abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78362402
Damm en toen had ik in eens de laatste post... naja, laat het je niet tegenhouden

DAMM, vergeet ik CUL SC in de topic te zetten

FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:23:36 #2
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78362431
hehehe
pi_78362562
De forum admin is super snel vandaag, goed bezig !!!!
pi_78362582
Ik zat al te wachten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:46 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78362612
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:

FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78362645
Ik was 'm al kwijt! Raar altijd even hè, dat moment zonder SC-topic? Alsof je dacht dat de trap al ten einde was, maar dat er toch nog een stukje is - even dat angstige zweven van je voet in het niets!
Let me see you stripped down to the bone
pi_78362647
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zat al te wachten
Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
pi_78362688
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoor Keurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
pi_78362721
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
Ik roep niemand, ik attendeer mensen slechts, mocht de admin echt niks beters te doen hebben dat mijn recentelijke aangemaakte topic openen dan ziet hij het vanzelf staan

Ik PM hem niet ofzo
pi_78362736
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoor Keurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
pi_78362750
Kaas! Ook bedankt voor uwe mening!

Ik heb er nu heel lossig een gaasje over, zodat m'n shirt normaal kan..

Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd.. verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
pi_78362817
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
pi_78362833
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
Ik was m ook al kwijt.. ik scan altijd op [cul sc]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:28:56 #14
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78362841
Over koken gesproken, ik heb braaf een pittig prutje met kip en boontjes gemaakt. En er is nog genoeg voor Lein morgen, met ajam pedis en rijst
pi_78362888
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:

Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd.. verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !

Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
pi_78363028
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerd Calendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:31:43 #17
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78363047
quote:

[..]

Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsal
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78363051
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
pi_78363143
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En das een hele goeie zaak !

vandaag merkte ik overigens in eens dat ik mijn enkel veel minder hevig voel als voorheen, dus ik heb hoop op voledig herstel en kijk in eens weer richting de 10 KM van zeeland, ofwel de PZC familie loop !

Is dat niet iets leuks voor jou CF, dan heb je iets om naartoe te trainen

De PZC famillie loop is namelijk een super gezzelige 3-10-20 KM, 3 voor de kleintjes, 10 en 20 voor zowel amateur als recreatie hardlopers

Gaan we samen naar de start in juni...?
pi_78363173
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerd Calendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
K heb alleen nivea? misschien dat het dan als ik naar bed ga droog genoeg is..
pi_78363242
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:

Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.
Sterkte ermee!
pi_78363349
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Minilot, in de winter vind ik het ook niet altijd even jofel, maar op zo'n fijne koude zonnige dag 10 km rennen door het kale bos, dat is toch wel echt heel erg lekker En daarna een hete douche.
pi_78363383
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef minilot het volgende:

[..]

O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerend

(geintje)

((maar ik haal wel fietsers in))
pi_78363394
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.
Sterkte ermee!
Hahaha Met crème brulee red ik me inmiddels wel hoor! die lukt altijd goed, ook het bruine laagje
pi_78363464
Hmm taartje ruikt wel lekker.. is een raar ding, dat wel.. hoop dat de binnenkant stolt..
pi_78363493
Braam, waar in Zeeland, en mogen Belgen ook meedoen?

Lielie, ik zou absoluut geen Nivea gebruiken Maar ik ben echt een ijselijk overgevoelige pieperd.
pi_78363574
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hahaha Met crème brulee red ik me inmiddels wel hoor! die lukt altijd goed, ook het bruine laagje
Stil nou, bah! Jij mag niet over gebrande suikerlaagjes praten tot je wond geheeld is!
pi_78363620
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jah man, als ik ooit zonder munutie zit gooi ik dat ding wel in de richting
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:39:08 #29
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78363636
quote:

[..]

Verse schaafwonden moet je met rust laten, niet smeren en niet punniken. Ook moet je voorkomen dat de nieuwe huid in de zon verbrand, want dat geeft rare littekens
pi_78363693
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Braamyo het volgende:

[..]

O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerend

Dan maar een faalaap - ik ben met geen tien brandende fakkels aan het rennen te krijgen. Nou ja, hoogstens als ik de bus dreig te missen, of bij achtervolging door een wesp. Nooit van harte.
pi_78363717
*bijt op tanden*

Goed, ik zal niks doen
pi_78363810
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah man, als ik ooit zonder munutie zit gooi ik dat ding wel in de richting
Gewoon in de ogen spuiten

oh nee.. babyspul prikt niet
pi_78363987
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Braam, waar in Zeeland, en mogen Belgen ook meedoen?

Lielie, ik zou absoluut geen Nivea gebruiken Maar ik ben echt een ijselijk overgevoelige pieperd.
17 Juni, vlissingen, 3km van station. Iedereen mag meedoen... Heb alleen nog geen idee waar je kan inschrijven
pi_78364054
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan maar een faalaap - ik ben met geen tien brandende fakkels aan het rennen te krijgen. Nou ja, hoogstens als ik de bus dreig te missen, of bij achtervolging door een wesp. Nooit van harte.
Ik zeg alleen dat de mensen die ik inhaal faalapen zijn jij niet

tenzij je consequent onder de 17,23 KM/U rijd
pi_78364056
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Het worst leuker naarmate je er beter in wordt - maar dat is eigenlijk bij iedere vorm van sport zo. Zelfs bij yoga of pilates.
pi_78364147
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Braamyo het volgende:

[..]

17 Juni, vlissingen, 3km van station. Iedereen mag meedoen... Heb alleen nog geen idee waar je kan inschrijven
Da's gewoon een doordeweekse dag Ik ben een burger hoor, moet gewoon de dag erna weer werken
pi_78364209
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het worst leuker naarmate je er beter in wordt - maar dat is eigenlijk bij iedere vorm van sport zo. Zelfs bij yoga of pilates.
Inderdaad, toen ik voor het eerst de 10 KM rende (58,10) was ik echt super blij en trots op mezelf. Amper 2 weken later ren ik diezelfde ronde in 45,31 en dacht ik bij mezelf, waar was ik toen ook al weer blij om
pi_78364259
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's gewoon een doordeweekse dag Ik ben een burger hoor, moet gewoon de dag erna weer werken
Owja? ik had geen idee, heb mezelf er ook nog niet in verdiept voor dit jaar dus ik zou het nog niet weten LOL
pi_78364281
De schuimpjes mislukken! dat is me nog nooit overkomen.. Ze worden niet hard en er is eiwit uit gelopen Waarschijnlijk had ik de kom niet schoon genoeg gemaakt.. niet goed gemengd daardoor..

nou ja, scheelt Thijs en mij weer snoepen..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:48:04 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_78364298
hardlopen? alleen als het regent van huis naar de auto of omgekeerd.
fietsen is geen probleem, als het droog (of bijna droog) ga ik met de fiets naar de sportschool.
het zwembad is me net te ver om met de fiets te doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_78364299
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

EXCUUS 19 juni had dat moeten zijn, en das wel een zaterdag !
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:49:07 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78364361
Morgen gaan Braamyo met echte munitie Zwitsal de steden onveilig maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78364364
wat kaas zei LIE! Absoluut niks smeren en al helemaal niet iets geparfumeerds. Als de korst goed hard is kan je evt vaseline smeren om het soepel te houden.
pi_78364365
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, yoga en (recent weer stevig opgepakt) hoopdance zijn beslist wel aan mij besteed - ik haal daar vooral ook iets uit dat niks met spieren of conditie te maken heeft. Evenwicht, beheersing, expressie, dát vind ik voor mezelf fijn en belangrijk.
Hardlopen druist echt heel erg in tegen wat ik met mijn lijf wil. Al dat geknal op die gewrichten, uitputting, steeds harder gaan, steeds langer door... Ik snap heel goed dat er mensen zijn die dat juist lekker vinden, maar aan mijn lichaam geen hardloperij!
pi_78364474
Als ik buiten fiets, ga ik meestal met een gangetje van 22,23, zit ik boven op de hometrainer fiets ik met gemak 26,28 Ik snap dat niet? Komt dat dan toch door de zeebries die hier altijd hangt?
pi_78364543
Fietsen en hardlopen - ik krijg er alleen maar méér zin in mijn warme bed van. Dus! Erin!
Een fijne avond nog, allemaal!
pi_78364545
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Braamyo het volgende:
De forum admin is super snel vandaag, goed bezig !!!!
ik was het maar hoor
pi_78364559
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef z80 het volgende:
hardlopen? alleen als het regent van huis naar de auto of omgekeerd.
fietsen is geen probleem, als het droog (of bijna droog) ga ik met de fiets naar de sportschool.
het zwembad is me net te ver om met de fiets te doen.
Oh ja, zwemmen. Dat ga ik ook nog doen
Eerst ff zwembad zoeken
pi_78364592
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:

ik was het maar hoor
Admin mori
pi_78364647
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, yoga en (recent weer stevig opgepakt) hoopdance zijn beslist wel aan mij besteed - ik haal daar vooral ook iets uit dat niks met spieren of conditie te maken heeft. Evenwicht, beheersing, expressie, dát vind ik voor mezelf fijn en belangrijk.
Hardlopen druist echt heel erg in tegen wat ik met mijn lijf wil. Al dat geknal op die gewrichten, uitputting, steeds harder gaan, steeds langer door... Ik snap heel goed dat er mensen zijn die dat juist lekker vinden, maar aan mijn lichaam geen hardloperij!
Ik doe gewoon van alles wat Yoga en pilates, maar ook hardlopen, spinnen en zwemmen. Ik hou van de kalmte en beheersing van yoga, maar ook van de kick van grote stukken rennen of spinnen totdat je drijft van het zweet Het geeft me allebei de rust in mijn hoofd die ik weleens nodig heb!
pi_78364689
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Als ik buiten fiets, ga ik meestal met een gangetje van 22,23, zit ik boven op de hometrainer fiets ik met gemak 26,28 Ik snap dat niet? Komt dat dan toch door de zeebries die hier altijd hangt?
Ik fiets ook altijd minimaal 20km/u op langere afstanden.. Alleen even het dorp in doe ik op een kleiner boodschappenfietsje en die wil niet zo heel hard.. Maar langzaam fietsen kan ik eigenlijk gewoon niet geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')