hahah,quote:Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef Killer_Mom het volgende:
simpel. jij bent de pakezel die ze meesleept.
in het begin vraagt ze nog haar mening over haar aankopen, na een paar weken alleen je pinpas nummer, en dat geef je haar graag, ze is zo lief....... wij kleden ook ons liefje aan, mooie spijker broek , Bjorn Borg goed.
erna kleden we hem financheel uit.
Prettige Valentijs dag.
Niks mis met winkelen,doe ik ook zonder vriendin.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
Als je zo'n kneus bent om met je vriendin te gaan 'shoppen' verdien je het om als muilezel ingezet te worden.
Hondentrouw....quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
Als je zo'n kneus bent om met je vriendin te gaan 'shoppen' verdien je het om als muilezel ingezet te worden.
Als je geld uitgeven als een doel of een hobby ziet ben je wat mij betreft echt een proleet eerste klas. Zeker als je er hard voor moet werken.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Niks mis met winkelen,doe ik ook zonder vriendin.
De geld waar ik hard voor werk maak ik op aan dingen die ik wil kopen.
Oke! das wel weer te Negatief..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
met zo'n opmerking ben jij de kneus in deze....quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
draag gewoon der tas tijdens het winkelen..Meer vraagt ze nietquote:Op zondag 14 februari 2010 23:45 schreef gold-rush het volgende:
[..]
hahah,
Wil alleen een goed moment pakken om het te vertellen wat ik er van vind.
Voor de rest is ze niet dominant ofzo.
Ze wil ook zelf vaak dingen betalen en of meebetalen dus het is niet zo dat ze met alles zo is.
Alleen met die tassen eigenlijk, heel vreemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |