Doet het koffieapparaat het ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:10 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen, prima start op het werk. Niks werkt, behalve internet.
KOFFIE!
Ja, die doet het. Collega brengt net een nieuw bakkie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet het koffieapparaat het ook?
Dat is precies genoeg!
Daar willen we hier videobeelden van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die doet het. Collega brengt net een nieuw bakkie.
Prima geregeld hier. Kijken of ik ze zo ver kan krijgen om shalalie te zingen.
Goh dat is werkbaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:10 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen, prima start op het werk. Niks werkt, behalve internet.
KOFFIE!
Echt? Vriendinnetje is ook geweest, ga het d'r eens vragenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
Mijn collega was afgelopen zaterdag in de Doelen bij een Jan Smit concert en die is tijdens het hele concert een keer of zes in Shalalie gezang uitgebarsten
Hier hoor je idd nog een heel klein stukje:
Ja! Hij zong steeds een klein stukje Shalalie, net als op het filmpje hierboven de eerste paar seconden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt? Vriendinnetje is ook geweest, ga het d'r eens vragen
Grappigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Hij zong steeds een klein stukje Shalalie, net als op het filmpje hierboven de eerste paar seconden.
Shalalie is taking over tha worlllllld!
Dat is wel heel anders jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Ellen ten Damme d'r versie van Shalalie.
Met beeld. Potverdorie, wat lekker. (Die versie... that is...)
En let ook op het gewiebel van de bandleden![]()
Die roept ergens in het nummer nog een foutieve Shalalie geloof ik he?quote:
Ja en daarna moet ie daaromquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die roept ergens in het nummer nog een foutieve Shalalie geloof ik he?
Oh ik ken hem echt nietquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Dat 'joch'?
Josh Groban. Die hoor ik bijjjjjjna net zo graag als Herman van Veen
Hier met mooi dametje Corr!
Geeft niets hoor, je bent echt niet de enigequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Oh ik ken hem echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |