Ja, vooral malloten vanavond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef Jian het volgende:
Is er vanavond nog Open Podium en zo ja, is er al een mallotenartiestenlijst ?
Kirsten is er vanavond!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef Jian het volgende:
Erg hè? Het ontglipt hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[
Dat lekker denigrerende toontje ook..
Ik dacht dat 'Neef Harrie' ook zou komen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
Programma van vanavond en Kirsten babbelt de boel aan elkaar.![]()
Bij het programma VOP krijgen artiesten de kans hun talenten te tonen en een stukje van hunzelf te laten zien via een kort interview vooraf.
20.00 uur Pete Young
20.25 uur Erik Fortuin
20.55 uur Edje en Rotja
21.10 uur Johnny Valentino
21.40 uur Gijs van Dam
Volgens mij weet ik waaraan het ligt, maar ik ga niet als zoveelste zogenaamde expert daar op de chat vertellen hoe ik denk dat het zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef Jian het volgende:
"Where's my snare? I have no snare in my headphones"![]()
Ik ook. Ik vind alleen de voorbereidingen leuk om te zien.quote:Ik denk dat ik maar naar Sven ga kijken ..
Alsido, die gaat het vanavond in de regie ook doen. Peter gaat het podiumgeluid doen, daar waar ik dacht dat die pas morgen weer zou komen.quote:
Tenminste iets wat ie kan ...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Twiki heeft vandaag de functie van rondlopen met een mok thee in de hand.
Was al langer bekend maar boeit me even niet, ik ga vanavond lekker OS kijken. De 10 kilometer voor mannen! En dat al om 20.00 uur, hoef er niet eens voor op te blijven!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef Jian het volgende:
Johan moet zo maar weer even praten met Christianquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Jian het volgende:
Baluh voor die regisseurs, gezien het feit dat ze natuurlijk allemaal wel graag met Christian werken
Daar gaat ook echt helemaal niets meer van uit. Hij blijft hangen terwijl Leo de borden afruimt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:40 schreef Jian het volgende:
Twiggy is goed aan de bar, dat zie je zo, wat kan die man barhangen zeg
Maar Twiki is er wel bijna elke dag, hoor. Dat is ook vermoeiendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar gaat ook echt helemaal niets meer van uit. Hij blijft hangen terwijl Leo de borden afruimt.
Ja, ik word ook een beetje moe van de aanblikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Maar Twiki is er wel bijna elke dag, hoor. Dat is ook vermoeiend
Koffie verkeerd met Completa. Als ik dat zou drinken zou ik er net zo ongezond uit gaan zien als Twiki, denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
Thee, koffie, biertje, noem het maar, Twiggy kan er mee uit de voeten, tis een echte allrounder die jongen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
Thee, koffie, biertje, noem het maar, Twiggy kan er mee uit de voeten, tis een echte allrounder die jongen
Dit lijkt op sabotage.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Zit dat arme mens wel weer mooi in de zenuwen.
Zoals het vaak is in huize Vlemmix: de meesten willen gewoon met hun hoofd op de stream/in een videoclip/geld van Vlemmix, er zijn er maar een paar die iets willen/kunnen doen. Opvallend genoeg zijn deze mensen vaak het minst in beeld, tenzij ze nieuw zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een boel mensen daar zeg, waar zijn ze precies mee bezig? De website? Programma's?
Voornamelijk elkaar in de weg lopen Piet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een boel mensen daar zeg, waar zijn ze precies mee bezig? De website? Programma's?
Maanden Piet. Het is een soort van Comedy Capers met Alsido in de hoodrol.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar al doen ze niks, dan doen ze iig alsof ze ergens aan werken. Toch? Ik heb echt geen flauw idee wat ze daar nou overdag gedaan hebben in de laatste weken (of is 't al maanden)?
De chat is ook een Comedy Capers hoor. Sommigenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maanden Piet. Het is een soort van Comedy Capers met Alsido in de hoodrol.![]()
Samen met Chris. Ik lig echt onder de tafel hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Twiki is nu bevorderd tot Chef Lege Dozen.
Heidi zit in de regie en helpt waar hij kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Marrije het volgende:
Heidi verzorgt de youtubes vanuit SV?
Nu nog afdeling lege dozen en over een tijdje staan ze buiten het plantsoen aan te harken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met Chris. Ik lig echt onder de tafel hier.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef beequeen het volgende:
Oei, wie daar aan het roddelen over Alsido en de mail van Kiwi?
Het is geen roddelen, gewoon orde op zaken stellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef beequeen het volgende:
Oei, wie daar aan het roddelen over Alsido en de mail van Kiwi?
Leo dus. Thnx Tom.
Met één hand in de zakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Jian het volgende:
Kanjer die Twiki, echt geen klus is die jongen te zwaar. Als we Twiki naar Vancouver hadden gestuurd, dan hadden we nu Goud bij het Bobsleeën
Die zit ergens stiekem kabeltjes door te knippen, denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Dementor het volgende:
Waar is Alleskunner Alsido (AA) eigenlijk?
Jorda aka Gijs van Dam.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
Ik zie de oranje paraplu in stelling gebracht worden dus ik neem aan dat er een VmR komt. Maar met wie?
Oh toch niet met die zanger? Who cares.
HiDi?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
Ik zie de oranje paraplu in stelling gebracht worden dus ik neem aan dat er een VmR komt. Maar met wie?
Oh toch niet met die zanger? Who cares.
Oh okee. Gelukkig. Weten we meteen dat HiDi nuttig is.quote:
Waar was jij eigenlijk tijdens het politieke debat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef Jian het volgende:
Hier neem ik niet de moeite voor me aan te melden
Ik ook niet en ik ben ook geboren in de Jordaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Amsterdamse entertainer maar Palma kent 'm niet. Apart.
Ja, je zal het wel gek vinden, maar ik heb stiekum ook nog een leven naast Vlemmix ..... , sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk tijdens het politieke debat?
Z'n vrouw leest mee. Het zou leuk zijn als er iemand op de chat zou zijn die leuke verhalen heeft van Gijs in de kleedkamer na zijn optredensquote:
Hop !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n vrouw leest mee. Het zou leuk zijn als er iemand op de chat zou zijn die leuke verhalen heeft van Gijs in de kleedkamer na zijn optredens
Helemaal mee eens. Hij neemt ook Hansie ff lekker in de zeik.quote:
Die Hansie is dan ook niet goed bij z'n hoofd. Mijn god, wat was dat nou opeens weer net?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij neemt ook Hansie ff lekker in de zeik.
Bij de naam Knalpiemel krijgt ie een waas voor z'n ogen en begint ie spontaan te kwijlen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Hansie is dan ook niet goed bij z'n hoofd. Mijn god, wat was dat nou opeens weer net?
Ik ga nog even afscheid van hem nemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij de naam Knalpiemel krijgt ie een waas voor z'n ogen en begint ie spontaan te kwijlen heb ik gehoord
Typisch gevalletje: komt binnenvallen, leest een vraag, interpreteert hem verkeerd, ziet niet dat Jorda de humor wél begrijpt en hangt graag de dictator uit. Als Johan dat hoort, oeehh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Hansie is dan ook niet goed bij z'n hoofd. Mijn god, wat was dat nou opeens weer net?
Ah, wat leuk. Hopelijk kan ie gewoon zn gang een beetje gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heidi zit in de regie en helpt waar hij kan.
Wat een enorme zeikzak zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zijn fanclub beledigdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Typisch gevalletje: komt binnenvallen, leest een vraag, interpreteert hem verkeerd, ziet niet dat Jorda de humor wél begrijpt en hangt graag de dictator uit. Als Johan dat hoort, oeehh.
Ik maakte reclame voor mijn honing volgens Jorda, gewoon humor. En direct een kick van Hansie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet te geloven hè? Maar geen enkele reactie van een mod nu.quote:
Van wie, Hans? Fánclub?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zijn fanclub beledigd
De nacht-chatters in zijn discohoekje. Ik zei gister toen iedereen daar uit zijn dak ging op de tonen van Beertje Knut dat het mij te infantiel werd.quote:
Maar waar kwam het vandaan? Dacht datjouw opmerking LS betrof. En gelijk bij je naam noemen, is ze ergens in de leer geweest pfffquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hè? Maar geen enkele reactie van een mod nu.
Wat denk je van een PM van LS naar José? Dus dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Maar waar kwam het vandaan? Dacht datjouw opmerking LS betrof. En gelijk bij je naam noemen, is ze ergens in de leer geweest pfff
Ik snapte gelijk wat ze bedoelde, ja hoogbegaafd he hahaha en ach laat haar maar ff BQ we slaan straks keihard terug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hè? Maar geen enkele reactie van een mod nu.
Ninja edit; Suzzy gaat teruglezen en ik heb een printscreen gestuurd.
Ik ga zo ook schaatsen kijken maar hang hier ook af en toe, veel plezier!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je van een PM van LS naar José? Dus dat.
Maar ik laat het rusten, ga schaatsen kijken. Toedels.
HiDi heeft geweigerd. Die moet zich bij terugkeer dus verantwoorden voor een FOK! tribunaal!!quote:
Kan wel zien dat jij nauwelijks op de chat komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk wel op gehoopt. Zo'n onbekende interesseert me geen donder.
Hij heeft groot gelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HiDi heeft geweigerd. Die moet zich bij terugkeer dus verantwoorden voor een FOK! tribunaal!!
Is dat niet dat hotel waar de bedden kwalitatief zo slecht zijn dat ze tijdens de wip tegen het natuurlijke ritme in bewegen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook met m'n zus in het Molton-Hotel geweest
Jij kent het Molton-Hotel toch wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat niet dat hotel waar de bedden kwalitatief zo slecht zijn dat ze tijdens de wip tegen het natuurlijke ritme in bewegen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kent het Molton-Hotel toch wel?
Echt hèquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
De sabotage-actie van Alsido is volledig geslaagd. Wat een sof
Tja, Alsido heeft Marian vanmiddag afgescheept met de mededeling dat de streamers zeiden dat het geluid goed was. Ik heb dat alleen niemand zien zeggen op de chat. Aan het eind was het zo slecht als het was nadat ze de microfoon zo net weer open zetten. Sinds vanmiddag is er ook niet meer getest. Alsido belazert de kluit.quote:
Ik denk dat-ie de chatters de schuld geeft van Johans ommekeer in gedrag tov hem, dat probeerde hij ook al een beetje na die uitbrander van Johan tegen Marian en Liesbeth. Nu kan hij zeggen dat de chatters er voor gezorgd hebben dat het geluid slecht was en dat je die chatters dus niet serieus moet nemen. Zoiets, denk ik. In ieder geval heeft het niet aan hem gelegenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zal wel pissig zijn, maar ook knap stom dan.
Ik zou niet weten wat ik daar zou moeten doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wanneer kom jij in Vraag maar Raak?
Haha, subtielquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk af en toe even mee nog. Een zanger aan tafel is niet gezenderd en dus slecht te verstaan. We zien Twiki een zender op het tafeltje leggen
Dat getril in zijn stem stoort verder niemand begrijp ik?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
*zet stream weer aan
Opzich best een goede zanger, maar man wat een geluid!
Ja, zijn teksten spreken me wel aan.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, zijn teksten spreken me wel aan.
Heb het idee dat het uit zijn hart komt.
Dat het geluid wederom KUTis, kan je hem niet kwalijk nemen.
Zo, ff teruggelezen. Wat is dit voor Bullshit?!?! Waarom wordt mijn naam gelinkt aan een uitspraak van een andere user. Het moet GVD niet gekker worden. Alsof ik de enige ben die de voornaam van BQ weet. En alsof Palma niet op meerdere fora zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je van een PM van LS naar José? Dus dat.
Maar ik laat het rusten, ga schaatsen kijken. Toedels.
Goed, ik versta hem niet, dus het zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, zijn teksten spreken me wel aan.
Heb het idee dat het uit zijn hart komt.
Dat het geluid wederom KUTis, kan je hem niet kwalijk nemen.
Okee, bedankt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bla bla bla. Bla bla blaBla bla blaBla bla bla. Bla bla blaBla bla blaBla bla blaBla bla blaBla bla bla. Bla bla bla. Bla bla blaBla bla blaBla bla blaBla bla bla. Bla bla blaBla bla bla. Bla bla blaBla bla bla.Bla bla bla. Bla bla blaBla bla blaBla bla bla. Bla bla blaBla bla
blaBla bla blaBla bla blaBla bla bla. Bla bla bla. Bla bla blaBla bla blaBla bla blaBla bla bla. Bla bla blaBla bla bla. Bla bla blaBla bla bla.
Wel goed oefenen Ian, dus neem het op en vaak terugkijken dan kom je er welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Sjonnie is mijn nieuwe held. Ik wil later Sjonnie Valentino worden als ik groot ben
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat getril in zijn stem stoort verder niemand begrijp ik?![]()
Het is net een geit, man
Ik moet een betere naam hebben. Ian is niet half zo pimp als Sjonnie Valentineauxquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wel goed oefenen Ian, dus neem het op en vaak terugkijken dan kom je er wel
Zonde van je tijd.quote:
Iron Ian?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet een betere naam hebben. Ian is niet half zo pimp als Sjonnie Valentineaux![]()
Heb ik iets gemist? Heeft Johan Liesbeth en Marian uitgefoeterd??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie de chatters de schuld geeft van Johans ommekeer in gedrag tov hem, dat probeerde hij ook al een beetje na die uitbrander van Johan tegen Marian en Liesbeth.
Nee, ik lees het terug en begrijp de verwarring. Nee, Alsido werd uitgefoeterd en daarna probeerde Alsido de chatters weer de schuld te geven van het één en ander bij Marian en Liesbeth. Dat was jouw filmpje, toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Heeft Johan Liesbeth en Marian uitgefoeterd??
Klopt ja. Ik dacht al weer wat gemist te hebben toen ik even weg was vanmiddagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik lees het terug en begrijp de verwarring. Nee, Alsido werd uitgefoeterd en daarna probeerde Alsido de chatters weer de schuld te geven van het één en ander bij Marian en Liesbeth. Dat was jouw filmpje, toch?
Ik haat hem als hij "smile" gaat verkrachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
Gijs van Dam oftewel Jorda van de chat
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haat hem als hij "smile" gaat verkrachten
Que?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ooooo ik begrijp het al, Mera vond hem zooooooooo leuk!!! hahaha
Het is inderdaad geen Nat King Cole.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haat hem als hij "smile" gaat verkrachten
Mera vind Gijs leuk en jij niet snappiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik niet begrijp wat je bedoelt?
En geen van de andere artiesten die ik het nummer heb horen zingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Nat King Cole.
Er zijn ongetwijfeld meer mensen die Gijs leuk vinden, dat heeft verder niets met mijn mening over die idioot te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mera vind Gijs leuk en jij niet snappie
Ik begreep de link gewoon even niet, rustig maarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Jezus, was geinig vanmiddag waren er genoeg die Gijs leuk vonden en mera ook, grappig dat jij zo negatief doet. Maak ik een dolletje, begrijp je het niet pffff
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begreep de link gewoon even niet, rustig maar
Leuke meid om te zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Laten we de caps van Kirsten vooral niet vergeten!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ech wel!quote:
Ik ben er ook helemaal stuk vanTita, echt ongelofelijk dit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
KUT KUT KUT en nog eens KUT heb geen zin meer in de stream baal als een stekker, Sven ohhhhh Sven we hadden bijna goud, heel jammer voor die jongen heb echt meelij met hem.
Ja heeft niks met de Vlem te maken maar Sven is ook van het Oranjegedoe.![]()
![]()
![]()
Pfff.........ik zit me hier ook op te vreten!! Wat stom zeg! En ja, ook ik heb echt met hem te doen.Vreselijk dit.......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
KUT KUT KUT en nog eens KUT heb geen zin meer in de stream baal als een stekker, Sven ohhhhh Sven we hadden bijna goud, heel jammer voor die jongen heb echt meelij met hem.
Ja heeft niks met de Vlem te maken maar Sven is ook van het Oranjegedoe.![]()
![]()
![]()
Weet jij een uitzendbureau waar ze werk hebben voor dergelijke kneuzen???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido wil de radio er weer op gooien.
Kan die gozer niet een ander jobje gaan zoeken?
Kemkers nog niet gehoord, Sven inmiddels wel en moet zeggen: respect!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal stuk vanTita, echt ongelofelijk dit...
Dat gaat wel meevallen denk ik. Maar hier zal nog lang over nagepraat worden, dat is zeker!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Gerard Kemkers kan na vanavond ook alleen nog maar bij Studio Vlemmix terecht.
Welja, waarom ook niet? Als je dan perse voor Jan Lul wilt staan pak het dan tenminste ook groots aan.Wordt er in ieder geval over je gesproken, misschien............quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:20 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ndelijk__.html?p=4,2
Wat tegenstrijdig flexibel, hij beweerde pas geleden (ik geloof zaterdag) nog met grote stelligheid dat hij ermee zou stoppen als hij geen zetel in de gemeenteraad (1750 stemmen) zou halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:20 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ndelijk__.html?p=4,2
Leuk, de bijzondere zoon van John en Petro.quote:John Verweijst: vader van Kjell
Komen vertellen samen met Petro vertellen over hun bijzondere zoon en de actie die voor hem op touw is gezet.
Wat is TR?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef beequeen het volgende:
Johan meldt dat TR vanavond van 20.00 tot 22.00 uur wordt uitgezonden. Leo zit op de chat en is woedend. Hij weet van niks.
De programmagids is ook nog niet aangepast. Prutsers.
Tabula Rasa?quote:
Tabula Rasa aka De Jaapshow.quote:
Men neme een geestelijk of lichamelijk beperkt persoon, een z-artiest, een gezin met een ongelukkig kindje en een vrouw met Cup >C in een stoeipakje en we hebben weer een aflevering TR gevuld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:05 schreef spuitje het volgende:
Programma
Een talk/entertainment show met presentator Jaap Amesz.
Jaap is beter bekend als Terror Jaap, de winnaar van De Gouden Kooi.
20.00 uur Richard van Dijk
20.20 uur Vraag maar raak aan Jaap
20.30 uur Egbert Dijkhuis
21.00 uur Joris Maat
21.15 uur Vraag maar raak aan Jaap
21.25 uur Jolanda Bernaards
21.40 uur Petro en Ouders Kjel
22.00 uur Afsluiting
Richard van Dijk
Heeft een CVA (Hersenbloeding) gehad en komt vertellen over het onbegrip van mensen naar iemand met een CVA. Mensen vinden hem zielig terwijl hij zelf niet zielig gevonden wil worden.
Egbert Dijkhuis
Is een zanger die sinds een paar jaar aardig aan de weg aan het timmeren is. Egbert zingt veel covers van bekende Nederlandstalige Artiesten. Sinds kort heeft Egbert ook zijn eerste CD uitgebracht.
Joris Maat
Is bezig om een programma te maken voor de jeugd met BN’ers. En hij zou heel graag zendtijd willen bij Studio Vlemmix...
Jolanda Bernaards
Een vrouw van 37 die al vanaf haar 6e jaar bezig is met Twirlen. Ze komt hierover vertellen en Jaap en ons allemaal laten zien wat Twirlen is.
Petro
Petro is een zanger die op het Open Podium heeft gestaan bij SV. Nu komt hij vertellen over de actie die hij gestart is voor Kjell een jongetje met het syndroom van Down, die dolfijn therapie nodig heeft.
John Verweijst: vader van Kjell
Komen vertellen samen met Petro vertellen over hun bijzondere zoon en de actie die voor hem op touw is gezet.
Presentator: Jaap Amesz
Daar heb ik geen verstand van, maar wat ik wel zie is dat het een perfecte Katja Schuurman-look-alike is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:25 schreef beequeen het volgende:
Volgens zweefteef maaike op de chat is dit een ORB.![]()
[ afbeelding ]
Via PM kun je gewoon links sturen. Waterkoker was online was en ik heb haar direct de link gegeven. Geen probleem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:41 schreef Marrije het volgende:
En gisteren was Johan druk op zoek naar een foto van de opbouw van het OP, er zullen vast wel mensen zijn geweest die dat linkje op de chat hadden willen gooien.
Ja en Johan was ondertussen op google aan het zoeken. Zonde van zn tijd. Geen probleem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Via PM kun je gewoon links sturen. Waterkoker was online was en ik heb haar direct de link gegeven. Geen probleem.
Dus dat. En anders zet je er een paar spaties tussen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Via PM kun je gewoon links sturen. Waterkoker was online was en ik heb haar direct de link gegeven. Geen probleem.
Omdat waterkoker en Alsido niet snel genoeg waren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en Johan was ondertussen op google aan het zoeken. Zonde van zn tijd. Geen probleem.
En dat mag dan wel? Met een spatie?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus dat. En anders zet je er een paar spaties tussen.
Marian kwam op het geniale idee om het even aan PB te vragen. Handig natuurlijk, als iemand dan online is, maar het is jammer dat ze daar dan afhankelijk van zijn, op zo'n moment. Kun je beter je eigen naslag hebben. Vind ik dan hequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat waterkoker en Alsido niet snel genoeg waren.
Je kent Johan: waarom een rechte lijn volgen als je zaken ook via een omweg kunt doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en Johan was ondertussen op google aan het zoeken. Zonde van zn tijd. Geen probleem.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:50 schreef beequeen het volgende:
Die reacties in de Televaag op het artikel van Johan.![]()
Vlemmix gaat landelijk.
quote:Zulke mensen moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Opsluiten deze mediageile Eindhovenaar. Dat er nog mensen zijn die luisteren naar hem is ongelofelijk.
Kan, maar het intelligentiepeil op de chat is doorgaans niet zo hoog dat men iets begrijpt van spaties en verwijderde punten uit url's.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus dat. En anders zet je er een paar spaties tussen.
LOLOLOLquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zijn nu dus echt lekkages in de kelder. Langzaamaan komen ze erachter dat het riool niet hersteld wordt door er alleen over te praten.
[ afbeelding ]
Johan besluit tot adequaat ingrijpen: hij gaat zijn post doen.
Alweer een tsunami?quote:
Ik heb hem nog niet zoveel horen zeggen, zeker echt aan het werkquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:53 schreef beequeen het volgende:
Heidi heeft last van het zonlicht. Het is hier zwaar bewolkt.
[ afbeelding ]
Think again, we hebben het over SV.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marian kwam op het geniale idee om het even aan PB te vragen. Handig natuurlijk, als iemand dan online is, maar het is jammer dat ze daar dan afhankelijk van zijn, op zo'n moment. Kun je beter je eigen naslag hebben. Vind ik dan he
Ja, of gewoon weten hoe je gericht moet zoeken op het internet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marian kwam op het geniale idee om het even aan PB te vragen. Handig natuurlijk, als iemand dan online is, maar het is jammer dat ze daar dan afhankelijk van zijn, op zo'n moment. Kun je beter je eigen naslag hebben. Vind ik dan he
Volgens mij is Heidi een erg rustig en serieus persoon.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef Marrije het volgende:
Ik heb hem nog niet zoveel horen zeggen, zeker echt aan het werk
Daarom zeg ik, misschien dat Heidi wat tijd heeft om een siteje voor ze te bouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Think again, we hebben het over SV.
Bij StudioVlemmix zijn er geen vereisten, alleen goede voornemens die slecht worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, of gewoon weten hoe je gericht moet zoeken op het internet.
Lijkt me een vereiste als je voor een internet-show bezig bent
Wehehe, giet er een paar liter Bavaria in en hij gaat los hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is Heidi een erg rustig en serieus persoon.
Het viel me nog mee dat Johan een hit vond op googlequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, of gewoon weten hoe je gericht moet zoeken op het internet.
Lijkt me een vereiste als je voor een internet-show bezig bent
Ohjaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij StudioVlemmix zijn er geen vereisten, alleen goede voornemens die slecht worden uitgevoerd.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:55 schreef Marrije het volgende:
Ach gut, ze zijn met de hand aan het dweilen.
Of in elk geval structuur aan te brengen in hun eigen (digitaal) archief op dat netwerk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, misschien dat Heidi wat tijd heeft om een siteje voor ze te bouwen.
Zoek je nog een leuke hobby?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat Johan een hit vond op google![]()
Maar eigenlijk zouden ze daar gewoon een handleiding voor moeten hebben natuurlijk, geen gestuntel, gewoon met een papiertje naast je zo'n podium in elkaar zetten. Maar er is daar van helemaal niemand die ff zo'n handleiding kan maken. Ff die stukken nummeren, plaatje op papier met bijbehorende nr's, klaar is Kees.
Als ik de tijd had gehad (en geen kindjes) dan zou ik daar graag een handje hebben geholpen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoek je nog een leuke hobby?
Ahhhhhquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:02 schreef Disana het volgende:
Johan tegen HiDiHo: ik ben wel blij met je.
Zou een aanwinst voor ze zijn, jammer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik de tijd had gehad (en geen kindjes) dan zou ik daar graag een handje hebben geholpen.
Ha!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:02 schreef Disana het volgende:
Johan tegen HiDiHo: ik ben wel blij met je.
Kom dan ook met een fatsoenlijk persberichtquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:29 schreef Disana het volgende:
Johan belt met een nieuwsredactie. Hij vindt dat het niet kan dat wordt gezegd dat hij een vervoerssysteem naar Eindhoven Airport wil. Dat systeem ligt er al, Johan wil een monorail.
Tja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom dan ook met een fatsoenlijk persbericht
De Telegraaf lijkt me, gezien het stukje in die krant. De busvcerbinding van centrum naar Airport Eindhoven heeft met het Phileas debacle trouwens al geld genoeg gekost.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:29 schreef Disana het volgende:
Johan belt met een nieuwsredactie. Hij vindt dat het niet kan dat wordt gezegd dat hij een vervoerssysteem naar Eindhoven Airport wil. Dat systeem ligt er al, Johan wil een monorail.
quote:De voertuigen worden ingezet op lijn 401 (Eindhoven - Meerhoven - Eindhoven Airport) en lijn 402 (Eindhoven - Veldhoven Zonderwijk). Beide lijnen rijden in de spits om de 10 minuten, zodat er op het gezamenlijke traject om de 5 minuten een bus rijdt. De verbindingen worden gereden door Hermes.
Sinds juni 2004 werden enkele ritten tussen Eindhoven en Eindhoven Airport door Phileasvoertuigen gereden. De Phileas is op 5 september 2004 op beide lijnen in gebruik genomen; de officiële opening vond plaats op 30 oktober 2004.
De Phileasvoertuigen ondervinden nog steeds veel problemen met de accu's en de software voor de aansturing daarvan. Ook de verkeerslichtbeïnvloeding is nog niet optimaal ingesteld. Van de automatische besturing kan dan ook geen gebruik gemaakt worden. Van 8 november 2004 tot 6 juli 2005 werden de Phileasvoertuigen geheel uit de dienstregeling gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |