Dat ga ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het erg leuk om met mn vriend bezig te zijn en ik hoef daar echt niets voor terug, neemt niet weg dat het soms wel lekker is om te ontvangen
Ongeduldige denk ik (en ik moest mijn ctrl-v leeg makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:38 schreef vencodark het volgende:
En niet zo'n beetje ook!
Betekend dus nu dat Babs de meest verslaafde, dan wel ongeduldige, is van het topic?
heb zo'n gevoel dat dit over mij gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef kitao het volgende:
Het ging er nu juist om dat sommigen constant met anderen in bed duiken en niet over een vaste relatie die ze naar eigen zeggen niet eens kunnen aanknopen.
Goed gegokt , je ontvangt een prijsje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb zo'n gevoel dat dit over mij gaat
Ik ga ook straks sporten!quote:
een befbeurt van een uur?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Goed gegokt , je ontvangt een prijsje.
Ook spaghettiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice. Wat ga je eten? Wij spaghetti.![]()
Dus ik neem nog maar 1 koekje.
JA MAAR NIET VAN HEM!!!!!quote:
Yep! Zumba ik vrees als ik daaraan mee doe dat ik dat alle overige deelnemers knock out mep.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Fitness? Ik ga straks aan de zumba
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Zumba ik vrees als ik daaraan mee doe dat ik dat alle overige deelnemers knock out mep.....
Wat zijn de eisen om een kickwijf te zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Alleen als je een kickwijf bent..
![]()
En dan lik ik je kont ook nog.
Even kijken of ze vanavond groepsles geeft....quote:
En anders vragen he!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Even kijken of ze vanavond groepsles geeft....
Wat is überhaupt een kickwijf?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen om een kickwijf te zijn?
Mijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik doe ook alles verkeerd hoor... echt niet aan mij besteed. Maarja.. vind het wel grappig
Ja want vrouwen waar je op kickt poepen niet! Daar hoef je geen wc mee te delen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Alleen als je een kickwijf bent..
![]()
En dan lik ik je kont ook nog.
Damn!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand die het waard is om een uur lang te beffen, incl kont!
Ik vind je nu al een kickwijfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen om een kickwijf te zijn?
Ja maar de schoonmaakster heb ik niet gezien en die andere receptioniste die ik ken ook niet.....quote:
Jij hebt eenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
MijnGaf eerst wel Zumbales.... Misschien dus toch maar eens doen dan....
Ken ik jou of jij mij , gooi niet weg wat in een gesloten zak zit , daar krijg je meestal spijt van.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je krijgt anders wel een kick kledingstuk.
Ik benquote:
Dan maar iemand vragen die je niet kentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar de schoonmaakster heb ik niet gezien en die andere receptioniste die ik ken ook niet.....
Ik neem aan dat ze sowieso goed de billetjes vegenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want vrouwen waar je op kickt poepen niet! Daar hoef je geen wc mee te delen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |