Spaarder. Ik heb geen vrouw die mijn geld uitgeeft.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:35 schreef Monco10 het volgende:
Zoals de topic titel al zegt, geef jij maandelijks zo'n beetje al je geld uit of ben je meer het type spaarder?
Ik val zelf in de laatste categorie maar ik vraag me soms wel af waarom ik nog spaar, waarom niet nu leven, straks profiteert iemand anders van mijn geld.
Dus:
In welke categorie val jij ?
Wisselt per maand.quote:Wat houd je over per maand NA vaste lasten ?
Hypotheek.quote:Aan welke niet primaire levensbehoeften geef je (veel) geld uit ?
Daar is een simpele oplossing voor: elke keer dat je iets "te duur" vindt, en het daarom niet wilt kopen/doen, stop je 50 euro in een potje. Aan het eind van de maand maak je dat verplicht op aan leuke dingen voor jezelf.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:35 schreef Monco10 het volgende:
Ik val zelf in de laatste categorie maar ik vraag me soms wel af waarom ik nog spaar, waarom niet nu leven, straks profiteert iemand anders van mijn geld.
In dat geval zullen veel mensen een bijbaantje moeten aannemen om dat vol te houden.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daar is een simpele oplossing voor: elke keer dat je iets "te duur" vindt, en het daarom niet wilt kopen/doen, stop je 50 euro in een potje. Aan het eind van de maand maak je dat verplicht op aan leuke dingen voor jezelf.
Wel de goede kant op.quote:
Denk zelden na over geld. Je hebt het meestal gewoonquote:In welke categorie val jij ?
5/6e deel van m'n salarisquote:Wat houd je over per maand NA vaste lasten ?
weedquote:Aan welke niet primaire levensbehoeften geef je (veel) geld uit ?[
Jij geeft 800 euro per maand uit als thuiswonende student? Waaraan? Daar moet ik zowat mijn best voor doen...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef Adames het volgende:
Heb totaal geen vaste lasten (behalve telefoonabonnement), ben dan ook thuiswonend student
Maar die 900 euro/maand gaat meestal maar 100 euro naar de spaarrekening
een collega van mij brengt dat bedrag elke maand naar de kroegquote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij geeft 800 euro per maand uit als thuiswonende student? Waaraan? Daar moet ik zowat mijn best voor doen...
Je maakt me wel benieuwdquote:Op maandag 22 februari 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Ik hou een reserve achter de hand, verder laat ik het lekker rollen. Heb vrij kostbare hobby's, die gelukkig wel hun waarde behouden.
Ik ga me dan ook wel rot schrikken als ik ga bijhouden waar ik het aan uitgeef.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij geeft 800 euro per maand uit als thuiswonende student? Waaraan? Daar moet ik zowat mijn best voor doen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |