opschieten voor het uitverkocht isquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:55 schreef julian6 het volgende:
Die bewaar ik zodra ik 'm heb veilig in een schoenendoos onder m'n bed
eerst maar is even gaan sparen voor een kaartje..
quote:Verleden jaar waren de meeste domme dingen ook de leukste dingen
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
geen kaartje in de bushad m 10.10 besteld en kreeg gister rond 10uur n mailtje dat ie verstuurd was
en anderen die later besteld hebben, hebben m wel
Die ticketmaster kaartjes waren een stuk eleganterquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de TicketmasterkaartjesMet de logo's erop enzo
.
Lelijke eventimkaartjes
die grote glazen bier moeten zeker blijvenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.
Verlanglijstje:
Mark Schulz
Lady Gaga
En grotere glazen bier![]()
Je kan altijd nog over het hek klimmen, deed ik vroeger ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef julian6 het volgende:
Ik rochel wel een kaartje, linksom of rechtsom
Jaaaa Lady Gagaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Same here, 10:04 besteld, gisteren pas bericht gekregen van de verzending.
Verlanglijstje:
Mark Schulz
Lady Gaga
En grotere glazen bier![]()
quote:
Ja, maar toen kwamen we erachter dat het 2 uur was en zijn we weer terug naar de tent gelopen om daar wat verder te gaan zuipen. We snapten er ook niets van totdat we na een korte beredenatie erachter kwamen dat we normaal pas om 4 á 5 uur het terrein op gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef JackHerrer het volgende:
Moesten meer mensen vorig jaar op vrijdag ook zo lang wachten om van de camping op het festivalterrein te komen?
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uurquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwamen we erachter dat het 2 uur was en zijn we weer terug naar de tent gelopen om daar wat verder te gaan zuipen. We snapten er ook niets van totdat we na een korte beredenatie erachter kwamen dat we normaal pas om 4 á 5 uur het terrein op gaan.
We zitten dan altijd bij te praten met onze lowlands vrienden. We zien die namelijk maar eens per jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uur
Volgens mij was het zaterdag, maar het was idd verekte druk daar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef JackHerrer het volgende:
Moesten meer mensen vorig jaar op vrijdag ook zo lang wachten om van de camping op het festivalterrein te komen?
Ik stond om 13.00 uur al in de file om op tijd voor White Lies te zijn, wat een volk voor de ingangquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo laat pas? Ik dacht ook 2 uur
Volgens mij wel vrijdag, ik stond volgens mij rond 1 uur in de rij en was pas na 2en op het terrein, en toen was de rij maar nog 10 meter ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Volgens mij was het zaterdag, maar het was idd verekte druk daar.
Same herequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
We zitten dan altijd bij te praten met onze lowlands vrienden. We zien die namelijk maar eens per jaar.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:00 schreef Gaijin het volgende:
Waarschijnlijk word dit jaar mijn eerste Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |