abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:12:45 #26
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_78328513
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:08 schreef ErikT het volgende:
Wat zijn Pauw en Witteman toch slecht.
Van Rossem: "Ja, maar waarom mag Verhagen dat dan wel?"
Donner: "Daar gaat het hier niet om. Op vrijdag, toen was er blablabla..."

Wat doen Pauw en Witteman? -> Door naar het volgende.

Misschien kunnen ze even aanstippen dat zo'n situatie, die vrijdag, niet uit de lucht is komen vallen? Dat er een voorgeschiedenis is? Een context?
Waarom zitten die twee daar? Waarom krijgen ze betaald? Geen wonder dat politici zich overal uitlullen, het wordt ze niet eens een béétje moeilijk gemaakt.
Ik kan me daar sowieso ernstig aan storen. Er wordt in geen enkel programma, behoudens Zomergasten, de tijd genomen om iemand te laten spreken. In programma's als DWDD, P&W en zelfs Buitenhof zitten de items zó krap gepland dat er nauwelijks tijd is om een uitgebreid punt te maken. Alles moet in het tijdsbestek van het item geramd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Horloge op 23-02-2010 00:18:04 ]
pi_78328571
Online gekeken, wat een bullshit. Maarten van Rossem zei niks...
Gelukkig nog wel een leuke uitsmijter van hem.
gr gr
pi_78328723
Prachtige argumentatie van die café-eigenaar! Wiet is verboden, maar wordt gedoogd. Roken/sigaretten is legaal, maar wordt verboden! Ten eerste wordt het roken van sigaretten niet verboden, maar slechts op een aantal plekken niet toegestaan. Geheel logisch natuurlijk. En de klachten over de advocaatkosten zijn al helemaal absurd. Een dergelijke besluit (rookverbod) is democratisch tot stand gekomen, wat wil zeggen dat de meerderheid 'het volk' heeft besloten om een dergelijke verbod in te stellen. De mensen die tegen een democratisch besluit zijn hebben de mogelijkheden om naar de rechten te stappen, maar het is van der zotte dat dat wij als belastingbetalers (om maar in termen van mevrouw te spreken) hiervoor moeten opdraaien. Bovendien is het financieel onhaalbaar, omdat de kans bestaat dat straks elke halve gare een zaak aanspant op kosten van de samenleving. Bovendien kan de rechter de proceskosten vergoeden.
pi_78333896
Geweldige aflevering. Van Rossem versus de gereformeerden.

Jammer van het einde. Waar populistisch gezeik over regeldruk en belastingen de boventoon voerden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78354859
Vanavond Fritsma tegen Van Nieuwenhoven. Ik verwacht bloed. Veel bloed.
pi_78356841
- De Haagse lijsttrekkers Sietse Fritsma (PVV) en Jeltje van Nieuwenhoven (PvdA).

- Diederik Ebbinge volgde de SGP in Staphorst.

- Frits Wester over Kamerverkiezingen op juni.

Op zich wel interessante gasten denk ik.
gr gr
pi_78359304
Alweer rechtse televisie dus.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78359427
Prachtig ook hoe Van Rossem gisteren aan Pauw duidelijk maakte hoe makkelijk zij de populistische terminologie over nemen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78359679
Van Nieuwenhoven rechts?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 februari 2010 @ 21:01:23 #35
862 Arcee
Look closer
pi_78361000
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
Alweer rechtse televisie dus.
Ja, met Witteman erbij wordt het al gauw een rechtse bende.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78361111
Zit Van Nieuwenhoven nog steeds in de politiek? Wat heeft de PvdA toch altijd met labiele wijven.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:06:40 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78361359
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Zit Van Nieuwenhoven nog steeds in de politiek? Wat heeft de PvdA toch altijd met labiele wijven.
Wat was of is er labiel aan Jeltje
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78362169
Jeltje, Hamer, Vogelaar, allemaal van die nietszeggende politici. Daar win je de 'oorlog' met Wilders & co niet mee.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:19:42 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78362193
Maar wat is er labiel aan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78362357
Denk dat ze vanavond bij het eerst het beste duwtje van de PVV man al gaat sputteren en terugvalt in een soort verkapt dialect. Geen waardige tegenstander.
pi_78362895
Van Nieuwenhoven is volgens mij een prima debater. Vele malen dan Hamer. Ik denk niet dat ze veel problemen zal hebben met Fritsma.
pi_78365266
tvp
Ik weet het ook niet
pi_78366056
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, met Witteman erbij wordt het al gauw een rechtse bende.
Ondanks Witteman
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78367377
Valt me wel op dat het CDA toch met kerels komt die wel weten wat ze zeggen. De Vries, Donner etc. zie je nu vaker op TV.

De PVDA komt dan weer met zon vaag wijf. Hebben ze dan nergens een man die al 20-30 jaar in de politiek zit?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:01:43 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_78370975
Zelfs Jeltje van NIeuwenhoven is prettiger om te zien dan die ongure tronie van Fritsma
pi_78371217
Wat is er dan met schaatsen? Ik hoor alleen 'knullig'. Laat even zien wat er gebeurde ofzo.
pi_78371956
stomme marokkaantjes. Proberen buurt vaders het goede beeld te geven, verknallen ze het weer.
pi_78372118
Typisch PvdA. Probleem bestaat niet.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:12:03 #49
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_78372153
DIe manier van praten van die Fritsma... rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Dat fatterige zelfingenomen toontje met een zweem Boekestijn

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_78372355
Ik had toch Haagse Sjon wel graag in het publiek gezien vanavond.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')