Dat zijn toch alle rellen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
Wat een suffe rel was dat zeg.Kinderen.
Ja maar deze vond ik extra truttig, saai en kinderlijk. Het sloeg écht nergens op.quote:
quote:
Als je weet wat Kitao aan sommige vrouwen op Fok voorsteld, wil je hem ook niet hier zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar deze vond ik extra truttig, saai en kinderlijk. Het sloeg écht nergens op.![]()
Nah ja, ik ben er vandoor. Gegroet.
Nu word ik nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet wat Kitao aan sommige vrouwen op Fok voorsteld, wil je hem ook niet hier zien.
Nou heb ik de gesprekken niet gevolgd, maar bij sommige mensen is er een groot verschi tussen hun praatjes/macho gedrag en de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet wat Kitao aan sommige vrouwen op Fok voorsteld, wil je hem ook niet hier zien.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:08 schreef vencodark het volgende:
Of de kinderkamer laten opknappen door een tv team en vertellen dat ze "oh zo van WInnie de Pooh houdt"
Wat maakt hem anders dan de gemiddelde Fok!ker?quote:Als je weet wat Kitao aan sommige vrouwen op Fok voorsteld, wil je hem ook niet hier zien.
Bang om de confrontatie aan te gaan maar iemand proberen weg te wensen , lekker laf en zal toch nooit werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef stbabylon het volgende:
Je blijft weg uit Singles? YES! Doel bereikt!
is t uit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef Kluts het volgende:
Bwuh. Ik wil al heel lang op salsales, en ik zou met McDreamy ook op salsa gaan, maar dat ga ik nu niet doen natuurlijk.
Maar ik wil alsnog op salsa. Maar ik heb geen zin om te dansen met allerlei van die vieze mannetjes.
Ik ken dat ja. Hubbie wil niet. Toen zou ik met schoonmama gaan maar die kreeg last van haar rug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef Kluts het volgende:
Bwuh. Ik wil al heel lang op salsales, en ik zou met McDreamy ook op salsa gaan, maar dat ga ik nu niet doen natuurlijk.
Maar ik wil alsnog op salsa. Maar ik heb geen zin om te dansen met allerlei van die vieze mannetjes.
Salsales...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, dan gaan we toch niet op salsalesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef Kluts het volgende:
Irritant is dat idd. Salsa lijkt me gewoon wel tof.quote:Ik ken dat ja. Hubbie wil niet. Toen zou ik met schoonmama gaan maar die kreeg last van haar rug.
Mijn moeder weet ik dat die na 2 keer gaan er al mee kapt. Mijn zusje woont te ver weg.
En voor de rest heb ik niet zo veel vrienden die in de buurt wonen
Dus gaat het ook niet door.
Wheehehquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Irritant is dat idd. Salsa lijkt me gewoon wel tof.
Gister kwamen een vriendin en ik op het loze plan om voor de gein een keer een tantrales te volgen. Gewoon, voor de gein.
Volgens mij maken mijn gebrek aan lengte en jouw overschot eraan ons geen ideale danspartners.quote:Nou, dan gaan we toch niet op salsales .
hij bedoelde andersomquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij wegpesten? Never nooit niet
Waarom is dat een nadeel voor jou?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:22 schreef Cue_ het volgende:
Nadeel als ik op salsales ga.. mijn broer zit er ook en is redelijk actief erin..
Ja, gewoon lachen toch.quote:Wheeheh Zo'n proefles Gewoon doen
Ik heb je allang gezegd waar het opstaat, ik vind je een kutjunk met a-moreele gedachtes over hoe met vrouwen om te gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef kitao het volgende:
Over kinderen gesproken....![]()
[..]
Bang om de confrontatie aan te gaan maar iemand proberen weg te wensen , lekker laf en zal toch nooit werken.
Een echte vent zou gewoon zeggen waar het op staat , niet dit soort infantiele uitlatingen.
Hmm, oh jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij bedoelde andersom
Wie jij weggepest had, niet wie jou weggepest had
er zijn geen andere plaatsen om les te nemen dan bij je broer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:22 schreef Cue_ het volgende:
Nadeel als ik op salsales ga.. mijn broer zit er ook en is redelijk actief erin..
Die gehelmde zandschepper haalt zijn beweringen uit het moeras waar hij vandaan komt en is bezig met een roddelcampanje tegen mij , niets aan te doen , dat is blijkbaar zijn manier om om te gaan met anderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:18 schreef STING het volgende:
[..]
Nou heb ik de gesprekken niet gevolgd,.......
Wat dan? Ik hou nooit zo van dit gehint, maar dan niet vertellen van de hoed en de rand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent er nooit. Natuurlijk heb je dan WEER iets gemist.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
huh? rel? ik heb weer wat gemist hoor
Maar ik heb net de popcorn gepakt....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
Als junkie en linkse boomknuffelaar deze kut rel gewoon even verplaatsen naar PM dan kunnen we hier verder met Salsa voor homo's.
Newbiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb net de popcorn gepakt....
Preciesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat dan? Ik hou nooit zo van dit gehint, maar dan niet vertellen van de hoed en de rand.
En ik vind salsales in Nederland echt een beetje sneu. Salsales in Cuba vind ik dan wel weer leuk. In NL is het in van die trieste zaaltjes, met negers on the prowl en houterige nederlandse mannen en milfjes op zoek naar hun tweede jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |