hahah,quote:Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef Killer_Mom het volgende:
simpel. jij bent de pakezel die ze meesleept.
in het begin vraagt ze nog haar mening over haar aankopen, na een paar weken alleen je pinpas nummer, en dat geef je haar graag, ze is zo lief....... wij kleden ook ons liefje aan, mooie spijker broek , Bjorn Borg goed.
erna kleden we hem financheel uit.
Prettige Valentijs dag.
Niks mis met winkelen,doe ik ook zonder vriendin.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
Als je zo'n kneus bent om met je vriendin te gaan 'shoppen' verdien je het om als muilezel ingezet te worden.
Hondentrouw....quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
Als je zo'n kneus bent om met je vriendin te gaan 'shoppen' verdien je het om als muilezel ingezet te worden.
Als je geld uitgeven als een doel of een hobby ziet ben je wat mij betreft echt een proleet eerste klas. Zeker als je er hard voor moet werken.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Niks mis met winkelen,doe ik ook zonder vriendin.
De geld waar ik hard voor werk maak ik op aan dingen die ik wil kopen.
Oke! das wel weer te Negatief..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
met zo'n opmerking ben jij de kneus in deze....quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef heiden6 het volgende:
draag gewoon der tas tijdens het winkelen..Meer vraagt ze nietquote:Op zondag 14 februari 2010 23:45 schreef gold-rush het volgende:
[..]
hahah,
Wil alleen een goed moment pakken om het te vertellen wat ik er van vind.
Voor de rest is ze niet dominant ofzo.
Ze wil ook zelf vaak dingen betalen en of meebetalen dus het is niet zo dat ze met alles zo is.
Alleen met die tassen eigenlijk, heel vreemd
soms wil je dingen kopen en dan moet je dus naar de winkels om het te kopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je geld uitgeven als een doel of een hobby ziet ben je wat mij betreft echt een proleet eerste klas. Zeker als je er hard voor moet werken.
Iemand voelt zich aangevallen.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
met zo'n opmerking ben jij de kneus in deze....
Jij hebt het over 'winkelen', dat is toch iets anders dan naar een winkel toe gaan als je iets nodig hebt/wil hebben. Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:06 schreef gold-rush het volgende:
[..]
soms wil je dingen kopen en dan moet je dus naar de winkels om het te kopen.
Ik zie niet wat daar mis mee is.
Ik vind het ook niet erg.
Ik schrijf nergens dat het mijn doel in het leven is of een hobby is maar ik doe dat soms ja.
soms wil je nieuwe schoenen kopen omdat je daar aan toe ben,soms wil je elctroinca kopen,een nieuwe kleine tv voor de slaap kamer bijvoorbeeld,soms wil je een boek kopen en tussen door ga je wat eten ofzo.
Waarom zo afkeurend over alles?
Of wil je gewoon hier in de topic komen om negatief te zijn tegen andere mensen of gewoon lekker om af te zeiken?
De geldquote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Niks mis met winkelen,doe ik ook zonder vriendin.
De geld waar ik hard voor werk maak ik op aan dingen die ik wil kopen.
Nee hoor..quote:Op maandag 15 februari 2010 00:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt het over 'winkelen', dat is toch iets anders dan naar een winkel toe gaan als je iets nodig hebt/wil hebben. Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen.
quote:win·ke·len winkelde, h gewinkeld winkels bekijken en inkopen doen
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:
Dat zeg ik toch; mannen-winkelen en vrouwen-winkelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?![]()
Als je het woord winkelen gebruikt zoals in de OP dan denk ik aan mensen die er plezier aan beleven de hele dag doelloos door een winkelstraat/winkelcentrum te lopen en lukraak overal naar binnen te gaan. Dat is toch iets heel anders dan 'ik heb schoenen nodig dus ik ga schoenen kopen'.
Beetje simplistisch/seksistisch om dat zo te formuleren, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:44 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch; mannen-winkelen en vrouwen-winkelen.
Zo interpreteer ik wat jij post; ik heb bij het woord 'winkelen' niet de gedachte die jij hebt (doelloos rondslenteren en meer van zulks).quote:Op maandag 15 februari 2010 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Beetje simplistisch/seksistisch om dat zo te formuleren, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Draag het gewoon zelf en als hij het aanbied dan kan hij ook wel wat dragen, maar om nou standaard de tassen te geven aan je vriend vind ik nogal belachelijk. Ze is toch niet gehandicapt?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:28 schreef gold-rush het volgende:
Ik zie soms in de stad mannen met 3 tassen in beide handen en de vrouw met niks.
Zijn er vrouwen hier die vinden dat het hoort en het laat zien dat een man galant is of denk je van rot op dat kan ik zelf?
Voor mn ex deed ik dat nooit tenzij het zware tassen waren maar met mn nieuwe vriendin is dat anders.
Die geeft namelijk standard tassen aan mij .
Ik heb er tot nu toe niks over gezegd maar vind het vreemd eigenlijk.
ik ben maar een paar keer wezen winkelen met haar en ken haar ook pas 3 weken maar ik blijf het vreemd vinden.
Legt het aan mij of is dit nomraal?
en nogmaals
....
Zijn er vrouwen hier die vinden dat het hoort en het laat zien dat een man galant is of denk je van rot op dat kan ik zelf?
Nou ja, ik heb toch vaak mensen winkelen/shoppen horen zeggen wanneer ze dat bedoelden. Je zegt toch niet 'ik ga vanmiddag winkelen' als je specifiek iets gaat kopen?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:48 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik wat jij post; ik heb bij het woord 'winkelen' niet de gedachte die jij hebt (doelloos rondslenteren en meer van zulks).
nee hoor, verre van dat zelfsquote:
Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef DSGamer het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je zoiets als man zijnde zeker moet doen/aanbieden als ze iets in d'r handen heeft.
Het is dan weer NIET de bedoeling dat ze het VERWACHT en het maar standaard gaat vinden dat je haar troep als GUNST voor haar draagt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mannen-winkelen en vrouwen-winkelen bedoel jij.
En wachtend op dat goede moment gaat er zoveel tijd overheen dat het er uiteindelijk niet meer van komt. Dan sta je met haar in een winkel, de tas wordt overhandigd na het afrekenen en jij denkt: "zul je zien dat ik die weer kan gaan dragenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:45 schreef gold-rush het volgende:
Wil alleen een goed moment pakken om het te vertellen wat ik er van vind.
deze klopt niet helemaal... de vrouw gaat eerst langs bij de GAP, vervolgens alle andere winkels, om tenslotte weer terug te keren bij de GAP om een broek te kopen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |