Die ik krassend uitzit.quote:
lief aangeboden, maar nee. Het is een kwestie van formaten aanpassen zodat het lekker draait op een website.quote:
Zeg, ik ben geen muziekleraarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
D.! Verhef mij met 'goede' muziek!
Zie je, je kunt het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ik krassend uitzit.
Ik ben hier niet de dj. Dan zou het nl nogal eenzijdig zijn momenteel en waarschijnlijk nog slechter.
Als ik nu mocht kiezen zou ik deze even draaien:
Yep: firestarter, breathe, voodoo people etc.quote:
Goede herinneringen aan! Totaal doorgesnoven stonden ze op Lowlands, de hele zaal meeklotsen met het schuim op de bek. De stroboscopen gewoon de héle tijd aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep: firestarter, breathe, voodoo people etc.
Woeh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep: firestarter, breathe, voodoo people etc.
Andere keer op lowlands viel de stroom een keer uit tijden hun optreden!quote:
Omdat het biertje dat je had net in de stoppenkast gestruikeld was?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Andere keer op lowlands viel de stroom een keer uit tijden hun optreden!
Toen ging ik bier halen!
Nee ze vertikten het om accoustisch verder te gaan, de laffe unplugged faalhazen, en je moet toch wát hè om je niet te gaan vervelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat het biertje dat je had net in de stoppenkast gestruikeld was?
Die kan ik echt heel goed op mijn gitaartje. Ik zal het je een keer laten zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
Everlong is lekker om weer eens te horen!![]()
Thuiswerken.
Haha jaaa, mijn Charlie-wederhelftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kan ik echt heel goed op mijn gitaartje. Ik zal het je een keer laten zien.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
The Prodigy trad ooit op tijdens Drum Rhythm, toen nog op het Westergasfabriekterrein.
Voor aanvang stonden we op de helft van de open tent, toen kwam The Prodigy op en werden we door de deinende mensenmassa in een paar seconden zo -hoppa- naar achteren gesmeten. Sta je opeens verdwaasd te kijken, buiten de tent.
Bolognaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef remlof het volgende:
Ik was anderhalf jaar geleden nog bij Rage Against The Machine in Bologna ofzo en nu komen ze op 9 juni naar het Gelredome
Je hebt me iets verteld toen maar zit je nu helemaal in een leeg huis?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Over stoelen gesproken, ik krijg zometeen mijn nieuwe oude eethoekje geleverd![]()
Weer een stap dichterbij een ingericht huis
Mwa valt opzich mee...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt me iets verteld toen maar zit je nu helemaal in een leeg huis?
Serieus, gemeenten...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Deisyy het volgende:
Eerst 10 minuten in de wacht hangen bij de Gemeentebelastingen en dan aan een slecht nederlandse sprekende allochtoon een zich jarenlang voortslepend probleem uit moeten leggen
Verlichting heb je nog wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa valt opzich mee...
Er staat een klein tweezits bankje en een tafel met twee stoelen, dat stond nog in de schuur en is nog van de ex, dus moet straks nog ingeleverd worden.
Verder heb ik nog een troon, die is van mijEn de gordijnen en de cd kasten en de tv + surround set (met meubel) ook.
Dan heb ik met IaN nog twee tafeltjes en een bed gekocht bij de Ikea, dus er valt te leven![]()
De rest vult zich langzaam maar zeker weer aan![]()
Ik krijg een puickend bankstel van mijn opa en oma over een maand.
Zou eerst de loungebank uit SV krijgen, maar doe het toch maar niet want dat neemt toch iets teveel ruimte in![]()
Verder mocht ik de wasmachien en de droger houden, want deze zijn al veels te oud om te verplaatsen.![]()
Ohja en ook nog een koelkast via marktplaats gescoord, die mijn stoere spierbonk vervolgens de trap van de vorige eigenaar af gesleept heeft
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Serieus, gemeenten...![]()
Hier achter moeten twee sportkantines gesloopt worden om plaats te maken voor een appartementencomplex.
Dat ligt al maanden stil, en niet zozeer vanwege de vrieskou, neeee...
De gemeente heeft nog geen sloopvergunning gekregen... van de gemeente!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Verlichting heb je nog wel?Ik heb anders nog wel 2 zwarte kroonluchters voor je.
Nou, de vorige eigenaar hielp een beetje mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Zo, niet naar A'dam vandaag. Leve de conference calls.![]()
Hee Noek, nu we het er toch over hebben: wat vond je moeder van de "echte" stoelen trouwens?![]()
En heeft Ian in z'n eentje een grote dikke koelkast mofo de trappen afgesjouwd?
Had je 'm verteld dat er bier in zat of zo, Meertje?
Maar toen-ie thuis eenmaal aangesloten stond, met de Jupilers zo elegant lonkend...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien hadden we inderdaad het volstauwen erná moeten doen.![]()
Hey een foto van Mera's koelkast?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toen-ie thuis eenmaal aangesloten stond, met de Jupilers zo elegant lonkend...
[ afbeelding ]
De eigenaar had een beetje geholpen. Maar ik mocht mooi voorop de trap af enzo. En die teringlijers in Rotterdam hebben goftedomme trappen van 95 %.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Zo, niet naar A'dam vandaag. Leve de conference calls.![]()
Hee Noek, nu we het er toch over hebben: wat vond je moeder van de "echte" stoelen trouwens?![]()
En heeft Ian in z'n eentje een grote dikke koelkast mofo de trappen afgesjouwd?
Had je 'm verteld dat er bier in zat of zo, Meertje?
Dat zijn hele pauperige 25 cl flesjes. In een slok leeg enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toen-ie thuis eenmaal aangesloten stond, met de Jupilers zo elegant lonkend...
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook een beetje tegen aan die Juup, inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zijn hele pauperige 25 cl flesjes. In een slok leeg enzo.als ik bier zou drinken that is.
Alfa, da's ook lekker. lekkerder dan HJ volgens Buum.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat viel mij ook een beetje tegen aan die Juup, inderdaad
Misschien toch maar weer terug op Hertog Jan
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo maak ik een goede indruk op mijn schoonvader, hoe doen jullie dat dan? Anders?
Nog nooit gedronken, zal ik het 's heul een kans gaan geven? Het klinkt wel minder stoer dan Hertog Jan...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alfa, da's ook lekker. lekkerder dan HJ volgens Buum.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Even wachten pa, mijn broek hangt op mijn enkels.
Da's inderdaad lekker!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alfa, da's ook lekker. lekkerder dan HJ volgens Buum.
Lipjes getuit, borstjes vooruit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo maak ik een goede indruk op mijn schoonvader, hoe doen jullie dat dan? Anders?
Ja, wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Je moest wel lachen toen het gebeurde
Nee joh! gewoon te koop at your local supermarketquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's inderdaad lekker!![]()
Maar lokaal Limburgs enzo, alleen in de speciaalzaak te krijgen hier denk. If any
Lolwut, heb u plestiek tetten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lipjes getuit, borstjes vooruit.mijn brutale bek heeft het daarna allemaal teniet gedaan.
en deplastisch chirurg. die ook, thank god for the plastisch chirurg
neeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeee. júist niet.quote:
Me kapodt schamen als mijn vriendje tegenover mijn pa en twee wildvreemden zijnquote:
Ach, ik denk ik geef d'r een leuke draai aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeee. júist niet.
Dat doet haske zeer jonguh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, ik denk ik geef d'r een leuke draai aan
Net wakker enzo![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh! gewoon te koop at your local supermarkethier in het hoge noord'n dan.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat doet haske zeer jonguh.![]()
oké leuk vakantieuitje. Naar de bieb.
Ja. Ik vind Buum echt heel lief maar ik ga echt niet helemaal naar Limburg karren voor z'n bier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt?!
Want ik maak de reclamefolders van Spar en Attent, en die hebben alleen Alfa als aanbieding als het winkeltje zich in Limburg bevindt, namelijk.
Ik ga van de week meteen even kijken.
Echtnietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Me kapodt schamen als mijn vriendje tegenover mijn pa en twee wildvreemden zijnKISS ME
boxer staat te showen op een aanhangwagen midden in R'dam?
Waarvan?quote:
We gaan niet lopen zuipen zonder mij hè?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt?!
Want ik maak de reclamefolders van Spar en Attent, en die hebben alleen Alfa als aanbieding als het winkeltje zich in Limburg bevindt, namelijk.
Ik ga van de week meteen even kijken.
Yeaahquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat doet haske zeer jonguh.![]()
oké leuk vakantieuitje. Naar de bieb.
euh, ze vinden het wel leuk hoor, mijn jongens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
YeaahDe ideale plek om te rebelleren, op één of andere manier
ja, het kon over tieten gaan nog steeds he.quote:
Ik wilde het voor jou halen, Schatz.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan niet lopen zuipen zonder mij hè?
