abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78338132
Evie duimt al een paar weken, ze is nu 11 weken. Ze krijgt de duim niet altijd goed in haar mondje; maar weet inmiddels wel hoe het werkt. Evie duimde op de echo (35 weken) ook al; alleen schijnt het na de bevalling niet meer te lukken, omdat ze dan ineens met zwaartekracht te maken krijgen en de bewegingen heel anders zijn dan toen ze in de baarmoeder zaten.
Overigens geef ik Evie ook gewoon een speen hoor. En dat duimen; als ze dat eenmaal kennen leer je ze dat niet zomaar weer af... (kan er moeilijk de hele dag/ nacht naast gaan zitten om het duimpje eruit te halen en de speen erin te stoppen.)

en ik leer mijn meisje om zonder speen te slapen. Ik leg haar altijd na de laatste fles zonder speentje in bed. Tnt gaat dat zonder problemen. ik hoop dat dat ook zo blijft...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78338178
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie duimt al een paar weken, ze is nu 11 weken. Ze krijgt de duim niet altijd goed in haar mondje; maar weet inmiddels wel hoe het werkt. Evie duimde op de echo (35 weken) ook al; alleen schijnt het na de bevalling niet meer te lukken, omdat ze dan ineens met zwaartekracht te maken krijgen en de bewegingen heel anders zijn dan toen ze in de baarmoeder zaten.
Overigens geef ik Evie ook gewoon een speen hoor. En dat duimen; als ze dat eenmaal kennen leer je ze dat niet zomaar weer af... (kan er moeilijk de hele dag/ nacht naast gaan zitten om het duimpje eruit te halen en de speen erin te stoppen.)

en ik leer mijn meisje om zonder speen te slapen. Ik leg haar altijd na de laatste fles zonder speentje in bed. Tnt gaat dat zonder problemen. ik hoop dat dat ook zo blijft...
Als ze dan toch slaapt zonder speen, wanneer en waarom geef je 'r dan wel een speen?
pi_78338288
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Als ze dan toch slaapt zonder speen, wanneer en waarom geef je 'r dan wel een speen?
overdag heeft ze soms wel zuigbehoefte, en dan is ze gewoon wakker... dus bijvoorbeeld als we op stap zijn in de maxicosy..
ze huilt dan zonder aanwijsbare reden; en als ze dr speentje dan krijgt is ze weer rustig. maar in haar ledikantje heb ik dat nog niet op die manier meegemaakt..
weet ook niet hoe dat kan hoor?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78338354
Esmee wil helemaal geen speen terwijl Linde echt verslaafd aan dat ding was. Vanaf het eerste moment waren ze onafscheidelijk. Grappig dat dat zo per kind kan verschillen
pi_78339108
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:08 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

overdag heeft ze soms wel zuigbehoefte, en dan is ze gewoon wakker... dus bijvoorbeeld als we op stap zijn in de maxicosy..
ze huilt dan zonder aanwijsbare reden; en als ze dr speentje dan krijgt is ze weer rustig. maar in haar ledikantje heb ik dat nog niet op die manier meegemaakt..
weet ook niet hoe dat kan hoor?
Ah, op die fiets. Nou ja, als dat 'r rustig maakt.

Lente hoeft ook geen speen. Héél af en toe maar, als ze huilt omdat ze eigenlijk te moe is om te slapen, wil het nog wel eens helpen, maar das echt sporadisch. Duimen deed ze wel heel veel, maar de laatste tijd eigenlijk nauwelijks meer. Wel merk ik nu dat ze het erg fijn vindt om met d'r knuffeldoekje in slaap te vallen. Dat frommelt ze echt tussen d'r handjes en z'r gezichtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')