Maximo Parkquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
wat was trouwens jullie favoriete act op LL 2009?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
En zoveel mensen die DLM hebben gemist omdat ze zonodig bij een neger moesten kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Drive Like Maria
Metric
samen op 1
Dat was vet ja, maar precies wat ik er van verwacht had, net als Enter Shikari en Ska-P!quote:
Erg gaaf, tot het country deel zo goed als helemaal verviel en het gewoon alleen maar metal werd. Zeg maar het 3e deel, waar de stream van 3voor12 het ook voor gezien houdt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef SicSicSics het volgende:
Hank III was een echte verrassing voor mij. Country, punk en metal! Wat een feestje!
Ik vond het wel kicken, maar inderdaad hield daar onze line-dance/ volksdans achter in de India wel een beetje op ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:34 schreef ranja het volgende:
Erg gaaf, tot het country deel zo goed als helemaal verviel en het gewoon alleen maar metal werd. Zeg maar het 3e deel, waar de stream van 3voor12 het ook voor gezien houdt.
Tof, maar dan hoop ik wel dat ze een fatsoenlijk optreden neerzetten, en niet een verkapt dj-setje.quote:
The Whitest Boy Alivequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
True, behalve dat ik niet bij Maximo Park was omdat dat me dan weer niet interesseerd xDquote:
quote:Update 14:15
FOK!ker Mutsaers_78 wist te melden dat het om een tikfoutje gaat op de site. Het betreft niet het Lowlandsfestival, maar het Flow Festival in Finland.
Komen toch wel denk ik en hoop ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |