Heb ik dat dan gezegd? Ik heb er toch ook vrede mee dat ze nu wat heeft met iemand anders.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan nog, sinds wanneer staat flirten gelijk aan exclusieve relatie?
gaat niet gebeuren hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Heb ik dat dan gezegd? Ik heb er toch ook vrede mee dat ze nu wat heeft met iemand anders.
Ik vind het persoonlijk nogal raar wanneer je eerst loopt te verkondigen dat je iemand erg leukt vindt een week later er met iemand anders vandoor gaat.
Het grootste probleem voor mij is dat, omdat ik haar dagelijks zie en ze doet alsof er niks aan de hand is, ze op zijn minst wel iets mag uitleggen.
Nee, maar zo reageer je wel, ja ze vond jou misschien leuk, maar ze vond die andere gast leuker. Waarom moet ze nu sorry zeggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Heb ik dat dan gezegd? Ik heb er toch ook vrede mee dat ze nu wat heeft met iemand anders.
Ik vind het persoonlijk nogal raar wanneer je eerst loopt te verkondigen dat je iemand erg leukt vindt een week later er met iemand anders vandoor gaat.
Het grootste probleem voor mij is dat, omdat ik haar dagelijks zie en ze doet alsof er niks aan de hand is, ze op zijn minst wel iets mag uitleggen.
Daar was ik al bang voor, ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren hoor...
Omdat ze iemand valse hoop heeft gegeven. Dat vind ik persoonlijk wel een excuses waard, maar het blijkt dat ik hier de enige ben die zo denkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, maar zo reageer je wel, ja ze vond jou misschien leuk, maar ze vond die andere gast leuker. Waarom moet ze nu sorry zeggen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Omdat ze iemand valse hoop heeft gegeven. Dat vind ik persoonlijk wel een excuses waard, maar het blijkt dat ik hier de enige ben die zo denkt.
Ik ben oubollig en ik weet het.
Als je eerder 'je move' had gemaakt was jij nu misschien met haar ipv die vriend. Heeft dus denk ik weinig met valse hoop te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Omdat ze iemand valse hoop heeft gegeven. Dat vind ik persoonlijk wel een excuses waard, maar het blijkt dat ik hier de enige ben die zo denkt.
Ik ben het wel met je eens. En het desbetreffende meisje is het zich bewust. Dus die excuses zijn netjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met oubolligheid te maken, wel des te meer met 'claim' gedrag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef trolleinzwei het volgende:
of als hij eerder zijn move had gemaakt had ze nu beide jongens gehad en was ze alweer met de derde bezig terwijl de twee zware ruzie hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je eerder 'je move' had gemaakt was jij nu misschien met haar ipv die vriend. Heeft dus denk ik weinig met valse hoop te maken.
En dat jij oubollig bent is nog geen reden voor haar om dat ook zijn, vandaar ook mijn eerdere reactie over verschillende normen en waarden.
Claim? Als ik haar claimde dan had ik die vriend een stomp op zijn neus gegeven en gezegd dat hij van eraf moet blijven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met oubolligheid te maken, wel des te meer met 'claim' gedrag.
Ja. Althans in dit geval wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef trolleinzwei het volgende:
Claim? Als ik haar claimde dan had ik die vriend een stomp op zijn neus gegeven en gezegd dat hij van eraf moet blijven.
Staat de verwachting van een verontschuldiging gelijk aan een claim?
het verwachten van een verontschuldiging loopt alleen maar uit op ellendequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Claim? Als ik haar claimde dan had ik die vriend een stomp op zijn neus gegeven en gezegd dat hij van eraf moet blijven.
Euh ja... jij verwacht iets van haar, iets wat niet binnen een normaal verwachtingspatroon valt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Zie reactie van Sjeen hierboven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef trolleinzwei het volgende:
Leg mij dat maar eens uit. Of claim ik jou nu ook al?
Is even zeggen "Sorry, ik vond je leuk, maar ik vind hem eigenlijk leuker" dan echt teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Euh ja... jij verwacht iets van haar, iets wat niet binnen een normaal verwachtingspatroon valt.
Gezien de reacties in dit topic zal het dat laatste wel zijn ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef trolleinzwei het volgende:
Is even zeggen "Sorry, ik vond je leuk, maar ik vind hem eigenlijk leuker" dan echt teveel gevraagd?
Dan zal het wel aan mij liggen.
Ja, eigenlijk wel... Ze heeft nooit direct aan jou gezegd dat ze je zag zitten, waarom dan wel direct aan jou zeggen 'he sorry, ik zie hem net effe meer zitten'?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Is even zeggen "Sorry, ik vond je leuk, maar ik vind hem eigenlijk leuker" dan echt teveel gevraagd?
Ja, het is te veel gevraagd. Ze is je niet echt iets verplicht. Je was toch slechts een vriend. In dit geval moet je blij zijn met wat je krijgt, denk ik. (niet bot bedoeld)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
blij zijn met niksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ja, het is te veel gevraagd. Ze is je niet echt iets verplicht. Je was toch slechts een vriend. In dit geval moet je blij zijn met wat je krijgt, denk ik. (niet bot bedoeld)
Ze is je totaal geen antwoord verplicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel anders op zit. Je kan proberen haar te veroveren, maar de kans is groot dat het verspilde moeite is. Ze heeft tenslotte voor hem gekozen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef trolleinzwei het volgende:
Mijn vraag is hoe ik het beste om kan gaan met deze situatie. Moet ik zelf naar haar toestappen voor een uitleg? Of gewoon alles laten voor wat het is een doorgaan met het dagelijkse leven? Zijn er nog ander tips of reacties?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |