Nu de Grote Roerganger zelf het veld heeft moeten ruimen, en zijn lijst met de puinhopen achterblijft, vind ik de tijd rijp om hun de kans te geven waar zij al zo lang vanachter de schermen hebben gewacht. Ik kies voor het grote Parlementaire Experiment. Ons land kan wel wat gestuurde chaos gebruiken.
Kies voor verandering, stem LPF!
saaier kan het in ieder geval niet worden!
Chaos & Disorder, it makes me laugh.
(Tot op zeker hoogte dan. Men begrijpe wat ik bedoel. De moord op Fortuyn voelde als het slikken van vergif.)
quote:gelukkig heeft ringo maar een stem en weegt de mijne net zo zwaar....
Op vrijdag 10 mei 2002 06:20 schreef Ringo het volgende:
Ringo is pas echt tevreden als men in politiek Luilekkerland het eten niet meer kan vinden.Chaos & Disorder, it makes me laugh.
quote:Maar gelukkig heb ik twee volmachten gekregen, dus...
Op vrijdag 10 mei 2002 06:24 schreef don_quichot het volgende:
gelukkig heeft ringo maar een stem en weegt de mijne net zo zwaar....
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 06:28 schreef Ringo het volgende:Maar gelukkig heb ik twee volmachten gekregen, dus...
quote:Ringo ALTIJD meer dan anderen. Ik heb maar één politieke ambitie, en dat is dictator worden. Met minder neem ik geen genoegen.
Op vrijdag 10 mei 2002 06:31 schreef don_quichot het volgende:alle dingo's zijn gelijk, maar sommige meer dan anderen....
quote:er is weer een vacature vrij, dus doe je best!
Op vrijdag 10 mei 2002 06:33 schreef Ringo het volgende:Ringo ALTIJD meer dan anderen. Ik heb maar één politieke ambitie, en dat is dictator worden. Met minder neem ik geen genoegen.
quote:DON QUICHOT!!!
Op vrijdag 10 mei 2002 06:39 schreef don_quichot het volgende:
er is weer een vacature vrij, dus doe je best!
Een lief woordje is altijd beter dan een grote bek, zegt Ringo altijd...
quote:oke, ik neem het terug.
Op vrijdag 10 mei 2002 06:43 schreef Ringo het volgende:DON QUICHOT!!!
Van dit soort grofheden ben ik niet gediend!
![]()
quote:linkje?
Een lief woordje is altijd beter dan een grote bek, zegt Ringo altijd...
quote:www.ringopraatiedereennaardemond.nl
Op vrijdag 10 mei 2002 06:54 schreef don_quichot het volgende:
linkje?
quote:En Ringo is niet alleen.
Op vrijdag 10 mei 2002 06:24 schreef don_quichot het volgende:[..]
gelukkig heeft ringo maar een stem en weegt de mijne net zo zwaar....
quote:En kennelijk doet het rode fascisme z'n best om nog meer te moorden in de LPF kringen.
Op vrijdag 10 mei 2002 06:39 schreef don_quichot het volgende:[..]
er is weer een vacature vrij, dus doe je best!
quote:ik ben geenzins van plan om ringo op lood te trakteren. daarbij heb ik mijn opmerking al ingetrokken. dus ga maar weer slapen, dat heb je kennelijk nodig.
Op vrijdag 10 mei 2002 07:05 schreef HiZ het volgende:En kennelijk doet het rode fascisme z'n best om nog meer te moorden in de LPF kringen.
quote:Voor het rode fascisme is Ringo niet bang... duivelsgebroed roeit men in mijn kringen uit met het zwaard en de kogel, en Ringo is snel als Lucky Luke.
Op vrijdag 10 mei 2002 07:05 schreef HiZ het volgende:
En kennelijk doet het rode fascisme z'n best om nog meer te moorden in de LPF kringen.
quote:wie is er nou aan het demoniseren? links of rechts? mijn wapen is de pen, jouw botte staal schampt af op mijn schild van onverschilligheid.
Op vrijdag 10 mei 2002 07:19 schreef Ringo het volgende:
duivelsgebroed roeit men in mijn kringen uit met het zwaard en de kogel
quote:Ik heb het over het feit dat Justitie serieus rekening houdt met meer aanslagen op LPF-kandidaten. Dat 3 kandidaten het advies hebben gekregen onder te duiken en onder permanente politiebewaking staan.
Op vrijdag 10 mei 2002 07:15 schreef don_quichot het volgende:[..]
ik ben geenzins van plan om ringo op lood te trakteren. daarbij heb ik mijn opmerking al ingetrokken. dus ga maar weer slapen, dat heb je kennelijk nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |