Er is een app in de appstore genaamd Forward Reply and Edit. Als je deze hebt geinstalleerd staat het bij een e-mail in je menu boven aan. Vond het standaard idd ook best een groot gemis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef donnerkabab het volgende:
een vraag: als ik een mail ontvangen op mijn blackberry en ik wil deze mail doorsturen naar iemand anders, kan ik deze mail dan ook bewerken/editten?... het wil maar niet lukken...
thanks ik heb het even uitgeprobeerd, bij Reply & Edit krijg ik Reply & Reply All, maar bij Forward & Edit krijg ik niets als ik erop klik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Er is een app in de appstore genaamd Forward Reply and Edit. Als je deze hebt geinstalleerd staat het bij een e-mail in je menu boven aan. Vond het standaard idd ook best een groot gemis.
even een nieuw simkaartje vragen in de shop? Misschien dat het daar aan ligt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:23 schreef Chen het volgende:
Heb hier een probleem met mijn Bold 9000. Smsen zelf gaat goed, maar het ontvagen van sms gaat niet altijd. Dan loopt m'n blackberry even vast, krijg het laadschermpje in het midden te zien, vervolgens zijn alle niet opgeslagen berichten weg en kan ik geen nieuwe berichten meer ontvagen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ja! In het menu is de bovenste regel het 'startscherm'.. Beetje duidelijk geformuleerd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef nelisb het volgende:
Kan ik op m'n 9700 het startscherm ook aanpassen?
Er staat nu een inbox voor alle berichten. 3 emailboxen, sms box en telefoonbox.
Agenda moet erbij en 1 email box weg.
Een echte teller is er niet zo direct op je BB.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:45 schreef styliste het volgende:
Weet iemand toevallig of je kan zien hoeveel smsjes je hebt ontvangen en hoeveel je hebt verstuurd?
heb nu even de trial geinstalleerd en het lijkt te werken, echter de navigatie in deze app is op de storm ronduit kut.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:48 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Een echte teller is er niet zo direct op je BB.
Onder "opties-status-databasegrootte" staat wel onder berichten het TOTAAL aantal berichten dat op je BB opgeslagen staat. Maar dat is zowel verzonden als ontvangen.
Een optie zou kunnen een app kunnen zijn. Nou weet ik dat Toysoft Development Inc. een app heeft ontwikkeld die dus smsjes telt en waarbij je ook een limiet kunt zetten e.d.
Heb er zelf geen ervaring mee, dus even googlen en kijken of dat wat is?
Als het goed is heb je de Bolt app gedownload en staat ie waarschijnlijk in "downloads"..quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef JaneDoe het volgende:
sinds gisteren in t bezit van een 9700
heb een vraag; hoe kan je bolt gebruiken als standaard browser?
moet nu steeds via my world
en hoe kan ik die fokgroep toevoegen aan bbm?![]()
hoe werkt dat met dat scannen? stap voor stap please
Gewoon een TomTom kopen? Die zijn niet meer zo duur de laatste tijd..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zoektocht naar goede navigatie-software voor m'n 9700.... Nav4All is weg met dank aan Nokia's overname van Navteq, Wayfinder is overgenomen door Vodafone, TomTom levert geen systeem voor Blackberry, etc.
Systemen als KPN Op Weg wil ik eigenlijk ook helemaal niet, omdat ik geen zin heb om m'n kaarten over de verbinding te moeten downloaden: ik wil 'm ook in het buitenland kunnen gebruiken. Iemand een idee?
Heb ik, maar het is gewoon gemakkelijk om niet met verschillende apparaten rond te lopen. Met name omdat er gewoon een prima gps in de blackberry zit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:15 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Gewoon een TomTom kopen? Die zijn niet meer zo duur de laatste tijd..
Het blijft maar een telefoon, weet je!
Klopt, heb je gelijk in!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heb ik, maar het is gewoon gemakkelijk om niet met verschillende apparaten rond te lopen. Met name omdat er gewoon een prima gps in de blackberry zit.
gelukt en gelukt, thnx!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:10 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Als het goed is heb je de Bolt app gedownload en staat ie waarschijnlijk in "downloads"..
Deze app kun je dus gewoon in het beginmenu zetten door 'm te verplaatsen.. Zo kun je er sneller bij..
Ik weet alleen niet of je de standaard BB browser kunt vervangen door Bolt (waarschijnlijk niet!)
Voor die fokgroep op BBM:
-Open de site met de barcode op de pc/laptop
-Ga op je BB naar de BBM en dan onder BB-groepen :"streepjescode van een groep scannen"
-foto maken van die code op je pc/laptop en dan moet ie het als het goed is doen!
Hoop dat het zo helder is allemaal?
Helemaal goed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gelukt en gelukt, thnx!
heb die standaardbrowser nu maar op verborgen gezet
hmmquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Helemaal goed!
N.B.: als je een link opent op je BB zal de BB toch automatisch weer de standaard BB browser kiezen!
Inderdaad. Die blijft gewoon staan. In principe niets mis mee zolang de status 'uninstalled' is: het is gewoon een soort van 'geschiedenis'..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hmm![]()
nog een vraag, ik heb een app gedld en weer uninstalled, maar hij blijft in my world staan
weet niet hoe ik em moet deletenof kan dat niet?
Wauw! Dat zijn wel veel eisen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:39 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee voor een goede theme?
Wat ik wil is als je op het icoontje van je email gaat staat je de emailtjes daarboven ziet zeg maar.
Dit is het thema wat ik nu heb.
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/screenshots/4681
Bij 1 afbeelding sta je op de agenda en zie je daarboven dus de afspraken, ideaal!
Dit wil ik dus ook met emailberichten.
Verder wil ik alleen op m'n beginscherm icoontje voor berichten waar alle berichten instaan, 2 x emailbox icoon, sms icoon, agenda icoon en telefoonbook icoon.
Het bovenstaande thema geeft er 1 te weinig weer.
Wil dus 6 icoontjes op mn beginscherm.
Zal een zeikerd zijn maar wil dit gewoon haha.
www.moodio.fmquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef JaneDoe het volgende:
tips voor een radio app (voornamelijk nl zenders)?
Eis 1: Dit thema heeft alleen een custom lay-out. Helaas kan ik die optie niet kiezen. Maar ongelezen emailtjes geeft ie wel weer als de agenda. Dus dat is prima.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Wauw! Dat zijn wel veel eisen!
Eis 1: ik zou niet weten of dat kan! Wat wel mogelijk is, is de 'today' optie. Elk thema heeft een 'zen' en een 'today' lay-out.. de 'zen' layout is de normale layout met het startscherm in icoontjes..
De 'today' layout heet als startscherm de eerstevolgeende agendaitems e.d.
Zelf even mee spelen in het thema-menu, stel ik voor!
Eis 2: Het startmenu kun je zelf indelen zoals je wilt door gewoon even met de icoontjes te spelen in het menu: de bovenste regel in het menu is het startmenu. Je kunt zelf ook mappen/icoontjes aanmaken!
Good luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |