Selmaquote:
je bent toch wel verwend he, gisteren op bed?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gister was ik ziek, zwak en misselijk koortsig.
En vandaag ben ik behoorlijk opgeknapt.En ik heb straks genoeg te doen dus geen verveling voor mij.
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je bent toch wel verwend he, gisteren op bed?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.![]()
Maar ergens is dat ook niet erg. Ik ben een sterke stoere vrouw en als ik mij zo laat verwennen word ik een sulletje.
R.I.P Robin.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:12 schreef Robinhoo het volgende:
dacht ik vandaag op kantoor te zitten, zit ik nu op de bouw te verrotten.
Ja echt he.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Arme jij. gelukkig ben je een stoere sterke vrouw.
Ik geloof er geen reet van. Maar dat geeft niet, je hebt natuurlijk ook de reputatie van wijze sterke vrouw hoog te houden hier.quote:
Is dat vanuit halt of gewoon je studie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:15 schreef Robinhoo het volgende:
ik ga weer stucadoren doei.
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Maar dat geeft niet, je hebt natuurlijk ook de reputatie van wijze sterke vrouw hoog te houden hier.
is er geen speciaal subforum voor zulke oude mensen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij dertigers hebben toch een band.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:59 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
is er geen speciaal subforum voor zulke oude mensen?
kan ik er volgend jaar ook heen![]()
Ja toch wel hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij dertigers hebben toch een band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |