abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78400069
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:19 schreef Chooselife het volgende:
Wat een wanvertoning. Wat een smakeloze uitzending. Bah.
-----

Ik stem overigens SP, mochten mensen zich dat afvragen.
Altijd schattig, dat ver-excuseren in dit land.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_78408521
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef huhggh het volgende:

[..]

Altijd schattig, dat ver-excuseren in dit land.
Je weet hoe dat gaat. Zodra je het voor de PVV opneemt, word je direct in dat hokje geduwd. Ik deel hun gedachtengoed allerminst, vandaar mijn toelichting.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 februari 2010 @ 23:48:02 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78418803
Drugsdebat nu. Cohen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78419062
CDA
pi_78419160
CDA

Ik ben die paupers met hun coffeeshops meer dan zat. Laat ze maar ergens op een eiland zitten blowen en niet bij een school.
pi_78419212
Die gristentrut is echt tenenkrommend, verbieden lost alle problemen wel op typische CDA oplossing en totaal geen visie.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:57:30 #182
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_78419227
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:55 schreef Confetti het volgende:
CDA

Ik ben die paupers met hun coffeeshops meer dan zat. Laat ze maar ergens op een eiland zitten blowen en niet bij een school.
Ach, hou toch op!..

Achterlijk wijf die Joldersma..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_78419305
Van het kleine stukje dat ik heb gevolgd: volgens mij boeit het CDA ook niet de problemen die zich erbij spelen, maar het oh zo belangrijke imago. Rot toch op. En als ze het weer gaan vergelijken met coke of heroïne, dan weet je dat ze lopen te bullshiten..
pi_78419355
woot allemaal drugsgebruikers die flink roepen.

Hou het kort, Godsamme
pi_78419427
Echt, wat een lange aanloop. Stel je vraag gewoon...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78419440
Deze man is lang van stof.
pi_78419459
Als het illegaal wordt stop je toch gewoon met datgene dat verboden wordt. Als een paar mensen 200 op de snelweg gaan rijden hoeven we dat ook niet te 'reguleren'.
pi_78419568
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Als het illegaal wordt stop je toch gewoon met datgene dat verboden wordt. Als een paar mensen 200 op de snelweg gaan rijden hoeven we dat ook niet te 'reguleren'.
Ofnie
pi_78419706
Je kan zo'n beetje overal contacten opdoen.
pi_78419736
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:07 schreef leukvoorlater het volgende:
Je kan zo'n beetje overal contacten opdoen.
Tja geld ook voor wapens Betekent niet dat het legaal is om het te gebruiken.
pi_78419809
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Als het illegaal wordt stop je toch gewoon met datgene dat verboden wordt. Als een paar mensen 200 op de snelweg gaan rijden hoeven we dat ook niet te 'reguleren'.
pi_78419822
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef StephanL het volgende:

[..]

Tja geld ook voor wapens Betekent niet dat het legaal is om het te gebruiken.
Door het sluiten van coffeeshops voorkom je het gebruik van harddrugs niet.
pi_78419868
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef leukvoorlater het volgende:

[..]

Door het sluiten van coffeeshops voorkom je het gebruik van harddrugs niet.
Klopt dat voorkom je nu ook niet. Dus dat verandert toch niet.
pi_78419885
Die CDA-mevrouw kon op het eind ook echt geen enkel goed argument verzinnen voor een verbod. Dit versterkt alleen maar mijn idee dat het standpunt van een partij over softdrugs een goede indicatie is of deze partij bestaat uit mensen die een beetje logisch na kunnen denken.
pi_78419954
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Als het illegaal wordt stop je toch gewoon met datgene dat verboden wordt. Als een paar mensen 200 op de snelweg gaan rijden hoeven we dat ook niet te 'reguleren'.
We hebben het hier niet over 'een paar mensen' maar over 400.000 mensen. Door alles maar te verbieden bereik je alleen maar een averechts effect, kijk naar landen als Frankrijk waar het gebruik hoger ligt als in Nederland. Wat krijg je dan, verkoop op straat en vanuit huizen zelf wat juist meer overlast veroorzaakt.
pi_78420343
Dat is dan de schuld van de gebruikers die niet gehoorzaam zijn. Als iets illegaal is stop je ermee als fatsoenlijk burger. Die mevrouw van het CDA zal het niet zomaar willen verbieden, die heeft daar haar redenen wel voor.
pi_78420411
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat is dan de schuld van de gebruikers die niet gehoorzaam zijn. Als iets illegaal is stop je ermee als fatsoenlijk burger. Die mevrouw van het CDA zal het niet zomaar willen verbieden, die heeft daar haar redenen wel voor.
Eerst zat ik nog te twijfelen of je aan het trollen zat, dank je voor de bevestiging.
pi_78420513
Ciska Joldersma.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:34:51 #199
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_78420585
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:28 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Eerst zat ik nog te twijfelen of je aan het trollen zat, dank je voor de bevestiging.
Iedereen die het CDA en hun walglijke ideeen de hemel in prijst is een lelijke trol..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_78420689
Lekker makkelijk dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')