Ik vind je leuk, buuf. Maar niet op die manier. Kunnen we niet gewoon vrienden blijven? Ik snap dat je je aangetrokken voelt enzo, maar het kán gewoon niets worden tussen ons... Het spijt mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het kon over tieten gaan nog steeds he.
Ik zit je te jennen jonguh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gerookt, ik denk dat ik daarom een beetje vaag ben
Weet ik, mijn opmerkingen doen vandaag heel andere dingen dan ik wilquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde het voor jou halen, Schatz.
snif.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind je leuk, buuf. Maar niet op die manier. Kunnen we niet gewoon vrienden blijven? Ik snap dat je je aangetrokken voelt enzo, maar het kán gewoon niets worden tussen ons... Het spijt me
oh nee, doe ik regelmatig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het raar om in je ondergoed naar de supermarkt te lopen? Ja zeker?
Ik trek wel een broek aan.
Daarom liggen er ook 30 in die koelkast voor hun tweetjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zijn hele pauperige 25 cl flesjes. In een slok leeg enzo.als ik bier zou drinken that is.
Jij begrijpt ons helemaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom liggen er ook 30 in die koelkast voor hun tweetjes.
Moet je bovendien vaak naar de koelkast lopen waardoor je niet dik wordt van al dat bier.
Bwehehe, toen ik op een gegeven moment aardig op snelheid was bij Meer thuis nam ik er gewoon 2 meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom liggen er ook 30 in die koelkast voor hun tweetjes.
Moet je bovendien vaak naar de koelkast lopen waardoor je niet dik wordt van al dat bier.
Ja ik wilde heel enthousiast iets tiepen maar toen moest ik ineens heel nodig, dus toen had ik het even bij deze 'quote:
Wat was er dan voor tofs?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik wilde heel enthousiast iets tiepen maar toen moest ik ineens heel nodig, dus toen had ik het even bij deze '' gelaten omdat ik echt heul nodig moest.
Jij hebt in je koelkast maar plek voor één blikje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb één normale RedBull = 250 ML voor ¤1,50
en één neppert Energy Drink = 250 ML voor ¤0,30
Nou zijn in Nederland een hoop van die nepperts lekker en soms zelfs lekkerderderder, maar in Duitsland is dat tot nu toe failzors... Dit merk heb ik nog niet geprobeerd, dus: benieuwd enzeaux
Bovendien heb ik de neppert voordeel gegeven door die eerst even koud te leggen![]()
Go neppert! Je bent goedkoper dus je moet winnen!
Ja t zal je waarschijnlijk niet boeien dus je kan nog stoppen met lezen!quote:
Oh kut, de anti-RedBull brigade... Weet je dat ik serieus aan je moest denken toen ik het daarnet stond te kopen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mag Nederland niet in voor je gekapt bent met die gore troep.
Neen, maar ik doe een test of ik over ga stappen op de goedkopequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt in je koelkast maar plek voor één blikje?
Omfg, te stoerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja t zal je waarschijnlijk niet boeien dus je kan nog stoppen met lezen!
Ik heb 2 dochters he, die zijn dezelfde dag jarig. En vorig jaar hebben we echt een übertof feest gegeven, voor kinderen van 10 he.
Soort film premiere feest. Met gekleurde (alcoholvrije) cocktails aan toe. En een film op de beamer. En de kids in gala.
Tief je huiskamer vol met zand!quote:Maar ik zat van de week weer eens te bedenken wat ik nu weer kan doen. En net was mn ex-buuv hier, en ineens hadden we het over een Hawaï feest, en daar kan ik wel wat mee. Volgende week even naar xenos voor bloemenslingers
Dus het gaat weer knutselen, knippen en plakken worden om de boel hier exotisch te krijgen
Heb nog een maandje, moet lukken!
bwhehehehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh kut, de anti-RedBull brigade... Weet je dat ik serieus aan je moest denken toen ik het daarnet stond te kopen?
ik heb in Maart erg veel verjaardagen, zoon ,zus, broer ,4 nichtjes ,oma,en ikzelfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 2 dochters he, die zijn dezelfde dag jarig. En vorig jaar hebben we echt een übertof feest gegeven, voor kinderen van 10 he.
Soort film premiere feest. Met gekleurde (alcoholvrije) cocktails aan toe. En een film op de beamer. En de kids in gala.
Maar ik zat van de week weer eens te bedenken wat ik nu weer kan doen. En net was mn ex-buuv hier, en ineens hadden we het over een Hawaï feest, en daar kan ik wel wat mee. Volgende week even naar xenos voor bloemenslingers
Dus het gaat weer knutselen, knippen en plakken worden om de boel hier exotisch te krijgen
Dat is leuk, daar kan je hele leuke dingen meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar ik zat van de week weer eens te bedenken wat ik nu weer kan doen. En net was mn ex-buuv hier, en ineens hadden we het over een Hawaï feest, en daar kan ik wel wat mee. Volgende week even naar xenos voor bloemenslingers
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar we hebben een jaar zand in huis gehad vanwege nog geen tegels in de tuin en eh.. nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, te stoer![]()
[..]
Tief je huiskamer vol met zand!
Jep, alleen met diegene die de raad niet opvolgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus zo ga jij om met mensen die buiten Fok! ook nog wel 's over je wijze raad nadenken? Hm.
En plakken ananas! Muziekje erbij, klaar!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, te stoer![]()
[..]
Tief je huiskamer vol met zand!
Ik 3 waarvan 2 dochters. En 12 dagen later dochter nummer 3, op 1 April.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik heb in Maart erg veel verjaardagen, zoon ,zus, broer ,4 nichtjes ,oma,en ikzelf
Het spijt me, Piet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, alleen met diegene die de raad niet opvolgen.
Dan huur jeTropical Danny en die andere gast,dan ben je compleetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En plakken ananas! Muziekje erbij, klaar!![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe stoer is het trouwens als je dochters op dezelfde dag jarig zijn
Ohh goeie!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is leuk, daar kan je hele leuke dingen mee![]()
Een vriendin van mij heeft dat ook eens gedaan, ze had de uitnodigingen in een fles uit laten delen, zo leuk!
Is er al kans op mooi weer als ze jarig zijn?
Ja t was nog even lastig, maar tis geluktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe stoer is het trouwens als je dochters op dezelfde dag jarig zijn
Volgens mij moet ik jou nog even pm'enquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja t was nog even lastig, maar tis gelukt
Ja das dicht op elkaar, maar ja dan ben je er in de zomer mooi vanaf. Mijn dochter is 9 van de 10 keer jarig als iedereen op vakantie is in juli, en die vindt dat maar niks.Of je viert t ervoor of erna, maar nooit echt op de dag zelf. Sneu.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik 3 waarvan 2 dochters. En 12 dagen later dochter nummer 3, op 1 April.
Handig
Ja maar dan mogen ze van mij alleen dat kerstnummer draaienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan huur jeTropical Danny en die andere gast,dan ben je compleet
Wat dan, boete?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik jou nog even pm'en
Haha ligt eraan welk je bedoelt. Ik wist niet dat ze een kerstnummer hadden....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan mogen ze van mij alleen dat kerstnummer draaien
Oh dat is toch wel hunnie ze nummer?
Oh, ja!quote:
Kan je zo vaak je wil opnieuw aanvragen! Jeeeeej!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, ja!
Trail is verlopen, zonder te spelen, knap he.
Hee ga je mee met mij op kerstvakantiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ligt eraan welk je bedoelt. Ik wist niet dat ze een kerstnummer hadden....
Zachte G! Gegarandeerd een succes op kinderfeestjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan mogen ze van mij alleen dat kerstnummer draaien
Oh dat is toch wel hunnie ze nummer?
Echt? Oh tof!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je zo vaak je wil opnieuw aanvragen! Jeeeeej!
En zo niet heb ik nog genoeg codes liggen voor 10 dagen extragraties spelen.
Ik moet wel ff wat hawaï muziek hebben... iemand nog tips?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zachte G! Gegarandeerd een succes op kinderfeestjes
Dit ken ik nog heul niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee ga je mee met mij op kerstvakantie![]()
Beste kerstnummer evah![]()
Na de Kerstbal van Bert en Ernie natuurlijk
Jop, heul de software enzo kan je graties downloaden, en tien dagen trial gaat zo vaak je wilquote:
Oh die kan hier echt de hele dag aanstaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit ken ik nog heul niet!![]()
Jos van Os@!!!111![]()
![]()
Gesjellug nummer hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh die kan hier echt de hele dag aanstaan.
Guilty pleasure
Hah, mooi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jop, heul de software enzo kan je graties downloaden, en tien dagen trial gaat zo vaak je wil
En mocht je heul besluiten "echt" te gaan spelen moet je het even melden, dan doe ik je "recruiten" en krijg je toffe extra's
Begonnen? Ik heb een jaar mijn vrije tijd aan weinig anders zitten bestedenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hah, mooi.
Oh ja, jij was echt begonnen met spelen he, doe je dat nog steeds wel?
Ja, begonnen als in: niet meer op die andere serverquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Begonnen? Ik heb een jaar mijn vrije tijd aan weinig anders zitten bestedenWas ook wel ultiem, 5 man hier uit de omgeving die mee deden enzo, 's avonds in de kroeg afspreken wat je stuk gaat maken enzeaux
Kecke shit
Ze vond echt alles mooi en leuk. En dat was heel eng. Ze had geen enkel puntje kritiek. Zelfs mijn haar liet ze met rust!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Hee Noek, nu we het er toch over hebben: wat vond je moeder van de "echte" stoelen trouwens?
Op een privé servert is lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, begonnen als in: niet meer op die andere server
Oh leuk. Ik ga straks ff kijken hoe ik dat doe.
Tijd genoeg nu.
Oh cool! Dan moeten we een snood pla verzinnen om ze naar Klundert te smokkelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst nog een prachtige kroonluchter gekocht bij de Xenos, maar die heb ik nog niet aangesloten.
Hij hángt wel mooi!
![]()
En er staat een schemerlamp annex cd-rek dat ik mocht houden.![]()
Maar als je van zwarte kroonluchters af wilt houd ik me aanbevolen?
![]()
Haha ik ben nu dagelijks aan t spelen met Lithskiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op een privé servert is lachenIk was er met Lithski en Jappie onderweg
Maar een hoop van de dingen die nou echt stoer zijn doen het gewoon niet
Retail is veten tof
en helemaal niet zo duur als iedereen denkt
Ik kan jou sneller laten levelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef CarOnline het volgende:
Dat is ook weer voordelig voor jou toch?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
*heeft heul iets te vieren vandaag
[ afbeelding ]
Heeft iemand al gevraagd wat je te vieren hebt of zal ik het doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
*heeft heul iets te vieren vandaag
[ afbeelding ]
Oke, dan laat ik het je wel weten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan jou sneller laten levelenDa's het voornaamste
En volgens mij krijg ik als ik jou recruit een mount, maar da's een oude niet vliegende
Dus daar heb je niet zo heel veel aan
Maar recruiten is een kleine moeite en jij hebt er je hele weg naar de 80 profijt van
Oh ik las nietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft iemand al gevraagd wat je te vieren hebt of zal ik het doen?
Ik zal het even uitzoeken, volgens mij is het handig als jij op de server begint waar ik mijn level 80 heb, want ik kan je levels "geven" tot aan het level waar ik zelf ben. Dus als je dan op een server begint waar ik een level 5 heb staan schiet je daar geen hol mee opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, dan laat ik het je wel weten!
Handig.
Maar voor de tijd moet ik toch aangeven waar ik wil gaan spelen? Dat we wel dezelfde server hebben?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag is het precies een maand geleden dat Mera en ik... Nou goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te vragen, hij vertelt het alquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik las niets![]()
![]()
Doe jij maar Deisyy!
Dat is heul niet erg, dat is reden voor eenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat we erg zijn
Ik vind al die energie-troep zo goorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijt, die nep RedBull is niet te zuipen
Kutzooi.
En het erge is dat die zooi meurt als een mallequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind al die energie-troep zo goor![]()
Mijn zoon dacht me vorig jaar een plezier te doen door mij welkom te heten in zijn wereld van energy-drink en kocht een blikje voor me![]()
Wat een chemische zooi.
Gratulierequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaag is het precies een maand geleden dat Mera en ik... Nou goedDe Meet was precies een maand geleden, als het ware
Ja,der zit echt een chemische smaak aan, niet te pruimen vind ik t.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht me vorig jaar een plezier te doen door mij welkom te heten in zijn wereld van energy-drink en kocht een blikje voor me![]()
Wat een chemische zooi.
Oh, neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maarIk bedoelde
Heb je daar al een keuze in gemaakt of nog helemaal niet?
Volgens mij staat die gewoon in mijn Fok! profiel voor iedereen zichtbaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, nee![]()
Ik heb nog niet gespeeld! Helemaal niks nog! Ik heb het gedownload en daarna niet meer naar gekeken omdat ik ineens heel veel moest werken.
Oke, ik zal 't zo even aanzetten.
Hebbie msn?
Hahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
HAWAIII PARRRTYYYYYYYYY!11!!!!
Decoratie ideeën
Maak een zand kasteel als hoofd decoratie – Koop gekleurd zand en gekleurde verfspray, en spuit schoenendozen in deze kleur. Dit word het centrale deel van het kasteel. Snijd uit piepschuim vier torens en plak deze op de schoenendozen. Spuit deze ook in met gekleurde spray en zand Je kunt nog raampjes uit de schoenendozen snijden.
Ga naar het reisbureau en vraag of ze oude posters hebben met witte zandstranden, parasollen en zeeën erop. Als ze deze hebben kun je ze ophangen in de kamer.
Als je het feest buiten houd kun je een ‘strand’ maken. Je kunt een zandbak gebruiken of je kunt het zand neer strooien en er een rand omheen maken zodat het makkelijker op te ruimen is.
Leg handdoeken neer voor de kinderen.
Zorg dat je wat grote schelpen heb en leg deze neer of hang ze op. Ook kun je kleine schelpen gebruiken om de tafel mee te versieren.
Hang papieren lantaarns en papieren bloemen op aan het plafond.
Zet tropische vruchten neer op de tafels zoals bananen, een kokosnoot en een meloen.
Ballonnen maken een feest, combineer leuke kleuren ballonnen met elkaar
Zet leuke zomerse muziek aan op de achtergrond.
Ideeën voor het eten
Als je eten serveert dat bij het thema past vinden de kinderen dit meestal helemaal geweldig. Maar de kinderen zullen ook genieten van hotdogs, pizza of patat. Hier zijn suggesties:
Serveer tropische snacks zoals noten, kokosnoot, cashew noten in houten bakjes.
Maak frisse limonade van appel of een andere vrucht. Geef het aan de kinderen in leuke gekleurde bekers met leuke rietjes daarin.
Maak een poster met daarop ‘Tiki bar’ en hang het boven de eettafel.
Hol een kokosnoot uit en serveer daarin de toetjes.
Bak koekjes in de vorm van een palmboom of bloem.
Maak een bananen-aardbeien smoothie. Stop 2 bananen, 2 bekers verse aardbeien, 1 kopje melk, en 1 kopje bevroren yoghurt in de blender. Mix het en verdeel het onder de gasten.
Maak een Hawaii feest cake. Bak een ronde cake en koop of bak een paar kleine ronde cakjes. Glazuur de grote ronde cake met een frisse kleur. De kleine ronde cakjes kun je glazuren met een andere frisse kleur. Leg de kleine ronde cakjes rondom de grote ronde cake en er ontstaat een bloem.
Spelletjes
Teenslippers versieren: Zorg dat je goedkope teenslippers in huis hebt gehaald, voor elke gast één paar. Laat de kinderen de teenslippers versieren naar eigen wens. Let er wel op dat je watervaste stiften in huis hebt.
Als je naar het strand gaat kun je natuurlijk van allerlei spelletjes doen. Denk aan voetbal, honkbal, frisbee, volleybal, tikkertje, hoela hoepen...
Limbo dansen: Dit kan niet missen op een Hawaii feest. Zorg dat je een stok in huis hebt en dat de leuke muziek aanstaat. Wel kind kan het langst doorgaan?
Blame it on the Googlequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Oh die teenslippers versieren!! Briljant![]()
Dank je wel!
Dat limbo dansen is ook leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Oh die teenslippers versieren!! Briljant![]()
Dank je wel!
Ja daar had ik dan weer niet aan gedacht, ik had ook wel het idee idd dat je dit niet zelf had verzonnen, maar leuk, wel toffe tips!quote:
Damn! Ze wordt mild!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze vond echt alles mooi en leuk. En dat was heel eng. Ze had geen enkel puntje kritiek. Zelfs mijn haar liet ze met rust!
Jammer! Vond het een imposante lap tekst in korte tijid, en wilde je al vragen hoe die nep Red Bull precies heet.quote:
ener-Gquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer! Vond het een imposante lap tekst in korte tijid, en wilde je al vragen hoe die nep Red Bull precies heet.
Het is even wennenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een chemische zooi.
Dacht ik al,,slappe hap....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef Copycat het volgende:
Magnetronpizza? Dat wordt toch een kleffe, slappe hap?
Bij sommige ovenpizza's heb je wel een ovenpapiertje eronder zitten, maar ik zou hierbij ook meteen het karton verwijderen. Echt iets toevoegen aan het kookproces doet het volgens mij niet.
Ja, dat lijkt me héél geslaagdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Meld je eens aan als VKZ-mod in dat topic in FB
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben FANN, ik ben zoveel jaar (*steekt wat vingers op), en ik doe een magnetronpizza na?
Delen? Ik had liever dat je het binnengehouden hadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik heb lekker gegeten en dat wilde ik effe met jullie delen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Delen? Ik had liever dat je het binnengehouden had
Die L ertussen maakte het een beetje natquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
was een pieeeeeeeeeeeeep klein boertje
zo klein dat ze er niet eens klompies voor hebben
Die van mij wil dat nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef FANN het volgende:
Moet de man de tassen dragen voor hun vrouw?
JA![]()
hihi
Mehehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
nog nooit zo een slappe pizza gezien..
![]()
![]()
![]()
Hij zit nu in de koekenpan
Hij is stiekem leuk hèquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
* stuitert op de klanken van de mosselman
Vanaf nu wordt de week langzaam weer leuker!quote:
Ik schat jou eigenlijk wel in voor een keuken met alles erop en eraan. Wat is er mis met een ovenheerlijke pizza?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef hondjes het volgende:
Dus een magnetron-pizza moet eerst even de magnetron in..
En dan even de koekenpan, maar dan heb je ook een heerlijke knapperige pizza..![]()
![]()
Zit in een verbouwing, vandaar...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik schat jou eigenlijk wel in voor een keuken met alles erop en eraan. Wat is er mis met een ovenheerlijke pizza?![]()
(behalve dat ze moddervet zijn en dat er hooguit twee eetlepels groente op zitten)
Effe goud halen straksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lang weekend, schaatsen, zak paprika chips, cola light, maar eerst koffie
Goeie temperatuur vandaag bij jullie hè??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zit in een verbouwing, vandaar...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit blijft stiekem toch ook wel humor![]()
Het was 17.5 graden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie temperatuur vandaag bij jullie hè??
Met flinke varkenspoten erin?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Coos het volgende:
Maaltijd aangepast aan het schaatsen. Erwtensoep.
Heb je ook lekkers op tafel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook schaatsen volgen
Heyquote:
Da's best makkelijk, het zijn de hele tijd dezelfde rondjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook schaatsen volgen
Hier geen varken maar kalf in de soep.quote:
Joh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best makkelijk, het zijn de hele tijd dezelfde rondjes
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier geen varken maar kalf in de soep.
quote:
Was er de hele zaterdagavond maar ene Laysa had beslag gelegd op mijn lappiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hey, lang geleden?![]()
Kom 'es naar de meet?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef Soury het volgende:
Pfff puppy love hé...
Mannetje is net opgehaald door de oppas. Nah ja ik had er vet de balen van. Dat beesie zat dus de hele dag in een bench. Ik heb hem ontvoerd en ach was het even vergeten TANDJES !!!! maar ja... Als een speer alle katte speeltjes van de vloer gehaald en ik had nog een vet hondenspeeltje in tha house .. (een muis![]()
IIg morgen haal ik hem op en mag ie de hele middag bij bij zijn(Fuck die katten die peren um ook als er mensen bezoek is behalve mijn lief dan)
Pics morgen
[ afbeelding ]
quote:
Oh we zitten weer op de msn toerquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef Soury het volgende:
Pfff puppy love hé...
en ik had nog een vet hondenspeeltje in tha house .. (een muis![]()
Pics morgen
[ afbeelding ]
rijdt alleen geloof ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef D. het volgende:
Ik schakel net in, maar waar is de 'tegenstander' van Bedford?
Nee die staat uitquote:
Zóó saaiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ga ik ook doen en hoiiiiiiiquote:
Fabris heeft zich afgemeldt maar wat laat zodoende kon er geen reserve meer opgeropen worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef D. het volgende:
Ik schakel net in, maar waar is de 'tegenstander' van Bedford?
probeer het eens.. Verlicht de scquote:
half elf ongeveer geloof ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoelaat horen we dat we alweer goud hebben?
Met een bouwlamp.quote:
Fabris zou toch pas in rit 6 rijden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Fabris heeft zich afgemeldt maar wat laat zodoende kon er geen reserve meer opgeropen worden.
De lul!!
tussen 22.30 en 23.00 uur gok ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoelaat horen we dat we alweer goud hebben?
Daarom is de loting aangepast TT pag. 852quote:
yeah ritjes van een minuut of 13 en 2x dweilen tussendoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, duurt die ongein zo lang?
Tja het is de 10 hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, duurt die ongein zo lang?
Ik schaam me diep maar heb nog steeds een bouwlamp hangen in de woonkamer. Tja er zit wat meer achter maar dan nog (oh een jaar of 5 ofzo)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een bouwlamp.
Bij mij is het ook sfeer, mijn lampen zijn ook bijna allemaal weg. 's Avonds met eten zeulen we met een schemerlampje en kaarsjes op de tafel, het lijkt wel kerst.
op de site van de nos iig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het ergens online te volgen? Of is dat teveel gevraagd?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me diep maar heb nog steeds een bouwlamp hangen in de woonkamer. Tja er zit wat meer achter maar dan nog (oh een jaar of 5 ofzo)
Ik zie het nu op de site van de NOSquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom is de loting aangepast TT pag. 852
Wel om te zien idd, maar ga het maar eens doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
saaie afstand imo.
maar goed zolang we goud pakken vind ik t best
Het zal wel aan mijn typische smaak liggen maar ik vind dit gewoon stoer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me diep maar heb nog steeds een bouwlamp hangen in de woonkamer. Tja er zit wat meer achter maar dan nog (oh een jaar of 5 ofzo)
nah dat doe ik maar niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel om te zien idd, maar ga het maar eens doen
Ik snap er geen reet van Muis. Je mannetje is opgehaald door de oppasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef Soury het volgende:
Mannetje is net opgehaald door de oppas. Nah ja ik had er vet de balen van. Dat beesie zat dus de hele dag in een bench. Ik heb hem ontvoerd en ach was het even vergeten TANDJES !!!! maar ja... Als een speer alle katte speeltjes van de vloer gehaald en ik had nog een vet hondenspeeltje \
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
nah dat doe ik maar niet.
ik kan niet eens schaatsen tbh en om dan meteen met een 10k te beginnen
Nee dat is het probleem. Ik had twee dingen (schakelaars) en nu nog maar ééntje (na de verbouwing) dus als ik de knop omzet gaan er meerdere dingen aan. Maaar ik heb al een mannetje die dat wil regelen, die heeft mij keuken lampjes al gefixed . Oh ja ik had het ook hier kunnen vragenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Op een gegeven moment bouw je een band op met zo'n lamp, bouwlamp![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je het ding ook aan het staan?
Ik ben voor Sven, maar ach Bob mag 'em ook wel als het maar een Nederlander isquote:
Hond !! Pup mannetjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van Muis. Je mannetje is opgehaald door de oppas![]()
Ik geloof dat hondjes een link had.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat je automatisch koffie hebt als je het licht aan doet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
dus als ik de knop omzet gaan er meerdere dingen aan.
bob vind ik echt een mongool af en toe. maakt ook wel de indruk alsof hij zwakbegaafd isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben voor Sven, maar ach Bob mag 'em ook wel als het maar een Nederlander is
*Stiekum gaat cheeren voor Sven
Nee de fan op het plafondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je automatisch koffie hebt als je het licht aan doet?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
bob vind ik echt een mongool af en toe. maakt ook wel de indruk alsof hij zwakbegaafd is
ik gun t sven wel, en bob mag zilver pakken. al heb ik liever van dr kieft op zilver, maar die mag al blij zijn met top 6 imo
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
schaatst die ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
ik vind zijn broer ook leuker ja hahaha
Nee die fietstquote:
yeah andere tijden sport ofzo. was een herhalingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
Gister nog leuk programma over van Gennip, hoe ze naar de spelen toeleefde en haar grootste rivales uit de DDR, zie me nog zitten 's nachts toen ze goud won op de 5
Hij staat te laden, thanksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
Ja als dat ding aangaat moet ik zowieso een zonnebril op. Maar goed het klusje moet geklaard worden. En ach leven het internet.... Mehn.. die gast van mijn keukenlamjes is echt drie uur bezig geweest en kostte me 60 euro !!! Top sitequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, dan kan je wel zien dat het straks lekker koel gaat worden in je huiskamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |