Dat word dan 90 cent alstublieft.

WTF

90 cent voor een fucking platic tasje waar de naam van jullie supermarktketen op staat
Jaaa jullie horen het goed, ik moest gisteren 90 cent(90 cent... dat is bijna een euro) betalen voor een plastic tasje waar de naam Albert Heijn op staat. Ik had gisteren namelijk theorieexamen voor mijn auto(geslaagd, 38 vragen goed beantwoord. 2 foutjes dus) Na het examen moest ik naar het busstation om daar vervolgens nog 45 min te wachten op mijn volgende bus. Op het busstation aangekomen besloot ik even naar de AH te gaan die daar op het centraal station zit. Ik kocht 2 blikjes Redbull en een zakje Venco schoolkrijtjes. Aangezien ik niks van een tas of iets dergelijks bij me had vroeg ik aan het meisje achter de kassa of ze ook een plastic tasje voor me had. Geeft me ze godverdomme een kartonnen ZAKJE

Het regende hard buiten dus ik vroeg heb je geen plastic tasje voor me, het regent buiten. Zegt ze jaaa die hebben we wel maar dat word uhhh 90 cent. Ik dacht aanvankelijk dat ze een grapje maakte omdat ze heel stom stond te lachen naar haar collega's maar het bleek toch 90 cent te zijn. JEZUS 90 cent voor een plastic tasje.

Hoe durven ze. Een plastic tasje hoor je gratis te krijgen als je 3 of meer artikkelen hebt gekocht als soort van klantvriendelijkheid.
Klacht: 90 cent voor een plastic tasje vragen