Da's niet fijn inderdaad, ik had ook hydrofiel monddoekjes trouwens, dat werkt ookquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
sjeen, over die hydrofiel aan een speen: da's hier gewoon gevaarlijk aangezien mijn jongste zo gek is van doekjes dat hij zichzelf er tot bijna stikkens aan toe in rond rolt en draait...
Ik spreek jou nog welquote:Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef teamlead het volgende:
even he...
ik ben geen ouder, en de vraag is nog maar of ik dat ooit ga worden. Maar als ik reacties in dit topic (en andere topics in OUD) lees, gaat mijn spreekwoordelijke haar recht overeind staan.
Wát een oeverloos geleuter over zaken die zo ontstellend simpel kunnen zijn. Je kind huilt, zonder aanwijsbare reden. (gegeten, luier gecheckt etc). Dan ga je toch niet serieus lopen miepen over "het kind wil aandacht"Een kind in die leeftijd heeft het omgevingsbesef van een poffertje. Het wil niks, omdat het niks kent. Rustig laten janken dus, tot je zelf horendol wordt van het geluid en je dus een optie als in de OP gaat proberen.
en als mijn geliefde OOIT zo'n miepende moeder wordt, kan ik garanderen dat hier de pleuris nog stevig gaat uitbreken
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:44 schreef Moonah het volgende:
Oh, en mijn moeder gaf mijn zusje vroeger altijd een 'slaapdrankje' als ze weer eens niet kon slapen. Ze weet pas sinds kort dat dat gewoon een lepeltje water was.
Een baby kent wel degelijk iets, de moeder. Dat is dan ook meestal wat de baby wil jaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef teamlead het volgende:
Een kind in die leeftijd heeft het omgevingsbesef van een poffertje. Het wil niks, omdat het niks kent.
Wie weet juist weer wel... Jong geleerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:36 schreef amaranta het volgende:
Mijn nicht huilde echt veel, en ze kreeg dus vaak een speen gedoopt in suiker. Maar dit is ook alweer 40 jaar geleden.
Ik heb liever geen duim. Het is toch slecht voor je gebit en ik vind het er niet uitzien, kinderen die duimen, en al helemaal niet als ze dan ook nog zo'n 'smerige' lap erbij omwikkelen.
(maar dat is mijn persoonlijke mening.
Een speen kun je afpakken én afleren. Maar ook een speen vind ik lelijkl vanaf een bepaalde leeftijd. Voor in bed is nog tot daaraantoe, maar een 3-4 jarig kind op straat met zo'n ding is geen gezicht. Dat is écht geen zuigbehoefte meer.
Hmmm dat zijn dingen waar ik liever niet over nadenkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wie weet juist weer wel... Jong geleerd
Bij een baby is het misschien schattig, daarna toch echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het juist schattig Amaranta. Jammer dat mijn man niet meer duimt
Ook gelezen en vannacht geprobeerd. Werkt niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:37 schreef geppie het volgende:
[..]
![]()
Ik las in zo'n kinderblad een tip die hier erg goed werkt: als je kindje erg hoest 's nachts, een beetje luuf op de voetzooltjes smeren en sokjes aantrekken. Ik weet niet hóe het werkt maar het werkt
Ik vind van niet maar pasgeboren baby's duimen nog niet (kunnen dat niet ofzo?) is mijn persoonlijke ervaring dan heh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:22 schreef flugeltje het volgende:
Maar even iets anders he.... Is er iets mis met duimen? Ik zie alleen nog maar tutjes tegenwoordig (jaja, ook brabant hier)
Gek hè? Want in de baarmoeder zie je ze wel vaak duimen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:44 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind van niet maar pasgeboren baby's duimen nog niet (kunnen dat niet ofzo?) is mijn persoonlijke ervaring dan heh!
Mijn oudste huilde in het begin veel maar wilde geen speen (wel geprobeerd). Toen hij 3 maanden was pakte hij ineens zijn duim en toen was het over.
Hij is nu 8 en duimt nu niet meer. Het is me niet eens opgevallen wanneer hij gestopt is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |