Jullie zijn mijn favoriete fok!kers, weten jullie tochquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht al, ze is ons vergeten..
Niet bij Cup a Soup.. daar draait het om gevoel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, welk werk heeft dat niet, vandaag de dag? Zo ongeveer alles wordt aan deadlines en targets opgehangen.
Is het communisme niks voor jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Niet bij Cup a Soup.. daar draait het om gevoel!![]()
![]()
Ergens is het ook wel logisch, maar soms draait die winning drive en geldlust erg door en wordt het onmenselijkZoals uitzendbureau's
Keiharde monopoly, big business!! Kijk maar naar het feit dat ze als onkruid overal opkomen.. zelfs kleine zelfstandige uitzendbureautjes draaien als een tierelier..
En dan je uitzendbureau bijvoorbeeld "The People Company" noemen![]()
Dat je over ruggen van andere gaat dat zeggen we er maar even niet bij![]()
De uitzendmarkt is walgelijk!! Het is een schitterend concept waar door uitbuiters, dankzij wetgeving en zaken als minimumloon, maximaal misbruik van wordt gemaakt. Dat een werkgever kiest voor een uitzendkracht kan ik begrijpen, het is winnen of verliezen en je kiest gewoon de beste optie..
Maar dat je zo gruwelijke uitgemolken en misbruikt wordt door 1 of ander fatsig uitzendbaasje dat slapend rijk aan het worden is... OOHHHHHH.. het is gewoon smerig!!!
Ik zie het ook echt als een groot probleem... want ze hebben echt een monopoly positie voor de laaggeschoolde arbeidsmarkt en voor productiewerk en dat soort zaken. En dat is een groot deel!
En het is geen jaloers gedrag ofzo, want ik hou zelf ook heel erg veel van geldTuurlijk!
Maar ik hou ook van mensen(heb ik dat nu net echt gezegd???!
)
Noem mij maar Robin HoodIk hou van goed verdelen!
Je slaat de spijker op z'n kop. Je raakt altijd in een gevecht verwikkeld om enerzijds te overleven in dequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn favoriete fok!kers, weten jullie toch
Even kort over werk, ik val er misschien helemaal in. Het kan zijn dat iemand verplicht is om werk te doen wat buiten diegenes kunnen ligt (lekker nederlands) hetzij door een deadline, hetzij door te hoge verwachten, of gewoon 'niet jouw ding'.
Nu vind ik níet dat de werkgever voor t blok gesteld moet worden met eisen, dan kun je inderdaad als de donder erop zeggen dat je je boeltje kunt pakken (al zijn er voor sommige taken gewoon echt geen mensen te vinden in deze crisis en dat biedt weer wat onderhandelingsruimte)
Máár ik vind wel dat je als werknemer mag aangeven dat t werk je niet ligt, en dat je een oplossing wilt. Of dat je jezelf ziet verzuipen. Als deze signalen duidelijk zijn is het aan de werkgever om hier iets mee te doen, en zo niet, jammer dan, niet t probleem van de werknemer.
Heel herkenbaar. Ik vind het een moderne vorm van slavernij. Het is inderdaad een vorm van uitbuiting.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Niet bij Cup a Soup.. daar draait het om gevoel!![]()
![]()
Ergens is het ook wel logisch, maar soms draait die winning drive en geldlust erg door en wordt het onmenselijkZoals uitzendbureau's
Keiharde monopoly, big business!! Kijk maar naar het feit dat ze als onkruid overal opkomen.. zelfs kleine zelfstandige uitzendbureautjes draaien als een tierelier..
En dan je uitzendbureau bijvoorbeeld "The People Company" noemen![]()
Dat je over ruggen van andere gaat dat zeggen we er maar even niet bij![]()
De uitzendmarkt is walgelijk!! Het is een schitterend concept waar door uitbuiters, dankzij wetgeving en zaken als minimumloon, maximaal misbruik van wordt gemaakt. Dat een werkgever kiest voor een uitzendkracht kan ik begrijpen, het is winnen of verliezen en je kiest gewoon de beste optie..
Maar dat je zo gruwelijke uitgemolken en misbruikt wordt door 1 of ander fatsig uitzendbaasje dat slapend rijk aan het worden is... OOHHHHHH.. het is gewoon smerig!!!
Ik zie het ook echt als een groot probleem... want ze hebben echt een monopoly positie voor de laaggeschoolde arbeidsmarkt en voor productiewerk en dat soort zaken. En dat is een groot deel!
En het is geen jaloers gedrag ofzo, want ik hou zelf ook heel erg veel van geldTuurlijk!
Maar ik hou ook van mensen(heb ik dat nu net echt gezegd???!
)
quote:Noem mij maar Robin HoodIk hou van goed verdelen!
Het moet slijten.. Ik heb er ook geen echt last van, maar het is wel aanwezig... Maar ik kan het zelf ook welquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
QFT.
heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, dwaze ASS acties enzohielp ook erg (NOT!) dat ik verliefd op dr werd, dan kan iemand er mooier of beter uitzien in je gedachten dan dat ze werkelijk is. heeft voor mij ook een hoop in gang gezet, ben ik haar dankbaar voor
![]()
chill. laat het gaan
Maar het huidige systeem, waarin werkgevers grote groepen gewoon stelselmatig aan de kant zet, marginaliseert en dus geen kansen biedt, dat is het toch ook bepaald niet......Heb ik het nog niet over uitbuiting van het gewone personeel en CEO's zich schaamteloos worden beloond met toppbeloningen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is het communisme niks voor jou
Eigenlijk best wel een beetjequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schitterend.. want dat is dus mijn tekst!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik vind het een moderne vorm van slavernij. Het is inderdaad een vorm van uitbuiting.![]()
Nee, ik pleeg straks gewoon een staatsgreep en dan wordt alles beterquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is het dat ik mij er niets meer van aantrek en de boel de boel laat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Nee, ik pleeg straks gewoon een staatsgreep en dan wordt alles beter
Dat is knap. Maar hoe overleef je hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is het dat ik mij er niets meer van aantrek en de boel de boel laat.
Maar als je toch doorzet dan kan je mij altijd PM'en!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is het dat ik mij er niets meer van aantrek en de boel de boel laat.
Nou, ik heb net mijn hart gelucht bij mijn moeder.. maar daar zadel ik haar mee op, dat is ook moeilijk.. zij heeft het heel moeilijk met mij, maar het is net als hier in dit topic; het is dan mijn boksbal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti is er niemand bij je op dit moment?
Auti, mag ik eens vragen, krijg je ook hulp van een psycholoog? Ben je daarvoor verzekerd?quote:
Best wel aardig. Maar ik merk wel dat er steeds minder reserve bij mij is en dat het meer en meer uitloopt op een redelijke chaos. Zodra ik een goed rustpunt heb kan ik voor mijzelf orde maar vooral rust creeren, helaas is het vorige punt bijna 1 jaar oud en zie ik op het moment geen mogelijkheid (privé 1 druk, privé 2 druk, werk 1 druk, werk 2 druk, etc.)quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is knap. Maar hoe overleef je het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |