron laten staan en dan een afbakstokbroodje erin geeft ook zo'n leuk effect
ja ik heb nog 1 zo'n visburgerquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat Steer zegt, gepaneerde dingen zijn ook best een bitch om te bakkenheb je nu nog wel te eten?
weet je nu al hoe je het laat knippen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Als je haar maar goed zit... Morgenochtend naar de kapper!
dan kom ik graag bij je etenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
het was dus niet persee te veel olie aangezien je ze ook in de frituurpan kon doen, wel te hoog vuur dus, olie was te heet. ding is zwart en opengesprongen en heeft zijn laatste rustplaats in de vuilnisbak gekregen. had tijd geleden al de pest in, toen had ik paar dagen in keuken gestaan om indisch te koken, gerecht of 10, alles goed gelukt. dag erna dus die visburgers gekocht en bakken in de pan en dus aangebrand. denk dat ik maar voortaan oosters ga koken aangezien ik ook altijd last heb van ontplofte saucijzen enzo
Jah, het is wel een werk vakantie, zogezegtquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Holydat klinkt goed van jullie
We zijn weer bij met Lost... lekker geloofwaardige serie die helemaal klopt en die je meteen snapt. Not.
ik weet t, ik weet t, maar t is net als met die visburger, zo simpel en t toch weten te verpesten, of aardappels droog laten koken bijvquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef z80 het volgende:
[..]
dan kom ik graag bij je eten![]()
en saucijzen, of beter braadworst moet je langzaam braden.
het makkelijkste gaat het in een hapjes pan.
laagje boter of vet er in, deze warm laten worden (niet te heet).
vlees er in en warmte bron lager zetten, deksel scheef op de pan leggen.
na een ongeveer 5 a 10 minuten (de worst is nu tot bijna bovenaan verkleurd) deze omdraaien en een paar minuten laten staan.
kan bijna niet fout gaan.
alleen bij het opwarmen in de magnetron wel even een gaatje er in prikken, anders kan je de magnetron schoon gaan maken.
daar verbaas ik me elke keer weer overquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Ole het volgende:
He gelukkig. Het Kleine Huis op de prairie is wéér goed afgelopen.
kreng is gladquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en FC hou eens op met de trap als glijbaan te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |