Er zijn ook nog SMSjes hè? Die zie je niet op de site, maar worden wel meegerekend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Op 3 reacties het gemiddelde berekenenZeker te lui om zelf iets te doen
Dan komt hij pas na Serious Request aan de beurt, mij heeft hij nog steeds niet terug gebeld, terwijl ik mijn Mama Appelsap vorig jaar al had ingediendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Jeuk aan m'n billen...
Wie mailt 'm naar Timur?
Corne Klijn ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan komt hij pas na Serious Request aan de beurt, mij heeft hij nog steeds niet terug gebeld, terwijl ik mijn Mama Appelsap vorig jaar al had ingediend
Wel heel toevallig dat het cijfer op de site altijd overeen komt met het cijfer van Michielquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn ook nog SMSjes hè? Die zie je niet op de site, maar worden wel meegerekend.
Timur heeft mij zelfs nog persoonlijk gemailt om naar mijn tel nummer te vragen, ik had niet verwacht dat ze mijne goed zouden vinden, dus had ik 09091336 ingevuld, maar "Er was geen pijl op te trekken" wanneer ik terug gebeld zou worden, hij is dus bij Timur nog niet geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is die niet eens geweest ? Of was het bij Ekstra Weekend ofzo.
Waarschijnlijk is de productie-stagiair AKA Ramon te druk met twitteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Timur heeft mij zelfs nog persoonlijk gemailt om naar mijn tel nummer te vragen, ik had niet verwacht dat ze mijne goed zouden vinden, dus had ik 09091336 ingevuld, maar "Er was geen pijl op te trekken" wanneer ik terug gebeld zou worden, hij is dus bij Timur nog niet geweest
Da kan toch niet Timoerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de productie-stagiair AKA Ramon te druk met twitteren.
Mjah, 't zou best leuk zijn als je het gesprek, de single (met dansje) en de afkondiging op YouTube zou willen slingeren jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer YouTube-materiaal net dus? Was even weg.
Mwah... het dansje viel mij nogal tegen (zo doet Michiel altijdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 't zou best leuk zijn als je het gesprek, de single (met dansje) en de afkondiging op YouTube zou willen slingeren ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |