Genre heeft echt potentie, maar om eerlijk te zijn geloof ik niet (meer) in deze game.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Alpha Protocol lijkt mij heel erg tof.
Waarom niet? Omdat die vaak is uitgesteld? Dat is alleen maar positief tochquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Genre heeft echt potentie, maar om eerlijk te zijn geloof ik niet (meer) in deze game.
Typisch zo'n game die ik zeker ga halen als 'ie voor 15 euri bij de MM te krijgen is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef jimjim1983 het volgende:
saboteur is best tof. alleen dat ierse accent is echt dramatisch
Mischien Red Dead Redemption?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Leuk man.
Moet ik ruiken welke game dat is?
Iedereen weet dat Ed...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Leuk man.
Gaan we nou weer zo beginnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
Leuk man.
Lucky Luuk?quote:
Hij stoort ze eigen wel vaker aan andere mensenquote:
Grappig manquote:
Hoezo? Het is vrij normaal dat je de naam van een game erbij post, als je dat niet doet heeft het posten van die screens geen zin.quote:
dude ... chill .... deze plaatjes zijn wel ERG duidelijk. Ik hou me bijna niet meer bezig met 360, kom hier nog maar af en toe .. en zelfs ik wist hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo? Het is vrij normaal dat je de naam van een game erbij post, als je dat niet doet heeft het posten van die screens geen zin.
Snap jij dat ook niet?
Jij kan het wel duidelijk vinden, meneer Cyb kan het duidelijk vinden. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het NIET duidelijk vinden en het eventueel interessant vinden en weten welke game het is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
dude ... chill .... deze plaatjes zijn wel ERG duidelijk. Ik hou me bijna niet meer bezig met 360, kom hier nog maar af en toe .. en zelfs ik wist hetOf wil je bij deze ook een titel??
[ afbeelding ]
is het ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En dan kan iedereen wel gaan zeggen dat het een 360 topic is en je dit MOET weten, dat is gewoon bullshit.
Ja, dit is het 360 topic. Maar het is bullshit dat je moet weten om welke game het gaat. Onderbouw het maar eens.quote:
SC relnicht? Kom erover praten in de GAM SC. Kan je het toelichten. Kan je vast heel goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
En dat uit de mond van de SC-relnicht van Fok.
Tering gast, doe ff rustigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, dit is het 360 topic. Maar het is bullshit dat je moet weten om welke game het gaat. Onderbouw het maar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |