In principe is die uitkering bedoeld als kurk om op te drijven en de nood te lenigen. Velen denken echter dat die kurk een luxe cruiseschip is/moet zijn. Dat is dus niet de bedoeling!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef ukga het volgende:
wat is er mis met een uitkering?
Gefeliciteerd. Veel plezier en succes. Wellicht zie ik je in mei dit jaar (zonder dat ik weet hoe je eruit ziet) dan gaan we een paar dagen naar Parijs en Disney.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef psv-gomes het volgende:
Ik dacht dat je nieuwe title iets zou worden met ' werkzoekend' klinkt minder negatief
En al heb ik per vrijdag weer werk, ik blijf hier gewoon lezen en eventueel posten.
Ik ga voor onbepaalde tijd naar Euro Disney, receptioniste in een van de hotels ( heb er eerder gewerkt)
idd. heb mijn stukje al op die manier aangepast voordat de OP hier werd gewijzigd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Kekaa het volgende:
Thanx voor het plaatsen van de OP The-Hives!
Hij is trouwens (als het goed is) door iedereen aan te passen. Moet je je geloof ik alleen even aanmelden bij wiki.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:05 schreef ETA het volgende:
hoe kan ik ooit een goede baan vinden als zelfs Sven Kramer niet de goede baan kan vinden
In welke regio zoek je hotel receptie werkquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:19 schreef CySt het volgende:
Eerste afwijzing alweer binnen, inderdaad het hotel wat ik al eerder noemde in mijn vorige post. Die hadden schijnbaar zoveel sollicitaties ontvangen, dat ze de vacature na 3 dagen al offline haalden..
Voornamelijk randstad, maar ik zou elders in het land ook wel overwegen. Maar ik zoek niet specifiek naar receptiewerk, ik zoek naar leuke startersfuncties. Ik heb wel al een aantal keer op receptionist gesolliciteerd om ergens mee te beginnen, maar ook daarvoor ben ik tot nu toe afgewezen omdat ik te hoog opgeleid zou zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:24 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
In welke regio zoek je hotel receptie werk
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:05 schreef ETA het volgende:
hoe kan ik ooit een goede baan vinden als zelfs Sven Kramer niet de goede baan kan vinden
Dus niet specifiek, anders wist ik nog wel een hoop sites.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef CySt het volgende:
[..]
Voornamelijk randstad, maar ik zou elders in het land ook wel overwegen. Maar ik zoek niet specifiek naar receptiewerk, ik zoek naar leuke startersfuncties. Ik heb wel al een aantal keer op receptionist gesolliciteerd om ergens mee te beginnen, maar ook daarvoor ben ik tot nu toe afgewezen omdat ik te hoog opgeleid zou zijn.
Oftewel de bekende vicieuze cirkel, voor startersfuncties heb je te weinig ervaring en voor simpele functies heb je weer teveel ervaring/opleiding.
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Edit:
Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van potentiele vacatures??
Ik zag er net eentje voor het werk wat ik sinds maandag niet meer doe (rond de 20 mensen moesten eruit, omdat er gewoon geen werk is).
Ze zoeken nu dus alweer mensen. Terwijl ze nog niet eens weten wanneer er daadwerkelijk plek is. Ik heb gezegd dat ze zo valse verwachtingen wekken bij werkzoekenden. Maar volgens de miep aan de telefoon was dat niet zo, want er stond duidelijk boven dat het een potentiele vacature was.
Waarom zetten ze em dan niet pas online wanneer ze echt mensen zoeken?
Schaap met vijf poten...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef Kekaa het volgende:
5 poten??
En zoals het er nu uitziet hebben ze pas in juni weer mensen nodig...
Heb je ot ? want bij een jaarcontract is wettelijk vastgesteld dat proeftijd max 1 maand bedraagt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:34 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Yep, mij mogen jullie uitschrijven. Althans voor de komende twee maanden (proeftijd).
Gisteren nog een hele tijd aan de telefoon gehangen met mijn directe chef (comm. directeur). Het eerste wat hij gedaan had maandagochtend (terug van zijn vakantie), was mijn contract opstellen.Hij belde op om samen met mij de lease auto uit te zoeken....
Omdat het een jaarcontract is, is een normaal leasecontract niet mogelijk. Het is dus een zgn. short lease contract geworden (reeds gebruikte auto uit bijv. een faillisement). Als het goed is, leveren ze hem al na het weekend af....
Tenzij een CAO van toepassing is waarin bepaald is dat het 2 maanden mag zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je ot ? want bij een jaarcontract is wettelijk vastgesteld dat proeftijd max 1 maand bedraagt.
Uitzondering daargelaten natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij een CAO van toepassing is waarin bepaald is dat het 2 maanden mag zijn.
Ik heb ook 2 maanden. Dacht eerst ook dat het nietig zou zijn, maar voor de zekerheid nog even nagekeken en dat is dus niet het geval. Nou ja, mij maakt het niet zo veel uit, die proeftijd kom ik wel weer door.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uitzondering daargelaten natuurlijkheb het niet erbij vermeld want bij een jaarcontract heb je normaal gesproken een proeftijd van 1 maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |