De tijd zal het leren. En ergens moest ik er ook wel weer om lachen (hoe rot het ook is dat al die kilos er nu afzijn), dat ik nu lichter ben dan in de eerste klas van de middelbare schoolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:18 schreef mijsje het volgende:Troel, wat naar! Ik kan me voorstellen dat je hier wel goed klaar mee bent!
Ik hoop dat je nu gauw een beetje opknapt, en dat je maag/darm/lever/arts nu wel wat duidelijkheid kan geven...
ik zit nog te twijfelen wat ik nu eens zal gaan maken, ik heb wel hele leuke kleurtjes op robbelien gezien
Mevrouwtje is zo lief. Met een bloemetje in haar haarquote:
het zijn allemaal kadootjes, voor minke zelf moet ik nog aan de slagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef trui het volgende:
wat een uitgebreide collectie schoenen krijgt minke zo, lijnloos!(of zitten er nog meer kadootjes bij?)
SP, wat een lief nijntje!
Dat staat in mijn happy hooker boek dat ik vandaag binnen kreeg, maar geen idee hoe ik het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef mijsje het volgende:
ze zitten inderdaad nog niet vast... misschien zijn ze ook te groot, maar ik vind dat zwarte ook afsteken tegen het bruine van de rest van het konijn.... en een knoop... (ik weet niet goed hoe ik daar garen omheen moet haken...)
Hmm het konijntje lijkt zo misschien een beetje highquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef mijsje het volgende:
ze zitten inderdaad nog niet vast... misschien zijn ze ook te groot, maar ik vind dat zwarte ook afsteken tegen het bruine van de rest van het konijn.... en een knoop... (ik weet niet goed hoe ik daar garen omheen moet haken...)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Mijsje, ik zou ergens kleine houten knoopjes halen, met 4 gaatjes en dan zo vastmaken dat het een x-je wordt op het kruisje. Met donker (zwart of bruin) garen.
Volgs mij is dat wel leuk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef YPPY het volgende:
In het kader van de anonimiteit heb ik idd mijn nick omgedraaid.
die witte stipjes had ik inderdaad ook nog in gedachten, maar ik had alleen het vilt uitgeknipt en nog geen draad erbij gehad... (bij die horroroogjes had ik ook nog geen wit gebruikt, maar zat dat ook in de planning...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Mynerfius het volgende:
[..]
Hmm het konijntje lijkt zo misschien een beetje highik zou er om wat meer diepte te geven van die witte stipjes inplakken, een beetje zoals ditte:
[ afbeelding ]
als je begrijpt wat ik bedoel....of misschien het zwart iets kleiner maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |