Sterkte joh en wowquote:Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Vannacht is m'n opa overleden, en m'n vriend komt speciaal op en neer naar Nederland 3 dagen de komende week (vanuit Cyprus) voor de begrafenis omdat hij weet hoe fijn ik dat zou vinden.. Dat vind ik zo ontzettend lief! En dat terwijl hij aan het einde van de week sowieso alweer komt voor een paar weken, dat was de originele planning.
Op dit soort momenten is het wel verschrikkelijk dat je niet dicht bij elkaar woont. Niet even kunnen knuffelen of uithuilen bij 'm vandaag. Maar dat hoort er natuurlijk bij als je voor de moeilijke weg kiest..
sterkte zeg! En wat lief dat je vriend op en neer komt.quote:Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Vannacht is m'n opa overleden, en m'n vriend komt speciaal op en neer naar Nederland 3 dagen de komende week (vanuit Cyprus) voor de begrafenis omdat hij weet hoe fijn ik dat zou vinden.. Dat vind ik zo ontzettend lief! En dat terwijl hij aan het einde van de week sowieso alweer komt voor een paar weken, dat was de originele planning.
Op dit soort momenten is het wel verschrikkelijk dat je niet dicht bij elkaar woont. Niet even kunnen knuffelen of uithuilen bij 'm vandaag. Maar dat hoort er natuurlijk bij als je voor de moeilijke weg kiest..
Sterkte kwiwi!!quote:Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Dat is altijd het zwaarste moment inderdaad. Dat moment waarbij de een door de gate is, je elkaar nog wel ziet maar niet meer kunt aanraken. Wij hebben dan ook allebei zoiets van "gewoon doorlopen, niet meer omkijken, dat maakt 't alleen maar moeilijker"quote:Op zondag 25 april 2010 10:49 schreef Alec690 het volgende:
Was erg hard, we hadden afscheid genomen... Ze was al door de gate en begon te huilen, maar we konden niet meer bij elkaar komen... alleen elkaar zien. Uiteindelijk liep ze door.
Ik heb de mijne geinstrueerd om voortaan wat sneller weg te lopen. Ik blijf na de douane altijd staan om vanachter het glazen ding de laatste glimp nog op te vangen, maar gister liep ze zoals gewoonlijk als een slak weg....quote:Op zondag 25 april 2010 12:15 schreef Earry het volgende:
[..]
Dat is altijd het zwaarste moment inderdaad. Dat moment waarbij de een door de gate is, je elkaar nog wel ziet maar niet meer kunt aanraken. Wij hebben dan ook allebei zoiets van "gewoon doorlopen, niet meer omkijken, dat maakt 't alleen maar moeilijker"Gelukkig is voor mij het wachten bijna voorbij.. nog 11 dagen en dan staat ze op schiphol
Nee, wel met de privium kaart. Dan loop je er zo doorheen en ben je dus zo in de tax free. Daarna ook zo weer bij de luggage belt. Kost je net zoveel als een Easyjet ticket en je hebt er een jaar lang plezier vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:13 schreef Earry het volgende:
Hmm ik zat me net te bedenken: wat als je een ticket boekt voor een heel goedkope vlucht (easyjet ofzo) en je gaat daarmee voorbij de douane. Dan moet je in principe ook bij de luggagebelt kunnen komen toch? Dus dan zou je in principe al eerder je vriend/vriendin kunnen oppikken?
Iemand daar toevallig ervaring mee? Lijkt mij nml wel een leuke verassing
Moet je dan niet alsnog een ticket hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, wel met de privium kaart. Dan loop je er zo doorheen en ben je dus zo in de tax free. Daarna ook zo weer bij de luggage belt. Kost je net zoveel als een Easyjet ticket en je hebt er een jaar lang plezier van![]()
Officieel wel, maar het wordt niet gecontroleerd. Als je zo'n kaart ophaalt, wordt je verteld dat je hem nooit mag gebruiken zonder board pass, maar er bestaat geen controle. Er is enkel de eye-scan en dan ben je door.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:02 schreef Earry het volgende:
[..]
Moet je dan niet alsnog een ticket hebben?
Voor mezelf is het ook geen probleem, maar ik maak me zorgen over hoe me omgeving over denkt als ik dit om die reden zou doen. Hoe bedoel je anders zijn? dat ze niet haar zelf is zeg maar? Dat is miss dan wel het risico wat je kan lopen idd, maar net zoals je zegt wat heb je te verliezen..quote:Op zondag 2 mei 2010 09:01 schreef Earry het volgende:
Wat maakt 't nou uit hoe je die leuke meid ontmoet? Het gaat erom dat je d'r ontmoet. Het 'gevaar' bij internetdating is wel dat mensen zich vaak anders voordoen dan dat ze eigenlijk zijn. Maar ik zou zeggen: ga gewoon naar Noorwegen en kijk of 't wat is. Ik bedoel.. wat heb je nou te verliezen?
Wat is er raar aan om naar een vriendin te gaan op vakantie? Want dat is het in feite.. Gewoon een leuk iemand die je hebt leren kennen en die je nu een weekje gaat opzoeken.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef akka het volgende:
[..]
Voor mezelf is het ook geen probleem, maar ik maak me zorgen over hoe me omgeving over denkt als ik dit om die reden zou doen. Hoe bedoel je anders zijn? dat ze niet haar zelf is zeg maar? Dat is miss dan wel het risico wat je kan lopen idd, maar net zoals je zegt wat heb je te verliezen..
Op een of andere manier heb ik t gevoel dat ik beetje kansloos ben dat ik dit zou doen en raar. Dat is wat me dwars zit.
Toen ik aan mn baas een maand vrij kwam vragen om naar Brasil te gaan om "iemand" te ontmoeten, begon hij over een "internetneukertje"quote:Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef akka het volgende:
[..]
Voor mezelf is het ook geen probleem, maar ik maak me zorgen over hoe me omgeving over denkt als ik dit om die reden zou doen. Hoe bedoel je anders zijn? dat ze niet haar zelf is zeg maar? Dat is miss dan wel het risico wat je kan lopen idd, maar net zoals je zegt wat heb je te verliezen..
Op een of andere manier heb ik t gevoel dat ik beetje kansloos ben dat ik dit zou doen en raar. Dat is wat me dwars zit.
En wat nou als het de liefde van je leven blijkt te zijn, en je loopt haar mis omdat je te gehecht was aan wat anderen van jou denken? Komop, trek je van je omgeving niets aan...quote:Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef akka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |