abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78359424
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan nog, sinds wanneer staat flirten gelijk aan exclusieve relatie?
Heb ik dat dan gezegd? Ik heb er toch ook vrede mee dat ze nu wat heeft met iemand anders.

Ik vind het persoonlijk nogal raar wanneer je eerst loopt te verkondigen dat je iemand erg leukt vindt een week later er met iemand anders vandoor gaat.

Het grootste probleem voor mij is dat, omdat ik haar dagelijks zie en ze doet alsof er niks aan de hand is, ze op zijn minst wel iets mag uitleggen.
pi_78359472
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef trolleinzwei het volgende:

[..]

Heb ik dat dan gezegd? Ik heb er toch ook vrede mee dat ze nu wat heeft met iemand anders.

Ik vind het persoonlijk nogal raar wanneer je eerst loopt te verkondigen dat je iemand erg leukt vindt een week later er met iemand anders vandoor gaat.

Het grootste probleem voor mij is dat, omdat ik haar dagelijks zie en ze doet alsof er niks aan de hand is, ze op zijn minst wel iets mag uitleggen.
gaat niet gebeuren hoor...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_78359512
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef trolleinzwei het volgende:

[..]

Nee, maar zo reageer je wel, ja ze vond jou misschien leuk, maar ze vond die andere gast leuker. Waarom moet ze nu sorry zeggen?
pi_78359529
Als je open staat voor een relatie kan het zijn dat je meerdere mensen leuk vind en accepteert. Zij hebben ook niks, ze daten alleen voor zover ik het begrijp. Kan alsnog zijn dat het snel stopt.
pi_78359532
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

gaat niet gebeuren hoor...
Daar was ik al bang voor, ja.
pi_78359712
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, maar zo reageer je wel, ja ze vond jou misschien leuk, maar ze vond die andere gast leuker. Waarom moet ze nu sorry zeggen?
Omdat ze iemand valse hoop heeft gegeven. Dat vind ik persoonlijk wel een excuses waard, maar het blijkt dat ik hier de enige ben die zo denkt.

Ik ben oubollig en ik weet het.
pi_78359786
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef trolleinzwei het volgende:

[..]

Omdat ze iemand valse hoop heeft gegeven. Dat vind ik persoonlijk wel een excuses waard, maar het blijkt dat ik hier de enige ben die zo denkt.

jup
en het maakt je in dit geval zeker niet aantrekkelijker voor de volgende.
Doe eens lief!
pi_78359803
quote:

[..]

Als je eerder 'je move' had gemaakt was jij nu misschien met haar ipv die vriend. Heeft dus denk ik weinig met valse hoop te maken.

En dat jij oubollig bent is nog geen reden voor haar om dat ook zijn, vandaar ook mijn eerdere reactie over verschillende normen en waarden.
pi_78359859
quote:

[..]

Ik ben het wel met je eens. En het desbetreffende meisje is het zich bewust. Dus die excuses zijn netjes.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78359873
quote:

Heeft niet zoveel met oubolligheid te maken, wel des te meer met 'claim' gedrag.
pi_78359930
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als je eerder 'je move' had gemaakt was jij nu misschien met haar ipv die vriend. Heeft dus denk ik weinig met valse hoop te maken.

En dat jij oubollig bent is nog geen reden voor haar om dat ook zijn, vandaar ook mijn eerdere reactie over verschillende normen en waarden.
of als hij eerder zijn move had gemaakt had ze nu beide jongens gehad en was ze alweer met de derde bezig terwijl de twee zware ruzie hebben
pi_78359949
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Heeft niet zoveel met oubolligheid te maken, wel des te meer met 'claim' gedrag.
Claim? Als ik haar claimde dan had ik die vriend een stomp op zijn neus gegeven en gezegd dat hij van eraf moet blijven.

Staat de verwachting van een verontschuldiging gelijk aan een claim?
pi_78360009
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef trolleinzwei het volgende:
Claim? Als ik haar claimde dan had ik die vriend een stomp op zijn neus gegeven en gezegd dat hij van eraf moet blijven.

Ja. Althans in dit geval wel.
pi_78360012
quote:

[..]

het verwachten van een verontschuldiging loopt alleen maar uit op ellende
Doe eens lief!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 februari 2010 @ 20:46:07 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78360054
quote:

[..]

Euh ja... jij verwacht iets van haar, iets wat niet binnen een normaal verwachtingspatroon valt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78360083
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja. Althans in dit geval wel.
Leg mij dat maar eens uit. Of claim ik jou nu ook al?
pi_78360155
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef trolleinzwei het volgende:
Leg mij dat maar eens uit. Of claim ik jou nu ook al?
Zie reactie van Sjeen hierboven.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:50:21 #68
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78360310
Ze probeert je jaloers te krijgen zodat je eindelijk eens actie onderneemt.

De rede dat je geen excuses krijgt is omdat ze wilt dat je haar ouderwets veroverd en dus afpakt van die 'vriend' en d'r meesleept naar je grot..

Maargoed je kan ook gewoon blijven wachten en hopen en mss struikel je wel over een dame die ook zit te wachten en hopen en kunnen jullie dat (terwijl jullie beide op de ware wachten) 'samen' doen..

pi_78360455
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Euh ja... jij verwacht iets van haar, iets wat niet binnen een normaal verwachtingspatroon valt.
Is even zeggen "Sorry, ik vond je leuk, maar ik vind hem eigenlijk leuker" dan echt teveel gevraagd?

Dan zal het wel aan mij liggen.
pi_78360560
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef trolleinzwei het volgende:
Is even zeggen "Sorry, ik vond je leuk, maar ik vind hem eigenlijk leuker" dan echt teveel gevraagd?

Gezien de reacties in dit topic zal het dat laatste wel zijn ja.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 februari 2010 @ 20:55:02 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78360598
quote:

[..]

Ja, eigenlijk wel... Ze heeft nooit direct aan jou gezegd dat ze je zag zitten, waarom dan wel direct aan jou zeggen 'he sorry, ik zie hem net effe meer zitten'?

Ze is geen verantwoording aan jou verschuldigd, hoe lullig de situatie ook is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78360622
quote:

[..]

Ja, het is te veel gevraagd. Ze is je niet echt iets verplicht. Je was toch slechts een vriend. In dit geval moet je blij zijn met wat je krijgt, denk ik. (niet bot bedoeld)
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78360690
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ja, het is te veel gevraagd. Ze is je niet echt iets verplicht. Je was toch slechts een vriend. In dit geval moet je blij zijn met wat je krijgt, denk ik. (niet bot bedoeld)
blij zijn met niks
pi_78360717
quote:

[..]

Ze is je totaal geen antwoord verplicht.
pi_78360877
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef trolleinzwei het volgende:
Mijn vraag is hoe ik het beste om kan gaan met deze situatie. Moet ik zelf naar haar toestappen voor een uitleg? Of gewoon alles laten voor wat het is een doorgaan met het dagelijkse leven? Zijn er nog ander tips of reacties?
Denk niet dat er heel veel anders op zit. Je kan proberen haar te veroveren, maar de kans is groot dat het verspilde moeite is. Ze heeft tenslotte voor hem gekozen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')