Ik ben nog wakker, ik zal het licht zo uit doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:49 schreef Cat22 het volgende:
![]()
JJH, volgende keer wel het licht uitdoen als je de SC verlaat.![]()
Jij ging slapen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:49 schreef MissBliss het volgende:
En sterkte voor strega... Ik las terug, wat een gedoe
Ik dacht al zag hem gisteravond laat en nu weerquote:
Kijk eens naar mijn post van 4:01.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht al zag hem gisteravond laat en nu weer
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn post van 4:01.
Ik heb inderdaad 2 uurtjes in bed gelegen. Tevergeefs.
Ja maar 10km!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wakker blijven dus tot vanavond laat
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:49 schreef Qwea het volgende:
ik heb besloten weer te gaan sporten
Straks ff een 10x strippenkaart halen bij de sportschool.
Good for you! Succes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:49 schreef Qwea het volgende:
ik heb besloten weer te gaan sporten
Straks ff een 10x strippenkaart halen bij de sportschool.
Ik nu ook, heb het maar even gekopieerd, wat een lap tekst!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
**FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti** 3
Ik zat dat even te lezen
Bidden tot *insert god(in) naar keuze*.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:25 schreef Strega het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Vandaag krijg ik bij de grote visite een delegatie van zo'n 20 artsen aan m'n bed.
Ik schijn hier beroemd en berucht te zijn als de meest besproken patiënt.![]()
krijg een ander bed, mijn stuitje doet vreselijk zeer.
Al m'n spieren enz. doen pijn.
Mag vanmiddag gelukkig even met been omhoog in de rolstoel, kanPagan me even mee de afdeling afnemen.
Ik zeg niks meer tegen dat egocentrische zeikwijf naast me. Die denkt werlelijk dat de wereld om haar draait.![]()
F_R gefeliciteerd met je huis!
Volgens mij niet, dat wordt altijd meteen opgeruimd, er liggen hier nooit lege doosjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Strega![]()
Maak dr een mooie show van vandaag!
Greys, hebben jullie op t werk geen doosjes?
Ik vind dat echt altijd zonde geld , die dure tnt doosjes
Liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:33 schreef Greys het volgende:
Blissbeeb, vanmiddag kan ik naar het postkantoor om een doosje te halen om de blikjes naar je te versturen.
Dus ze komen er aan en ik was je niet vergeten hoor![]()
Strega, jij bikkel!
Lekker even over de gangen racen straks [afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lief
Geef je de verzendkosten even door?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
Kaart gestuurd naar Maes namens alle F&F SCers.
Jeetje zeg, dat hoort nou eenmaal bij een pup.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net voor t eerst van mn leven een hond met zn kop door zn eigen pis gehaald en hard, stomme smeerlap had weer op de kabels onder de tafels hiernaast zitten zeiken
![]()
Ik heb dr echt geen trek meer in hoor, in die zeikpup
Zou als ik het pupje was dus gewoon nog een keer gaan zitten (uit stress of nijd).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net voor t eerst van mn leven een hond met zn kop door zn eigen pis gehaald en hard, stomme smeerlap had weer op de kabels onder de tafels hiernaast zitten zeiken
![]()
Ik heb dr echt geen trek meer in hoor, in die zeikpup
Fijn! Gaat het een beetje met haar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Fijn! Gaat het een beetje met haar?
Negeren, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren deed ie t ook psies op die plek, net als thuis onder de bank, hij lijkt er echt een spelletje van te maken, want verder doet ie alles buiten en gebruikt ie niet eens de plasmatten meer.
Dit is sowieso geen hondje waarbij een simpele foei of zo werkt hoor.
Ik weet t gewoon echt niet meer wat ik dr nog aan kan doen
Ja dag, ik moet dat gepis niet hebben hoor, hij snapt het dondersgoed, kan m moeilijk heel kantoor onder laten zeiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Negeren, negatieve aandacht is ook aandacht.
Lapje over de seilplek, pup een half uur gewoon negeren.
Gaat prima met negeren hoor heb ook zo'n dametje in huis die dat deed en als we boos werden (dus alleen mopperen) deed ze het doodleuk weer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik moet dat gepis niet hebben hoor, hij snapt het dondersgoed, kan m moeilijk heel kantoor onder laten zeiken.
En in een bench geloof ik ook niet hoor, wat heb je nou aan een hond in een hokje?
Erg leuk! Heb die UI eens gehad met een roodharig heksjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:10 schreef Strega het volgende:
Hoe vinden jullie m'n nieuwe UI? Was het lebberende poesje een beetje zat.
Nee, ik zie ook niks in een bench.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, ik moet dat gepis niet hebben hoor, hij snapt het dondersgoed, kan m moeilijk heel kantoor onder laten zeiken.
En in een bench geloof ik ook niet hoor, wat heb je nou aan een hond in een hokje?
Das ook leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erg leuk! Heb die UI eens gehad met een roodharig heksje
Vind deze stijlvollerquote:
Dat kan toch prima dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik negeerde het trouwens want ik had t niet eens gezien![]()
Sterker nog, niemand heeft gezien dat ie op gestaan was en toch lag dr weer een plasje daar.
Ik ga m denk ik maar es een paar dagen aan de lijn vastleggen hier.
Gewoon in zn mand dan maar hoor.
Tis niet het type hond dat er een trauma aan over houdt hoor, die gaat vrolijk door na een klap voor zn bekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan toch prima dan?
Maar door de plas heen wrijven vind ik te gek, dat hebben ze met jou als baby ook niet gedaan.
Dan weet je toch dat die klap ook niet werkt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet het type hond dat er een trauma aan over houdt hoor, die gaat vrolijk door na een klap voor zn bek![]()
Gisteravond was ik die plasjes onder de bank echt beu.
Heb ik letterlijk elke drie kwartier met m in de regen op t balkon gestaan en pissen ho maar...
En dan toch weer een flinke poel onder die bank in zeiken![]()
Toen heb ik het genegeerd, net als al die andere keren, maar dat haalt dus helemaal niks uit.
Oh. Nou. Okquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben jij gek, het was mijn eigen idee om dat naar je op te sturen, dan hoef jij toch geen verzendkosten te betalen![]()
![]()
Ja maar mam, ja maar, het deed regenen, daar houd Sjonnie niet van Het moest.......van m'n blaas.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet het type hond dat er een trauma aan over houdt hoor, die gaat vrolijk door na een klap voor zn bek![]()
Gisteravond was ik die plasjes onder de bank echt beu.
Heb ik letterlijk elke drie kwartier met m in de regen op t balkon gestaan en pissen ho maar...
En dan toch weer een flinke poel onder die bank in zeiken![]()
Toen heb ik het genegeerd, net als al die andere keren, maar dat haalt dus helemaal niks uit.
Deze vind ik ook erg leuk, je zou er zo een hapje uitnemen.quote:
Nee ik sta graag 10 minuten in de regen te wachten tot ie wat doetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar mam, ja maar, het deed regenen, daar houd Sjonnie niet van Het moest.......van m'n blaas.
Ik verwacht niks van je hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt apart oh-oh, dat je in F&F het maar steeds hebt over 'klappen voor zijn bek' en het door de pis halen van je pup. Als Braddie het had gezegd hadden we hem verbaal met de grond gelijk gemaakt, om maar eens wat te noemen.
Snap dat het frustrerend voor je is, maar je kunt niet verwachten dat dat soort opmerkingen goed vallen in F&F.
Wij wachten regelmatig langer hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik sta graag 10 minuten in de regen te wachten tot ie wat doet
Elke 3 kwartier???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij wachten regelmatig langer hoor
Nee, ik werk overdag jij?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van je hoor.
Ik heb nooit geheimzinnig gedaan over dat ik mn honden wel es een veeg geef als ik dat nodig acht.
Toen Kees m zondag te grazen nam omdat ie dr vreten uit dr bek stond te jatten deed het meer zeer hoor
En ze worden heus niet elke dag geslagen, sterker nog, ze luisteren allemaal heel erg goed dus tis niet nodig. Ik ga niet maanden gepis negeren en mn laminaat aan gort laten zeiken als ik weet dat ie wel snapt wat de bedoeling is, ik heb de afgelopen 5 weken 24 uur per dag op die hond gezeten en het hem geprobeerd bij te brengen, ik moet nu iets anders gaan verzinnen want dit halfzachte gedoe werkt duidelijk niet.
En ja, als ik Chico zn jas aan doe en Sjon hangt daar als een wilde gek in te bijten en te grommen, dan pak ik m 2 keer weg en zeg ik NEE en de derde keer krijgt ie een mep, voordat Chico dr op duikt en hem echt alle hoeken van de kamer laat zien.
Maar ik loop dat beest echt niet de hele dag te slaan of zo hoor, als je m zou zien zou je juist denken dat ie wel wat meer tikken mocht krijgen ...
Hier word ook regelmatig een corrigerende tik uitgedeeld.
Ze verwachten niet anders in een roedel.
Sjon komt nu natuurlijk ook op de leeftijd dat ie gaat uitproberen hoe ver hij kan gaan.
Bij ons kunnen ze idd beter een tik van mij krijgen, Kundun is niet zachtzinnig als roedelleider en laat niet met zich sollen.
Als ik s morgens op sta zet ik Sjon op het balkon en dan plast ie meteen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee, ik werk overdag jij?
S'avonds 2 of 3 keer van 18h tot 21:30.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Misschien vindt ie het balkon niet fijn? Dus dan nog een extra wandeling tussen je werk en de laatste wandeling?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik s morgens op sta zet ik Sjon op het balkon en dan plast ie meteen.
Ik wandel 's morgens een half uur met alle honden, en dan lopen de chinezen nog naar de bushalte en naar kantoor, dus dan hebben ze poep en plas gelegenheid meer dan genoeg.
Tussen de middag lopen ze een uur, en dan weer terug naar de bushalte, en als ik met ze naar huis loop loop ik sinds ik Sjon heb altijd nog eens extra om.
Dan wandelen we nog een half uur tot een uur ( of langer in de zomer ) met alle honden ,afhankelijk van het weer, en dan tussen 24.00 en 1 nog es een kwartier of 20 minuutjes.
En in de avond als het dus telkens mis gaat sta ik nu dan elke drie kwartier een dikke 10 minuten met hem op het balkon zodat ie daar mag plassen.
Dus me dunkt dat ie vaak genoeg buiten komt, ik ken amper honden die zoveel wandelen als die van mij hoor
Hij wil gewoon niet in de regen, of dat nou op het balkon is of niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien vindt ie het balkon niet fijn? Dus dan nog een extra wandeling tussen je werk en de laatste wandeling?
Dat trekt Whoopie nl ook niet.
Het klinkt harder dan het is. Als ik hier in kattentaal corrigeer is het ook veel strenger dan wanneer ik dat in mensentaal doe.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Naja en wat Strega zegt dus.
Ze voeden elkaar ook wel op, ik spreek liefst duidelijke hondentaal tegen ze, dat snappen ze beter dan "nee popje doe maar niet".
Bij Billy hoef ik maar te kijken en hij weet dat ie moet kappen met wat ie ook aan het doen isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het klinkt harder dan het is. Als ik hier in kattentaal corrigeer is het ook veel strenger dan wanneer ik dat in mensentaal doe.
Als ik het soms lees krimp ik ook onwillekeurig in elkaar, maar tegelijk weet ik ook wel beter. Het ene beestje is het andere niet. Het is net als met kinderen. Je kunt niet op allemaal dezelfde methodes toepassen. Bij de ene werkt dit en bij de ander dat.
Ja, hij heeft een hekel aan regen en probeert je uit.Hij gaat puberen1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Tussen die van na mn werk en de laatste wandeling zit trouwens ook maar 5 uurtjes hoor, dat zou ie echt wel makkelijk moeten redden ook.
Plus dat er thuis en op kantoor plasmatjes voor hem liggen, waar ie ook nog wel es een plasje op doet, dus hij weet prima waar het wel mag
Ja dag, dan doet ie dat zeker met 6 maanden nog esquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een hekel aan regen en probeert je uit.Hij gaat puberen1
Kattenbak? Droog enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet in de regen, of dat nou op het balkon is of niet.
En niet in de sneeuw![]()
En smorgens heeft ie helemaal geen moeite met het balkon, van t weekend was het ook geen probleem , want toen scheen de zon![]()
Hij heeft toch zn plasmatten?quote:
Dat werkt toch niet afdoende?quote:
Tussen klappen verkopen aan een pup en 'nee popje doe maar niet' zit gelukkig ook geen enkele andere optie meer he? Je doet net alsof dat dan de enige andere optie isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Naja en wat Strega zegt dus.
Ze voeden elkaar ook wel op, ik spreek liefst duidelijke hondentaal tegen ze, dat snappen ze beter dan "nee popje doe maar niet".
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, dan doet ie dat zeker met 6 maanden nog es![]()
Deze lag als pup van 4 weken al tussen de herders en de grote peruanen, die is echt nergens bang voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:53 schreef Strega het volgende:
Ja bij ons kan Tashi zeer ongeremd zijn.
Als die z'n drukke uurtje heeft loopt ie over de muren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:55 schreef Strega het volgende:
Zo ga even off, het is alweer voedertijd in de Zoo.
Maar wat is dan het voordeel van een kattenbak over een plasmat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet afdoende?
Oplossingsgericht denken héniet blijven hangen in wat ie heeft en doet.
Dan neemt ie dus op een natuurlijke manier zijn plek al in, in de roedel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze lag als pup van 4 weken al tussen de herders en de grote peruanen, die is echt nergens bang voorEn hij is echt heeeeeeeel erg eigenwijs en ongeremd.
Tis ook wel het leuke aan hem maar tis ook zn grote nadeel.
Tis een hondje wat problemen heeft met autoriteit, en ik heb een roedel , dus das lastig voor m.
Billy en Kees staan nu al onder hem, en ik weet niet of ik dat zomaar ga laten gebeuren.
Karel en Chico heeft ie wel door, dat ie daar maar beter normaal tegen kan doen
Ik zeg toch ook niet dat je het niet mag zeggen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen klappen verkopen aan een pup en 'nee popje doe maar niet' zit gelukkig ook geen enkele andere optie meer he? Je doet net alsof dat dan de enige andere optie is
Je weet best wat ik bedoel.
En ik heb Bink vroeger ook wel eens in haar nekvel ergens vandaan gepakt.
Alleen jij hebt het dan over 'door de zeik trekken, en hard!' en klappen verkopen en op de gang smijten en weet ik wat je allemaal geroepen hebt over Sjon de laatste weken. Ik vind dat gewoon niet tof overkomen. Maar verder moet je het helemaal zelf weten. VondVind alleen dat ik het best mocht zeggen.
Jawel maar met plasmat plast hij nog steeds binnen dus moet je een andere oplossing vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van een kattenbak over een plasmat?
Komt toch beide op psies hetzelfde neer?
En hij gebruikt ze nog wel hoor, soms, die matten.
Alleen zou hij in principe makkelijk al alles buiten moeten kunnen doen, want dat ging al best lang goed.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:55 schreef Strega het volgende:
Zo ga even off, het is alweer voedertijd in de Zoo.
Maar dan liever zonder pissenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan neemt ie dus op een natuurlijke manier zijn plek al in, in de roedel.
Wederom.... net mensenkinderenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel maar met plasmat plast hij nog steeds binnen dus moet je een andere oplossing vinden.
En het is een dier hé die trekken zich niks aan van jouw principes.
Dat wil niet zeggen dat ze mogen wat ze willen maar ze hebben wel een eigen wil.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:
Nja, ik denk alleen dat ie echt protesteert tegen regen, sneeuw , kou, whatever.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel maar met plasmat plast hij nog steeds binnen dus moet je een andere oplossing vinden.
En het is een dier hé die trekken zich niks aan van jouw principes.
Dat wil niet zeggen dat ze mogen wat ze willen maar ze hebben wel een eigen wil.
Ja en nee. Ik weet dat het een tijd kost. Ze zijn vrijdag pas een maand hier en er zit veel verbetering in. Het is allen nog niet de perfecte situatie. En ik zou ze eigenlijk nooit meer willen missen. Ze zijn echt tof. Vooral nu ook Donna haar lieve en zachte kanten laat zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar Nok, denk jij nooit "had ik die natte dromen maar niet genomen want dat was voor de andere poezen veel fijner geweest"?
Ik weet echt niet of ik en Billy ook ( Kees wel, die maakt t geen reet uit waar ze staat in de roedel want ze is een meisje en ze krijgt toch niet zo op dr lazer als de rest ) zitten te wachten op zo een dominante huisgenoot.
En elke keer als ik denk haaaaaaa , nu gaat het al een paar dagen helemaal flex, Sjon is ok, dan weet ie het weer compleet te verneuken.
Cat!!! ben je vrij?quote:
Ikke wel.quote:
Dat doe je beter dan ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ikke wel.
Ik zit nog steeds in mijn pyjama.Dadelijk krabpaal kopen (zijn in de aanbieding bij Zooplus) en dan badderen.
Oh, hier had ik helemaal overheen gelezen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga vanavond naar het UWV voor een info-bijeenkomst over het starten van een eigen bedrijf.
Ik denk er sterk aan om parttime werk te zoeken en verder zelf aan de slag te gaan en dat op te bouwen.
Acherrum.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
pffff, ik ga mn avondcollege 's middags doen en mn middagcollege skippen want ik trek het niet...![]()
Voel me beroerd...![]()
[/nutteloze mededeling maar dan ben ik het kwijt]
Teiltje, zou handig zijn ja...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum.![]()
*legt warm kruikje op het pijnlijke buikje*
En een teiltje voor ernaast.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ikke wel.
Ik zit nog steeds in mijn pyjama.Dadelijk krabpaal kopen (zijn in de aanbieding bij Zooplus) en dan badderen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
pffff, ik ga mn avondcollege 's middags doen en mn middagcollege skippen want ik trek het niet...![]()
Voel me beroerd...![]()
[/nutteloze mededeling maar dan ben ik het kwijt]
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er nu maar heen dan... Kijken of ik een stopcontact kan bemachtigen
Succes!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er nu maar heen dan... Kijken of ik een stopcontact kan bemachtigen
Het eind wel... Dan gaan we huiswerkopdrachten nakijken, en aan de hand daar van moet je een eindopdracht inleveren. Dus als je er niet bent weet je ook niet wat het goede antwoord is...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb net voor ruim 90 euro besteld bij Zooplus.Krabpaal, speelgoed voor eraan, warmtekussen voor zieke poezels of kleine kittens, 3 lasermuizen (leuk kadootje en reserve voor als de Heilige Muis hier kapot gaat) en nog wat dingetjes. Mooi dat ik 20 euro korting kreeg.
Voor 72 euro was ik klaar. Hebben mijn schatjes hun verjaardagen en dierendag in 1 alvast gehad.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja hier. Ik was mijn digitale TV aan het in elkaar fixen.
't doet ut.
Maar dat heeft niet te maken met waar ik uithang.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar mooi dat ik een JJH had dus
Als alles binnen is natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de blije foto's verwachten?
Op school... tsk, tsk.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar mooi dat ik een JJH had dus
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb net voor ruim 90 euro besteld bij Zooplus.Krabpaal, speelgoed voor eraan, warmtekussen voor zieke poezels of kleine kittens, 3 lasermuizen (leuk kadootje en reserve voor als de Heilige Muis hier kapot gaat) en nog wat dingetjes. Mooi dat ik 20 euro korting kreeg.
Voor 72 euro was ik klaar. Hebben mijn schatjes hun verjaardagen en dierendag in 1 alvast gehad.
Ow ja das ook een manier om je collegezaal vol te krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het eind wel... Dan gaan we huiswerkopdrachten nakijken, en aan de hand daar van moet je een eindopdracht inleveren. Dus als je er niet bent weet je ook niet wat het goede antwoord is...
Daarom heb ik er ook voor gekozen nu naar dit college te gaan ipv vanavond, en niet gewoon naar mn andere college te gaan... Ik wil dit vak graag halen namelijk...
[..]
ik ben misselijk ja!
![]()
Het is een flink bedrag maar bij een dierenwinkel had ik voor dat geld alleen de krabpaal gehad denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
90 euro oh nee ik moet niets zeggen met een mand van 150..
Moet nog voederbakjes voor het Whopje, straks eens spieken
True.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet te maken met waar ik uithang.
Ik vind het niet eens veel geld voor zoveel spullen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
90 euro oh nee ik moet niets zeggen met een mand van 150..
Moet nog voederbakjes voor het Whopje, straks eens spieken
Ik heb er maar een half jaar over gedaan om hem te kopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens veel geld voor zoveel spullen...
En een mand van 150!
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een flink bedrag maar bij een dierenwinkel had ik voor dat geld alleen de krabpaal gehad denk ik.
Wel mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb er maar een half jaar over gedaan om hem te kopen
[ afbeelding ]
Zou dit wat zijn?
Ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb er maar een half jaar over gedaan om hem te kopen
[ afbeelding ]
Zou dit wat zijn?
Ze hebben hem ook zoquote:
Whoopie is toch een vrij klein hondje dacht ik?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.Ist niet te laag voor de Whooper? En die metalen bakjes zijn zeker uitneembaar he? Want anders is schoonmaken zo'n klus.
Ik vind die donkere mooier... Maar je moet even kijken wat leuk staat in je keuken ook...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook zo
[ afbeelding ]
Ja ze zijn eruit te halen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.Ist niet te laag voor de Whooper? En die metalen bakjes zijn zeker uitneembaar he? Want anders is schoonmaken zo'n klus.
Dan vind ik die andere mooier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook zo
[ afbeelding ]
Ik weet dat je bij oudere katten de voerbak beter iets hoger kunt neerzetten ivm brandend maagzuur. Dus vandaar mijn vraag over de Whoops.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whoopie is toch een vrij klein hondje dacht ik?
We hebben een mat zwart fornuis en vuilnisbakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind die donkere mooier... Maar je moet even kijken wat leuk staat in je keuken ook...
voor de voerblikken?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan vind ik die andere mooier.![]()
[..]
Ik weet dat je bij oudere katten de voerbak beter iets hoger kunt neerzetten ivm brandend maagzuur. Dus vandaar mijn vraag over de Whoops.
Jep ik wist wel dat het bestond maar zie ze nooit ergens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor de voerblikken?
Die heb ik van wiskas voor de kattenvoerblikken
oh, ik dacht ivm de grootte van de hond...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan vind ik die andere mooier.![]()
[..]
Ik weet dat je bij oudere katten de voerbak beter iets hoger kunt neerzetten ivm brandend maagzuur. Dus vandaar mijn vraag over de Whoops.
Had ik ook gezien! Als ik blikvoer gaf had ik die wel aangeschaft.quote:
Ik wist het ook niet tot Siets met haar nieren begon te sukkelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik dacht ivm de grootte van de hond...
okee... Stom, ik heb ook een kat met nierproblemen gehad, maar nooit iets daarover gehoord van de da...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet tot Siets met haar nieren begon te sukkelen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik ook gezien! Als ik blikvoer gaf had ik die wel aangeschaft.
Ik moet dadelijk de keuken + koelkast opruimen, morgenavond geeft buurmeisje de katten te eten en het nadeel van vers vlees is dat ze mijn hele huis doormoet om het uit de koelkast te halen. En daar houd ik eigk niet zo van als ik er niet ben.Maar dat is de consequentie en ze doet het keurig.
Weet ik. Maar meestal komt papa of mama mee. Geen idee of die ook meegaan naar boven (waarschijnlijk niet) maar het is mijn huis en mijn ding. Daar moeten geen anderen in rondwroeten als ik er niet ben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
herkenbaar. Joh dat kind ziet dat toch niet?
Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar meestal komt papa of mama mee. Geen idee of die ook meegaan naar boven (waarschijnlijk niet) maar het is mijn huis en mijn ding. Daar moeten geen anderen in rondwroeten als ik er niet ben.
Terwijl het hartstikke leuke mensen zijn, echt niet door mijn kastjes zullen gaan en me er echt niet op zouden aankijken als er ergens een stofje ligt. Echt zo'n irreëel gevoeldsding dus.
Ach, ik heb er maar 2 jaar over gedaan om een sleutel bij hen neer te leggen. Er was altijd wel een praktisch excuus om het niet te doen.
Ga je op je kop schoonmaken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef JJH het volgende:
Pffff ik word oud.
Ik sta een half uur aan meubels te trekken en op mijn kop schoon te maken. (Eerste lentezon = grote schoonmaak) en ik ben al moe.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef JJH het volgende:
Pffff ik word oud.
Ik sta een half uur aan meubels te trekken en op mijn kop schoon te maken. (Eerste lentezon = grote schoonmaak) en ik ben al moe.
Nou, als je twee meter bent, en je gaat in gekke hoekjes achter de tv bezig enzo, dan sta je bijkans op je kop.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je op je kop schoonmaken?
Hoezo dat!
Weet ik. Nu ff twee tellen rust.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag de hele dag bezig geweest, gewoon doorzetten, straks ben je trots op jezelf
ah, okee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als je twee meter bent, en je gaat in gekke hoekjes achter de tv bezig enzo, dan sta je bijkans op je kop.
Tis maar goed dat we niet meer roken, dan krijg je echt nog minder gedaan, met na elke handeling een peuk hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet ik. Nu ff twee tellen rust.
Ik vind altijd al heel snel dat ik ff pauze verdient heb.
Whehe ik sta altijd op stoelen, das ook nie handigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee.
Niet zo groot zijn FTW
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee.
Niet zo groot zijn FTW
Oh maar dat deed ik ook wel terwijl ik bezig was. Het scheelt wel minstens de helft ramen lappen e.d.!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis maar goed dat we niet meer roken, dan krijg je echt nog minder gedaan, met na elke handeling een peuk he
Zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Had ik net een reservefonteintje gekocht voor Boor, doet die oude het weer
Ik had een technische aanval, pompje uit elkaar getrokken (had toch al een nieuwe) en schoongemaakt en weer in elkaar en hoppetee.
maar je kan jezelf wel langer maken dmv stoelen, maar niet korter...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ik sta altijd op stoelen, das ook nie handig
Ik neem mijn woorden uit de ESF SC terug... eerste deel dan...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Had ik net een reservefonteintje gekocht voor Boor, doet die oude het weer
Ik had een technische aanval, pompje uit elkaar getrokken (had toch al een nieuwe) en schoongemaakt en weer in elkaar en hoppetee.
Ik kan héél goed op mijn knieen zitten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar je kan jezelf wel langer maken dmv stoelen, maar niet korter...
Ja, dat ik dan maar vaker het water moet ontkalkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nog iets van Zooplus gehoord over die kapotte?
Sexyquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan héél goed op mijn knieen zitten!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan héél goed op mijn knieen zitten!
antikal erinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ik dan maar vaker het water moet ontkalken
Boen zequote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ik dan maar vaker het water moet ontkalken
Jij hebt mazzel jij!!!quote:
Ik dacht dat ik hier posttequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik neem mijn woorden uit de ESF SC terug... eerste deel dan...
ja hee, ik ga niet al mn posts dubbel doen hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier postteFoutje, bedankt.
Maar gelukkig heeft ESF ook heel soepele mods
hmmmm, dat is wel raar ja... Maar zouden ze dat zelf ook niet incalculeren? Dat jij nu iets ernstigs verwacht? Dus dat het misschien wel meevalt, bijvoorbeeld dat ze "alleen maar willen emigreren naar afrika"?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Hmz. Mijn vader belt net. En die belt eigenlijk niet zo vaak.
Quasi informerend wanneer ze 'even een kopje koffie kunnen komen drinken'.
Donderdagmiddag misschien, was de vraag.
En ze komen nooit even voor een uurtje helemaal op en neer gereden op een middag.
Nu maak ik me dus zorgen dat ze me iets ergs moeten vertellen
Ja ik hoop dat dat het is hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh jakkes Greys, dat kan ik me voorstellen.
Heb je niet meteen gevraagd of er iets is?
Heeeeeel mss willen ze wel gewoon even lekker langskomen na de vakantie en zo?
Ja, dat snap ik... Maar dat zullen ze toch ook wel begrijpen? Als je dat nou smst?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat dat het is hoor.
Maar dan zouden ze toch ook wel mee uit eten willen?
Het komt gewoon door mijn moeder en vorig jaar dat ik nu het ergste denk.
Misschien valt het allemaal wel mee
Bel gewoon dat je je nu zorgen maakt dat er iets is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat dat het is hoor.
Maar dan zouden ze toch ook wel mee uit eten willen?
Het komt gewoon door mijn moeder en vorig jaar dat ik nu het ergste denk.
Misschien valt het allemaal wel mee
Oeh irritant is datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Misschien bel ik ze vanavond nog even.
Maar hen kennende gaan ze het toch niet over de telefoon vertellen als er iets is.
misschien niet, maar ik denk ook niet dat ze willen dat jij 2 dagen in de stress zit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Misschien bel ik ze vanavond nog even.
Maar hen kennende gaan ze het toch niet over de telefoon vertellen als er iets is.
Verstandig! Want als er niks aan de hand is heb jij anders twee dagne stress.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Het enige waardoor ik denk dat het niet iets ergs is, is omdat ze komen als Heer G er niet is.
Want dan hebben ze neem ik aan liever dat hij er wel is.
Of het is iets ergs over Heer G(maar dat zal wel niet
)
Nou, ik ga zo nog wel ff bellen, want dit trek ik niet tot donderdag
En dat zullen ze heus wel snappen, helemaal als je erbij zegt wat je je allemaal in je hoofd haaltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Het enige waardoor ik denk dat het niet iets ergs is, is omdat ze komen als Heer G er niet is.
Want dan hebben ze neem ik aan liever dat hij er wel is.
Of het is iets ergs over Heer G(maar dat zal wel niet
)
Nou, ik ga zo nog wel ff bellen, want dit trek ik niet tot donderdag
Alles is altijd beter zolang je oh-oh maar dr buiten laatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandig! Want als er niks aan de hand is heb jij anders twee dagne stress.
En dit is sowieso een beter plan dan oh-oh voor je te laten bellen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandig! Want als er niks aan de hand is heb jij anders twee dagne stress.
En dit is sowieso een beter plan dan oh-oh voor je te laten bellen.
Hop! Studeren jij!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
en ik val zo dus uit, ivm een falend stopcontact
Ik ben een zeikerd hoor (quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraag dan direct naar je moeder Greys
quote:
Neehee!!quote:
Nou als ik met iets bezig was wat zonder veel bezwaar mét kon, liet ik het er niet om.quote:Deed jij voorheen echt ramenlappen met een peuk in je muil?
![]()
Ik rookte niet eens op straat eigenlijk![]()
Ik ging daar altijd echt ff lekker voor zitten, dus dat schoot nooit op.
Vriendin van me rookt ook op de plee en tijdens het koken en zo
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
Ja nou lekker, nu denk ik weer dat ze meelezen hier, mijn ouders
Ik belde, mijn moeder nam op, ultra vrolijk en nog voordat ik ook maar een zin had gezegd riep ze 'Neeeeee jij maakt je zorgen om niets'.Oh nou ja, gelukkig maar dan
Neuh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe.
Mama van Greys , ik zou u niet echt meppen hoor![]()
![]()
Maar maak je je nu geen zorgen meer?
Oh ja?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan vind ik die andere mooier.
[..]
Moeders ftwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
Ja nou lekker, nu denk ik weer dat ze meelezen hier, mijn ouders
Ik belde, mijn moeder nam op, ultra vrolijk en nog voordat ik ook maar een zin had gezegd riep ze 'Neeeeee jij maakt je zorgen om niets'.Oh nou ja, gelukkig maar dan
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh.
Nou ja. Een héél klein verwaarloosbaar beetje nog dan. Je kent me wel een beetje
Ziggy.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja?
Moet ik misschien ook maar eens doen voor Ziggy danSoms hou ik het schoteltje voor haar neus > dan eet ze, zet ik het neer > stopt ze met eten.
Mijn boodschappenlijst:quote:Ik heb die dekseltjes trouwens ook, maar ze gaan wel snel stuk!
Maar goed, ze kosten ook geen drol natuurlijk.
En een foto van De Nieuwe Paal?
Voor je baas?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een groooooooote slagroomtaart met een foto er op te bestellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Ml-etje op 23-02-2010 17:18:04 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
5x5? Neem dan meteen petit foursquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:Ze smeerde me gewoon bijna een taart van 20 bij 30 aan.
Voor 20 mensen.
Dus ik keek nog ff op mn lineaal en dacht ja daaaaaaag das echt piepklein man!
Nog es bellen. Zegt ze nee hoor, stukjes van 5 bij 5 moet je dan snijden.
![]()
Wat een verkooptechniek zeg![]()
Mooi dat ik groter genomen heb
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
Kan wel even wat goede raad gebruiken, so shoot! Niet kopiëren haal het straks weg.Als ik het zo lees zou ik ze de lol niet gunnen en er lekker naast gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ene kantoor is spreekkamer en het andere is de kamer van collega's die die dag vrij zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou gelijk in dat lege kantoor zijn gaan zitten, waarom was dat geen optie?
Die neiging heb ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zou ik ze de lol niet gunnen en er lekker naast gaan zitten.
Ja dat is toch echt sneu?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
Kan wel even wat goede raad gebruiken, so shoot! Niet kopiëren haal het straks weg.Hoe belangrijk (voor jezelf of je werkzaamheden) is dat lege buro? Is het het gedoe waard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het vast gemist maar is er een reden dat die lege kamer voor jou niet beschikbaar/goed/handig is?
Edit: ah, er was nog een pagina.
Dan is die lege kamer geen handige optie.Wat zegt je baas ervan? Jij moet toch prettig kunnen werken?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
Cat ik vraag me nu echt af wat die man wilde
behalve hetgeen hij zei
Hihi ja dat zou ook verstoppertje spelen zijn.. want inderdaad ik ga vervolgens wel in die kamer bij hen zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je dan de ene dag in die lege kamer gaat zitten, waar moet je dan de andere dagen zitten?
Als je uiteindelijk toch bij hun terecht komt weer, dan zou ik ook maar meteen de confrontatie aan gaan hoor...
Ik geloof opeens niet meer dat je in Maastricht woont.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is toch echt sneu?
Ik heb nu 30 bij 40, das wel wat beter
Mijn dossierkast staat in die kamer en in de kamer ernaast staan de andere spullen waarmee ik behoorlijk regelmatig werk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk (voor jezelf of je werkzaamheden) is dat lege buro? Is het het gedoe waard?
Ik heb het vast gemist maar is er een reden dat die lege kamer voor jou niet beschikbaar/goed/handig is?
Scherpquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik geloof opeens niet meer dat je in Maastricht woont.![]()
Daar zouden ze toch moeten weten wat een fatsoenlijk stuk vlaai is.
jamaar ik bestel nu dan ook taart , geen vlaaiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik geloof opeens niet meer dat je in Maastricht woont.![]()
Daar zouden ze toch moeten weten wat een fatsoenlijk stuk vlaai is.
Welke man!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dus ook.Maar mooi dat hij niks te weten is gekomen van me!
Oh nou nee, dan zou ik meteen de confrontatie aangaan ,dan heb je t maar mooi gelijk gehad hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja dat zou ook verstoppertje spelen zijn.. want inderdaad ik ga vervolgens wel in die kamer bij hen zitten.
Pffff heb echt totaal geen zin om over iets nutteloos als een bureau te gaan zeveren maarja beter even door de zure appel dan kan hoef ik me niet meer een rotje te lopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou nee, dan zou ik meteen de confrontatie aangaan ,dan heb je t maar mooi gelijk gehad hoor
Lijkt mij ook het beste. Want anders blijf je je ergeren. En lopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pffff heb echt totaal geen zin om over iets nutteloos als een bureau te gaan zeveren maarja beter even door de zure appel dan kan hoef ik me niet meer een rotje te lopen.
Waarom doe je dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar ik bestel nu dan ook taart , geen vlaai
Naa jaaa. Als het om zo'n beste erfenis gaat kunnen die paar tientjes reiskosten er ook wel van af.quote:
Nou doe me dan donderdag maar sterkte wensenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste. Want anders blijf je je ergeren. En lopen.
We eten altijd al vlaai.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk?![]()
Is vlaai opeens niet goed genoeg meer huh?
Hooi!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
ZoheeHeb veel topics gemist
![]()
Magoed, was gister een drukke dag. Gewerkt en daarna op kraambezoek bij een oud collegameisje van 5 weken, zo lief! Niet wakker te krijgen, lag heerlijk te slapen
Vandaag weer gewerkt, gelukkig merkte ik niet zoveel van mn korte nachtje. Nu wel, hoofdpijn enzo. Vroeg mn mandje in vanavond.
En heb 15 CTG's aangelegd vandaag dus ben inmiddels een expert![]()
Haha ja preciesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hooi!
Als je maar bezig blijft kun je prima met te weinig slaap. Alleen niet gaan zitten.
Maak jezelf niet gek Q.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
In zeldzame gevallen werd bij jongeren of adolescenten met de ziekte van Crohn die behandeld werden met Remicade plus azathioprine of 6-mercaptopurine een specifieke en ernstige vorm van lymfoom gemeld.tof
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou doe me dan donderdag maar sterkte wensen
Ik weet eigk niet of ze nu geld weggaven of dat die man nog wat moet betalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Naa jaaa. Als het om zo'n beste erfenis gaat kunnen die paar tientjes reiskosten er ook wel van af.
Druk gehad dus! Maar wel fijn om zoiets op die manier goed onder de knie te krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja preciesWas iig lekker bezig met al die onderzoekjes!
Nu ga ik zitten.
![]()
![]()
Bij jou zouden ze google moeten blokkeren. Hoe heet zo'n iemand die zichzelf allerlei ziektes aanmeet? Hypochonder ofzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
In zeldzame gevallen werd bij jongeren of adolescenten met de ziekte van Crohn die behandeld werden met Remicade plus azathioprine of 6-mercaptopurine een specifieke en ernstige vorm van lymfoom gemeld.tof
Schoon genoeg voor vandaag! Morgen nog de keuken en de rest van het sanitair en dan ben ik weer rond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
De dinsdag is ook alweer bijna voorbij
![]()
JJH , hoe schoon is je huis?
Voor heer Naartjie hoef ik het niet te doen maar als ik zie hoe Yoko en vooral Satsu tekeer gaan met het balletje aan de Paal heb ik goede hoop.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:36 schreef MissBliss het volgende:
Toffe Paal CatDe speeltjes heb ik ook, niet echt een succes hier
Ik was aan het sjoppen en toen dacht ik opeens aan je tip.quote:En je hebt deSnugglesafe Heatpad
Arme Ziggy.quote:Oh-oh: megabedankt voor de jelly's![]()
Echt heel lief! Ook namens Ziggy bedankt, hoewel die hoopt dat ze niet op haar gebruikt hoeven worden
(Ik ben bang van wel
)
Hahaha dat zegt genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik weet eigk niet of ze nu geld weggaven of dat die man nog wat moet betalen.
Hehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor heer Naartjie hoef ik het niet te doen maar als ik zie hoe Yoko en vooral Satsu tekeer gaan met het balletje aan de Paal heb ik goede hoop.En anders is de diepte-investing van 3 euro tevergeefs geweest.
[..]
Ik was aan het sjoppen en toen dacht ik opeens aan je tip.Ik kan er nu niks mee maar wel fijn om in huis te hebben voor als het nodig is.
[..]
Arme Ziggy.Maar ze zorgt wel voor leuke Siggies.
Ik zit lekker binnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
Net de Whoopster gewandeld, het is koud brrrrr.
quote:
Ik ben aan het koken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
hongerrrr
en zin in slagroomtaartmaar ik ben op dieet en ik sport
Ik heb aardappels, wortels en een boomstam.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken.
Heel gezond. Biefstukje, met aardappeltjes en doperwtjes en worteltjes.
Biefstuk op dinsdag ja.
Alleen even de buitenkant snel bruin bakken inderdaad!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb aardappels, wortels en een boomstam.
Ik ga morgen biefstuk eten
Praktisch rauw![]()
met het bloed wat eruit druipt!
Lijstje, ik moest er seriues even over nadenken, ik was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
JJH, ik krijg nog wel 'je lijstje' vanavond in dat andere topic he?
Daar zit ik nou al sinds gisteravond op te wachten![]()
Niet om je daarheen te lokken, ik klep ook gewoon hier vanavond, maar ik denk dat Je Lijstje daar beter op zijn plaats is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |