quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef Sheriam het volgende:
[..]
En ik walg van mensen die anderen op hun uiterlijk beoordelen. Wat maakt het nu uit wat iemand draagt, als 't maar lekker zit. Nette pakken
Niks mis met nette pakkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef Sheriam het volgende:
[..]
En ik walg van mensen die anderen op hun uiterlijk beoordelen. Wat maakt het nu uit wat iemand draagt, als 't maar lekker zit. Nette pakken
Sorry, ik bedoelde alleen dat je *mij* voor geen goud zover krijgt dat soort kleren aan te trekken. Dacht dat dat logisch zou zijn in combinatie met de eerste zin, maar blijkbaar niet. Als iemand anders ze draagt storen ze me niet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Ach, je begrijpt toch wel wat ze bedoelt...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Buzz draagt helemaal geen kostuum op een intercontinentale vlucht. Dat maak jij er van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ach, je begrijpt toch wel wat ze bedoelt...
Die buzz1291 loopt maar wat uit de hoogte te roepen met z'n "je zou maar naast iemand in een korte broek zitten zeg, oh nee, de horror van zo iemand die je blikveld vervuilt"
En zelf uiteraard lekker strak in het pak intercontinentaal blijven vliegen omdat hij anders niet belangrijk genoeg gevonden wordt tussen al het plebs.
Sorry, maar aan dat soort mensen heb ik dus ook een schijthekel hoor.(en niet omdat ze strak in het pak zitten, maar juist doordat ze denken ook maar enige vorm van status te kunnen ontlenen aan de kleding die ze dragen...)
Ja, op die manier ook welquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ach, je begrijpt toch wel wat ze bedoelt...
Die buzz1291 loopt maar wat uit de hoogte te roepen met z'n "je zou maar naast iemand in een korte broek zitten zeg, oh nee, de horror van zo iemand die je blikveld vervuilt"
En zelf uiteraard lekker strak in het pak intercontinentaal blijven vliegen omdat hij anders niet belangrijk genoeg gevonden wordt tussen al het plebs.
Sorry, maar aan dat soort mensen heb ik dus ook een schijthekel hoor.(en niet omdat ze strak in het pak zitten, maar juist doordat ze denken ook maar enige vorm van status te kunnen ontlenen aan de kleding die ze dragen...)
Serieus? Op vliegvelden in Europa ofzo? Heb ze echt nog nooit ergens gezien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op steeds meer vliegvelden hebben ze van die aparte schoenenscanners waar je je voet op kan zetten zonder je schoenen uit te doen. Ik hoef vrijwel nooit mijn bergschoenen uit te doen hierdoor.
Frankfurtquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Hik het volgende:
[..]
Serieus? Op vliegvelden in Europa ofzo? Heb ze echt nog nooit ergens gezien.
Op de vliegvelden in de VS die ik ken en nog een heel stel andere lokaties moeten je schoenen sowieso uittrekken trouwens en op Schiphol als het alarm afgaat. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het alarm niet afgaat van (stevige) bergschoenen.
Trondheim, Oslo, Frankfurt en Brussel hebben het in ieder geval. En bij mijn bergschoenen gaat het alarm alleen af als ik toevallig "nummer 10" ben (of welke interval ze hebben ingesteld).quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Hik het volgende:
[..]
Serieus? Op vliegvelden in Europa ofzo? Heb ze echt nog nooit ergens gezien.
Op de vliegvelden in de VS die ik ken en nog een heel stel andere lokaties moeten je schoenen sowieso uittrekken trouwens en op Schiphol als het alarm afgaat. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het alarm niet afgaat van (stevige) bergschoenen.
De laatste keer heb ik eens getest wat er gebeurt als je je riem omlaat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef Hik het volgende:Controlepoort-proof. Het is zó irritant om je continu te moeten strippen. Voor mij dus geen riemen en truien en eventueel schoenen die makkelijk uit- en aankunnen (overigens ook wel zo sociaal voor de wachtrij achter je).
Dat dus. En inderdaad, veel riemen gaan niet eens af. Helaas de riem die ik graag draag wel. Heel irritant.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
Nouja het riemgebeuren heeft toch ook niks met de airline te maken maar meer met de security op de airport?
Hm, ja...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
Nouja het riemgebeuren heeft toch ook niks met de airline te maken maar meer met de security op de airport?
Kan je beter ook een busje zout meenemen, dan is dat mensenvlees een beetje beter te nassen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Gewoon normale kleding, jas trek ik in het vliegtuig uit en stop ik bij de handbagage (is dan niet meegewogen).
Soms denk ik weleens na wat de route is van een vliegtuig, vlieg ik veel boven Rusland dan trek ik een extra trui aan voor het geval dat je een noodlanding moet maken in Syberie.
Gewoon voor het idee, helpt toch niets.
vergeet de peper en vuurstenen vooral nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je beter ook een busje zout meenemen, dan is dat mensenvlees een beetje beter te nassen.
het belangrijkste: chocolaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef Blik het volgende:
[..]
vergeet de peper en vuurstenen vooral niet
een flesje water lijkt me het belangrijkste! Maar goed, dat mag je dan weer niet meenemen door security. Dus, altijd een flesje water kopen!quote:
Genoeg sneeuw in Siberië, dus nergens voor nodigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
een flesje water lijkt me het belangrijkste! Maar goed, dat mag je dan weer niet meenemen door security. Dus, altijd een flesje water kopen!
Ga je naar een koud of warm land?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:51 schreef Seven. het volgende:
Ik vlieg op 31 maart, iets van 24 uur in totaal reizen. Ik zorg voor een legging met een jurkje en een vest. verder ticket, portemonnee etc in de handtas, dikke sokken en sjaal in mijn handbagage.
Warm, legging gaat uit, vestje uit, sokken uit, schoenen uit, slippers aan en vamos.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Ga je naar een koud of warm land?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |