abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78362512
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maar dat weet ze toch niet? Ze heeft toch niets in die richting tegen jou gezegd? Ze heeft alleen maar met je geflirt, geen beloftes gedaan. Dan heeft ze je toch geen valse hoop gegeven?
Ik heb al eerder aangegeven dat ze tegen andere mensen heeft gezegd dat ze mij wel zag zitten. Naar mijn mening is dit dan hoop voor mij. Maar ik zal wederom wel weer fout zitten
pi_78362589
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Fortitude het volgende:
Volgende keer toch maar wel weer vaart maken.
Zal ik doen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:29:00 #103
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78362845
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef trolleinzwei het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven dat ze tegen andere mensen heeft gezegd dat ze mij wel zag zitten. Naar mijn mening is dit dan hoop voor mij. Maar ik zal wederom wel weer fout zitten
ja...ze wilde waarschijnlijk ook dat je iets deed...maar dat deed je niet, ondanks dat flirten van je...het was geen valse hoop, het was echte hoop, maar je hebt gewoon te lang gewacht...dus ga haar niks kwalijk nemen...eigen schuld...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:29:06 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78362854
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef trolleinzwei het volgende:

[..]

Ze heeft niets tegen jou gezegd, en dat is het enige wat geldt in relaties tussen mensen. Dat neemt niet weg dat het natuurlijk allemaal wel kut is enzo. Sterkte en ik hoop dat je een volgende keer meer geluk hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:56:12 #105
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78364816
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef trolleinzwei het volgende:

[..]

Mss heb je wel gelijk.

Maar toch hoop ik nog op die verontschuldiging.
Zoals ik al eerder zei: blijven hopen en wachten.. ..

Koppig kereltje!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:04:13 #106
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78365357
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je hierover flink kut voelt.
Maar het is toch niet zo dat ze verplicht is om zich aan jou te verontschuldigen.
Ja, behalve soms.
pi_78366075
Ten eerste vind ik niet echt dat ze je een verontschuldiging verplicht is, afgaande op je verhaal maar:Het zou ook nog kunnen dat het meisje in kwestie sowieso niet wist wat je nou wilde en nu niet zomaar durft te zeggen dat ze wist dat je haar leuk vond en sorry dat ik nu met je vriend ga.
Want wie weet zou ze dan wel een foute conclusie hebben getrokken. Wat flirten voor jou is, is niet per definitie flirten voor een ander.
En als jij je ook niet zo heel erg anders gedraagt dan voorheen denkt zij dat het op deze manier ook wel goed komt.
pi_78390021
Ik vind het niet netjes van die vriend dat hij pas, nadat hij wat bereikt had bij haar, vertelde dat hij haar al eerder zag zitten. Hij wist van te voren dat jij haar al leuk vond, waarom had hij niks gezegd over zijn gevoelens naar haar?

Als het een "echte" vriend is, dan vertel je dat elkaar lijkt me.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_78391352
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:24 schreef Leatherneck het volgende:
Ik vind het niet netjes van die vriend dat hij pas, nadat hij wat bereikt had bij haar, vertelde dat hij haar al eerder zag zitten. Hij wist van te voren dat jij haar al leuk vond, waarom had hij niks gezegd over zijn gevoelens naar haar?

Als het een "echte" vriend is, dan vertel je dat elkaar lijkt me.
Dat meisje zit niet fout.
Jouw vriend echter wel.
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:06:10 #110
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_78394113
Dit soort dingen gebeuren als je te lang wacht.
Is mij ook een paar keer overkomen, waardoor ik dat de laatste keer niet heb gedaan en nu heb ik een fantastische vriendin.

Dus een tip voor de volgende keer: niet te lang wachten.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:14:51 #111
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_78396958
je kunt 2 dingen doen:

- verdergaan met je leven zonder haar.
- praat met d'r hierover en vertel hoe je erover denkt. Kijken wat zij dan zegt/doet?

my 2 cents..
pi_78397103
Live out of your imagination, not your history.
pi_78429982
Troll/TS
Als je al een maand met haar flirt, jullie vinden elkaar leuk en er gebeurt niks en ze gaat vervolgens met je vriend weg. Nou ik zou het wel weten. Vergeet haar, pak iemand anders. De meeste vrouwen zijn gewoon erg afwachtend, verwachten dat de man alles doet, de eerste stap zet. En zodra je dat niet doet gaan ze met een andere gozer mee die dat wel doet. Nou dan weet je toch hoe het zit, ze vind je gewoon niet leuk genoeg anders had ze wèl een move gedaan. Het zelfde geld misschien ook voor jouw. Een maand de tijd gehad, geen move, dan kan je beetje angstig zijn, verlegen of bang dat je te snel gaat. Maar als je echt iemand leuk vind, dan ga je er achteraan toch? Doe je er alles aan om haar te 'veroveren'.

En ga nou niet om excuses vragen of uitleg, want vrouwen doen dat niet, zien toch niet in dat ze 'verkeerd' bezig zijn geweest. Die hebben een heel ander verwachtingspatroon dan wij mannen
pi_78430466
Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt over deze situatie, maar ik denk dat dit meisje hoe dan ook uiteindelijk voor je vriend was gegaan als ik het zo lees. Ze was niet gek genoeg op jou, anders had ze heel die vriend van je niet zien staan.
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:23:49 #115
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_78431038
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef trolleinzwei het volgende:
...
Waar ik nu mee in mijn maag zit is het meisje in kwestie. In dit soort situaties ben ik, waarschijnlijk met veel mensen hier, geneigd om "Vieze hoer" te zeggen tegen haar. ...
Ben je kierewiet?
Ik lees niks in je hele OP wat die kwalificatie rechtvaardigt.

Ik denk dat ze beter af is zonder jou, als dit je manier van denken is.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:55:26 #116
173455 KeyzerSoze
Green eyed bandit
pi_78432174
Street Fighter II stemmetje: YOU LOSE!
smoke and a pancake?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')