Wat is er schat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue! CUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoor je me!!!
CUUUUUEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid doe ik het
Ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.
Da's echt laaang geleden die filmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was gay maar ging niet met die vriend mee. Hij wou het eerst met zijn vader uitvechten.
Ga ik dit weekend doen.. bij mn oudersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.quote:
Alleen!quote:
Saaiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.
Zoiets van die strekking was 't toch?
En ik dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend doen.. bij mn ouders
Relaxed. Ik ook bij ouders, daar woon ik tenslotte nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend doen.. bij mn ouders
Ik zie het nu pas!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen!
Al heb ik nog nooit een massage gehad of met iemand anders (behalve als kinders met broertje en zus) in bad gezeten.
Wat wel en wat niet mocht moesten we nog bespreken, voorlopig moest je minimaal Cue_ en veel Vodka regelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.
Zoiets van die strekking was 't toch?
Voor alles moet een eerst keer zijn toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen!
Al heb ik nog nooit een massage gehad of met iemand anders (behalve als kinders met broertje en zus) in bad gezeten.
Liep ik weer op de zaken vooruit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat wel en wat niet mocht moesten we nog bespreken, voorlopig moest je minimaal Cue_ en veel Vodka regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |