Die van de bb9700 is de standaard voor alle merken. (micro usb)quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef nelisb het volgende:
Wel irritant dat ze bij bb de laders aanpassen. Die van de bold9000 is anders dan de bold9700.
dat geloof ik! Maar hij past niet op de bold9000 waar m'n vrouw alles accessoires zoals een autolader voor heeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die van de bb9700 is de standaard voor alle merken. (micro usb)
lock je m terwijl je nog een mail open hebt staan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef znarch het volgende:
Hmm ga het hier ook maar proberen.
Sinds vandaag als ik mijn 9700 unlock, terwijl ik een nieuw mailtje heb opent hij gelijk het mailtje. Weet iemand hoe ik dat fix?
dat ie niet kan verzendenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef donnerkabab het volgende:
ik heb een gmail op mijn blackberry, en vandaag krijg ik bij mijn emails op mijn blackberry een rode kruis (X teken) weet iemand wat dat betekent?
Ja ik kreeg het ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef donnerkabab het volgende:
ik heb een gmail op mijn blackberry, en vandaag krijg ik bij mijn emails op mijn blackberry een rode kruis (X teken) weet iemand wat dat betekent?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het ook.
Ga naar je e-mailinstellingen pagina op het internet. Daar staat als het goed is een envelopje met een kruis erdoor heen, klik er ff op en hij word opnieuw gevalideerd en hij zou weer moeten werken
Ik had het net ook daarom.
het werkt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het ook.
Ga naar je e-mailinstellingen pagina op het internet. Daar staat als het goed is een envelopje met een kruis erdoor heen, klik er ff op en hij word opnieuw gevalideerd en hij zou weer moeten werken
Ik had het net ook daarom.
nee, het staat er gewoon echt nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Antony1989 het volgende:
Heb je een Nederlandse BB?
Staat bij invoertaal, en dan Tekstinvoeropties weergeven
Raar... Wat voor OS heb je? En al opnieuw opgestart?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef znarch het volgende:
[..]
nee, het staat er gewoon echt niet
[ afbeelding ]
Huh? Daar gaat het niet om, ik heb verschillende talen erop. Maar de input opties geeft hij niet weer.quote:
Waarschijnlijk omdat hij geen nederlands woordenboek heeft. Als je een Nederlandse OS installeerd krijg je dit namelijk wel. En als je Engels selecteert waarschijnlijk ook?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Huh? Daar gaat het niet om, ik heb verschillende talen erop. Maar de input opties geeft hij niet weer.
Nope, helaasquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij geen nederlands woordenboek heeft. Als je een Nederlandse OS installeerd krijg je dit namelijk wel. En als je Engels selecteert waarschijnlijk ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |