abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78475424
Beterschap Troel
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_78475509
Werkt Eightcotton net zo fijn als Catania?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:25:44 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78475714
sterkte ermee, troel! ik hoop dat je snel opknapt!
in de haak.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:29:38 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_78475900
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:18 schreef mijsje het volgende:
Troel, wat naar! Ik kan me voorstellen dat je hier wel goed klaar mee bent!
Ik hoop dat je nu gauw een beetje opknapt, en dat je maag/darm/lever/arts nu wel wat duidelijkheid kan geven...

ik zit nog te twijfelen wat ik nu eens zal gaan maken, ik heb wel hele leuke kleurtjes op robbelien gezien
De tijd zal het leren. En ergens moest ik er ook wel weer om lachen (hoe rot het ook is dat al die kilos er nu afzijn), dat ik nu lichter ben dan in de eerste klas van de middelbare school Niemand die zich daar nog wat bij voor kan stellen zowat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78476049
He bah Troel, niet tof dat je je zo beroerd voelt maar dat niemand kan vertellen waarom of er iets aan kan doen. en beterschap hoor!

Vicky, wat een leuke meneer cactus... nog een kweetnie en een mevrouw stemband cactus en je hebt een leuk setje voor op de vensterbank

Die GS-jes zijn inderdaad superleuk, heb ik ook gemaakt (4 stuks) en hier gaan er zeker nog wat van bijkomen. Denk ook dat ik voor iets van een tas of zo ga... maar eerst de schoentjes afmaken... nog 2 paar afronden (draadjes wegwerken en knoopjes opzetten) en dan mag ik door naar een nieuw projectje van mezelf.
pi_78477512
Joehoe! Mijn schoentjes zijn af... En wat lekker blij zo allemaal bij elkaar

Zie hier het resultaat:

Die blauwe zijn dus mijn gemuteerde "jongens-schoentjes' geworden...
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 februari 2010 @ 13:16:06 #157
287763 SP22
pi_78477827
Hey dames!

Ik ben ff bij mn paps thuis dus heb weer internet voor een weekendje!

Wat een leuke dingen komen er langs!! Zijn die babyslofjes nou moeilijk?

Ik heb in mijn afwezigheid een mapje voor mn haaknaalden, een nijntje en wanten voor mn zusje gemaakt.

Hebben jullie ook last van dat de binnenkant van het bovenste kootje van je rechter ringvinger gevoelloos wordt?? . Denk dat de haaknaald een zenuw klem zet.

[ Bericht 0% gewijzigd door SP22 op 26-02-2010 13:24:36 ]
pi_78477852
leuk Lijnloos!

En jouw Nijntje ook SP! Heb daar trouwens geen last van, wel van pijnlijke handen bij het muizen op m'n werk

[ Bericht 29% gewijzigd door Eigenmijsje op 26-02-2010 13:56:32 ]
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 februari 2010 @ 13:25:50 #159
287763 SP22
pi_78478265
Bij mij is muizen en typen een hele rare gewaarwording nu... Trekt heel langzaam wel weer weg. Maar als ik weer ff heb gehaakt is het ook weer terug. Raar!
pi_78478645
Mooie nijntje sp! En als je dat kunt, kun je die slofjes ook wel hoor... De eerste keer is even onwijs gepriegel, maar daarna is het echt een eitje!
pi_78480505
SP22, dat heb ik ook gehad in het begin met haken en ook met quilten. (door de schaar van het lapjes knippen) ik heb wel eens het idee dat m'n doorbloeding naar m'n huid niet overal even goed is, dus dat samen met het probleem van de zenuwen afknellen (waar ik ook aan gedacht heb...) kan het probleem verklaren. na een tijdje trekt het ook weer weg en heb ik er geen last meer van tijdens het haken en quilten. hopelijk werkt dat ook zo bij jou.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:52:14 #162
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_78481439
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

als meneertje klaar is
Mevrouwtje is zo lief. Met een bloemetje in haar haar

Lijnloos wat een leuk gezicht die slofjes zo bij elkaar. Ik vind die groene ook best voor een jongen kunnen hoor. Maar je eigengemaakte jongensversie is wel heel goed!

SP2: ik heb wel eens een blaar gehad op die plek. Ondanks mijn schrijfeeltplekje.

Beterschap Troel!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:03:57 #163
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78484170
wat een uitgebreide collectie schoenen krijgt minke zo, lijnloos! (of zitten er nog meer kadootjes bij?)

SP, wat een lief nijntje!
in de haak.
pi_78484905
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef trui het volgende:
wat een uitgebreide collectie schoenen krijgt minke zo, lijnloos! (of zitten er nog meer kadootjes bij?)

SP, wat een lief nijntje!
het zijn allemaal kadootjes, voor minke zelf moet ik nog aan de slag hele pufclub krijgt een paartje morgen, als herrinnering zeg maar. Leek me wel geinig en dat zijn dus allemaal meiden en 1 jochie. Hopelijk passen ze een beetje.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 februari 2010 @ 16:48:14 #165
287763 SP22
pi_78486064

Lang leve het dorp waar ik vandaan kom!! Heb én steekmarkeerders gescoord én oogjes!!! Zowel plakoogjes als oogjes die je aan kunt naaien!

En nog een haaknaald. Ik heb nu 3-3,5-4-5-6-10
pi_78490213
Wat een mooie dingen zijn er ondertussen weer gemaakt!
SP, ik heb dat ook in m'n rechter ringvinger, heel vreemd!
M'n oma zei dat ik m'n haaknaald verkeerd vast houd, maar geen idee of het daardoor komt
pi_78495535
ow, is dit trouwens beter dan die horroroogjes?

ik twijfel op de een of andere manier nog...
pi_78496094
De oogjes zijn nog of ze er niet echt bijhoren. En als je hetzelfde garen om een knoop haakt en dat gebruikt?

Ik heb me aangemeld over ravely. Een van mijn 101 doelen gaat zijn om rechtshandig te leren haken. Weer eens wat anders dan links en veel praktischer om te kunnen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78496604
ze zitten inderdaad nog niet vast... misschien zijn ze ook te groot, maar ik vind dat zwarte ook afsteken tegen het bruine van de rest van het konijn.... en een knoop... (ik weet niet goed hoe ik daar garen omheen moet haken... )

heet je ook Yppy op ravelry? of ben je daar wat anoniemer en noem je jezelf achterstevoren yppY?
pi_78497890
In het kader van de anonimiteit heb ik idd mijn nick omgedraaid.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_78497967
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef mijsje het volgende:
ze zitten inderdaad nog niet vast... misschien zijn ze ook te groot, maar ik vind dat zwarte ook afsteken tegen het bruine van de rest van het konijn.... en een knoop... (ik weet niet goed hoe ik daar garen omheen moet haken... )
Dat staat in mijn happy hooker boek dat ik vandaag binnen kreeg, maar geen idee hoe ik het uit moet leggen.
*OUD heilige*
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:05:40 #172
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_78498837
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef mijsje het volgende:
Hmm het konijntje lijkt zo misschien een beetje high ik zou er om wat meer diepte te geven van die witte stipjes inplakken, een beetje zoals ditte:

als je begrijpt wat ik bedoel....of misschien het zwart iets kleiner maken?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:25:51 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78499873
Mijsje, ik zou ergens kleine houten knoopjes halen, met 4 gaatjes en dan zo vastmaken dat het een x-je wordt op het kruisje. Met donker (zwart of bruin) garen.
Volgs mij is dat wel leuk.
pi_78504747
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Mijsje, ik zou ergens kleine houten knoopjes halen, met 4 gaatjes en dan zo vastmaken dat het een x-je wordt op het kruisje. Met donker (zwart of bruin) garen.
Volgs mij is dat wel leuk.
dat is volgens mij de gouden tip! ik ga morgen meteen kijken of ik geschikte knoopjes kan vinden! dank je!
(de rest natuurlijk ook bedankt voor de tips! )

Yppy, kun je dat van die knopen inscannen misschien en mailen? ben wel benieuwd
kwam je trouwens zondag ook nog langs op de meet?
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef YPPY het volgende:
In het kader van de anonimiteit heb ik idd mijn nick omgedraaid.
pi_78504925
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Mynerfius het volgende:

[..]

Hmm het konijntje lijkt zo misschien een beetje high ik zou er om wat meer diepte te geven van die witte stipjes inplakken, een beetje zoals ditte:

[ afbeelding ]

als je begrijpt wat ik bedoel....of misschien het zwart iets kleiner maken?
die witte stipjes had ik inderdaad ook nog in gedachten, maar ik had alleen het vilt uitgeknipt en nog geen draad erbij gehad... (bij die horroroogjes had ik ook nog geen wit gebruikt, maar zat dat ook in de planning... dat was me heel goed bevallen bij het witte konijntje dat ik ook had gemaakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')